شمانیوز
شما نیوز

خانه شیک پژمان جمشیدی و همسر بلاگرش | نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟

عکسی از منزل پژمان جمشیدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شد.

خانه شیک پژمان جمشیدی و همسر بلاگرش | نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟

عکسی از منزل پژمان جمشیدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شد. پژمان جمشیدی عضو سابق تیم پرسپولیس بود و در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. پژمان جمشیدی چند سالی است که در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند. در ادامه عکسی از همسر پژمان جمشیدی مشاهده می کنید:

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

 

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد او متولد ۱۳۶۸ بوده و در حال حاضر در زمینه مدلینگ و بلاگر اینستاگرامی در ایران و ترکیه و قبرس فعالیت دارد. نگار فرهمند سال هاست در زمینه مدلینگ مارکتینگ و بلاگری فعالیت دارد و به واسطه خبر نامزدی با پژمان جمشیدی از فوتبالیست های مشهور کشورمان به شهرت رسید.

سوابق

او یکی از بلاگر های اینستاگرامی است و به شغل مدلینگ مشغول است و منبع درامدش نیز از تبلیغات و مدلینگ تامین میشود. درباره زندگینامه و سوابق ایشان اطلاهات کمی در دسترس است. اما با انتشار روزمرگی های خود در اینستاگرام به نظر می رسد که در زمینه بلاگری و مدلینگ فعالیت دارد.

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام نگار فرهمند با نشانی negaarfarahmand فعال است. صفحه شخصی او بعد از شایعات ازدواجش با پژمان جمشیدی اوج گرفت و فالورهایش به سرعت بالا رفت. این خانم در حال حاضر دارای نیم میلیون فالور است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی