شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا چهارشنبه 22 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا چهارشنبه 22 فروردین 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا چهارشنبه 22 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

 به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیشگویی است که در فرهنگ‌های غربی و به ویژه در افسانه‌ها و تاریخ تاروت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فال تاروت ، از کارت‌های تاروت برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل و اتفاقات آینده استفاده می‌شود.فال تاروت یک سرگرمی عمیق است که الهام بخشی برای شناخت خود، بررسی روابط و درک عمیق‌تر مسائل زندگی است.استفاده از فال تاروت به عنوان یک ابزار پیش‌بینی در برخی فرهنگ‌ها و ترکیب با دانش و هنر فالگیر کاربرد دارد و می‌تواند به عنوان یک راهنمایی در مواقعی که نیاز به راهبردگیری و تصمیم‌گیری استفاده شود.در ادامه فال تاروت فردا چهارشنبه 22  فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت نه چوبدست

فروردینی ماهی جان، کسی را پیدا کنید که بتواند جای شما را پر کند و برای تازه کردن انرژی خود وقت بگذارید. هیچ چیز دیگری برای انجام ماموریت وجود ندارد مگر اینکه انرژی ای را که برای این هدف گذاشته اید بازسازی و بازیابی کنید. در حالی که ستودنی است که تمام آنچه را که دارید برای چیزی یا کسی که برای شما ارزش زیادی دارد ببخشید، اما مازوخیسم و شهادت توصیه ناخوشایندی است. استراحت کنید. اکنون هیچکس نمی تواند شما را به خاطر آن سرزنش کند.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت زاهد

اردیبهشت ماهی، این یک مرحله طولانی مدت و تکرارشونده از خودتحقیق است که به شما امکان می دهد منابع داخلی خود را به آرامی کشف و دوباره جمع آوری کنید تا با اعتماد به نفس بالایی با چالش های جدید روبرو شوید. در این حالت، دسترسی بیشتری به دانش ناخودآگاه خود خواهید داشت. چه عملیات ها، رویدادها، افراد و مواردی از این قبیل برای شما منشا تنش های درونی هستند؟  وقتی صحبت از کارت تاروت هرمیت به میان می آید، همه چیز در مورد درون نگری است، بنابراین اگر در این مرحله گیر افتادید نگران نباشید. مدتی از روز خود را به جایی اختصاص دهید که بتوانید فکر کنید. این کارت می‌تواند وضعیت شما را در زمانی که برای مدتی از جامعه کناره‌گیری می‌کنید، توصیف کند که برای درون‌نگری، جستجوی روح یا پاکسازی مناسب است. شما در مرحله ای از خود انعکاس هستید - دوره ای از زندگی که در طی آن تفکر غالب است و تصمیمات آگاهانه گرفته می شود.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

خرداد ماهی عزیز،  شک و تردید در مورد انتخاب های زندگی بر ذهن شما تحمیل شده است، حتی اگر متوجه نشده باشید که وجود دارد. وقتی احساس می‌کنید که نسبت به نگرانی‌ها و چالش‌های ما تسلیم هستید، این مرحله نهایی است که می‌توان به رهایی رسید. - مرد حلق آویز شده کارتی است که محل تعلیق را نشان می دهد. یک دوره انتظار بدون نیاز به عمل، خرد و بصیرت می بخشد. مرد به دار آویخته در مواقعی که تصمیم گیری ممکن است غیرممکن به نظر برسد امید می دهد. زمانی که به شدت مشغول هستید نشان داده می‌شود که به شما یادآوری می‌کند که چیزی که در این لحظه به آن نیاز دارید ممکن است کار یا تصمیم بیشتر نباشد، بلکه کمی سکون باشد.

 متولدین تیر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

تیرماهی جان، شما در مورد هدف اصلی که باید به آن دست یابید واضح هستید. فقط روی تأثیرگذاری خود تمرکز کنید. این می تواند لحظه شما باشد. فلش مستقیم به سمت هدف نشانه رفته است. چشمت تیزبین، چنگت محکم. بگذار آن تیر پرواز کند! اگر عوامل حواس پرتی را کنار بگذارید و به علامت خود ضربه بزنید، با بینش و وضوح پاداش خواهید گرفت. به یاد داشته باشید که اکنون زمان آن نیست که نگران عواقب آن باشید. وقتی به این سطح از حقیقت دست یابید، به احتمال زیاد تمام توهمات و مزخرفات را از بین خواهید برد.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

مرداد ماهی، قبل از اینکه درگیر شوید، انگیزه های خود را روشن کنید. برخلاف مواقعی که می‌توان با دیده شدن و قهرمان بودن به بهترین وجه به خیر بزرگ‌تر خدمت کرد، این زمانی است که باید به توصیه‌های خود عمل کنید، مسیرهای خود را بپوشانید و مخفیانه کاری را انجام دهید که بدون حفظ حریم خصوصی غیرممکن است. نمایه خود را کاهش دهید و ناشناس بودن خود را افزایش دهید، مهم نیست که تصور شما از خود چقدر ممکن است آسیب ببیند. اگرچه انجام کارهایی که باید انجام شود و در مورد آن فوق العاده عمل کنیم خوشحال کننده خواهد بود، اما در حال حاضر نمی تواند اولویت باشد.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت دو سکه

شهریور ماهی، صبورانه منتظر بمانید تا شرایط خود را حل کنند. از خود بپرسید - آیا هنوز همه حقایق وارد شده اند؟ یا سکه هنوز در هوا می چرخد؟ در اینجا نیازی به تصمیم گیری یا اقدامات زودهنگام نیست. فقط زمانی عمل کنید که بتوانید با یک قلب و ذهن یکپارچه این کار را انجام دهید.

فال تاروت

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

مهرماهی عزیز، تو روبه‌دیوار ایستاده‌ای و شایسته است به آن اعتراف کنی. این وضعیت را می توان به یک طوفان در حال حرکت در محله مقایسه کرد. نمی توانید مطمئن باشید که آیا قرار است از گوشه ای از زمین بگذرد یا به خانه شما برخورد کند. در مواجهه با چنین غیرقابل پیش بینی بودن، از خود محافظت کنید، به بهترین ها امیدوار باشید و منتظر آن باشید. گاهی اوقات، یک چرخش شدید رویدادها به عنوان یک دریچه کاهش فشار برای تمام انرژی بیان نشده و حل نشده ای که ایجاد شده بود عمل می کند. به روند اعتماد کنید حتی اگر همه چیز در حال حاضر بسیار شدید به نظر برسد.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت عشاق

آبان ماهی ها، این کارت در مورد روابط و انتخاب است. این می تواند تصمیمی در مورد یک رابطه موجود باشد، چه کسی از انتخاب های انجام شده سود می برد؟ این می تواند نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ باشد که در آن روح از شهوت و وابستگی کاذب به عشق واقعی حرکت می کند. این کارت هشدار می دهد که فقط کورکورانه هر کاری را که شریک زندگی تان می خواهد انجام دهید، انجام دهید، مراقب تصمیم گیری های تکانشی در این زمینه باشید. عاشقان گاهی اوقات می توانند به معنای پیشنهاد ازدواج یا نامزدی باشند. 

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

آذر ماهی جان، قاطعیت و تمایل به رهبری، پاداش های ملموسی را به همراه دارد. یک کمبود درک شده در رهبری ممکن است باعث شود که بخواهید کنترل را در دست بگیرید، اما این کار را نکنید! خود را مهار کنید و به افراد بالاتر خود وفادار بمانید. متمرکز و پرانرژی بمانید. با اشتیاق با چالش هایی که مستقیماً در مقابل خود قرار دارند روبرو شوید. با حسن نیت عمل کنید و دیگران را به انجام همین کار تشویق کنید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت عدالت

دی ماهی عزیز، برای حمایت از حقیقت و خدمت به بزرگترین خیر، ترازو را متعادل کنید. همانطور که شاهد روایت مردم از خودشان هستید، درک شما فراتر از کلماتی است که می شنوید. استنباط ها و سرنخ های ظریف حقایقی را آشکار می کند که به شما امکان می دهد ارزیابی عاقلانه و دقیقی داشته باشید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ده چوبدست

بهمن ماهی عزیز، شما در حال درک این موضوع هستید که آنچه دنبال کرده اید در واقع درونی است. اکنون ممکن است زمان آن باشد که به عمق خود برسید و خالص ترین و سالم ترین انگیزه های خود را شناسایی کنید. در حین انجام این کار، به طرف خوش بین و شرافتمند خود اجازه دهید تا ببیند چه چیزی در جهان خوب است. به چالش‌ها، شکست‌ها، ناامیدی‌ها و ناامیدی‌هایی که به راحتی می‌بینید نگاه کنید. همانطور که کودک درونی خود را دوباره بیدار می کنید، زندگی روزمره خود را با هدف شادی تازه خواهید کرد.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت مرگ

اسفند ماهی ها، قدیم را رها کنید تا جا برای چیزهای جدید باز شود. اجازه ندهید نوستالژی و وفاداری های فرسوده شما را عقب نگه دارد. برای رسیدن به جایی که واقعاً می خواهید باشید، مایل باشید از هر کاری که لازم است بگذرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی