شمانیوز
شما نیوز

سحر دولت‌شاهی

ببینید |عاشقانه‌های سحر دولت‌شاهی و رامبد جوان قبل از جدایی | چه بر سر این سلبریتی‌های عاشق می‌آید

به تازگی فیلمی لز سحر دولت‌شاهی و رامبد جوان منتشر شده است که در این فیلم، سحر دولت‌شاهی از چیزهایی که یک زندگی رو بیان می‌کند صحبت کرده است.

ببینید |عاشقانه‌های سحر دولت‌شاهی و رامبد جوان قبل از جدایی | چه بر سر این سلبریتی‌های عاشق می‌آید

گزارش شمانیوزسحر دولتشاهی و رامبد جوان در گذشته باهم زندگی مشترکی را داشتند. سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران است و همسر دوم رامبد جوان بود. سحر دولتشاهی خبر ازدواج مجدد سحر دولتشاهی با همایون شجریان مدت هاست که در شبکه های اجتماعی پخش شده است اما تا به حال توسط طرفین تائید نشده است. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.در ادامه فیلمی از سحر دولت شاهی با رامبد جوان مشاهده می‌کنید:

همچنین خانوادهٔ سحر دولتشاهی از خاندان و نسلِ قاجاری دولتشاهی اند. سحر، در وقتی که مشغولیتی ندارد، اکثرا به تماشای فیلم مینشیند یا موسیقی گوش میکند چراکه بسیار به موسیقی علاقه مند است و همین طور ترجمه نیز انجام میده .

سحر دولتشاهی

در آبان سال ۱۳۹۴، در یک سخنرانی در خصوص «نقش عوامل روانشناختی در کنترل دیابت»، در تالار حاضر شد و توانست از انجمن دیابت ایران حلقه های آبی را بگیرد تا تحت عنوان سفیران بیماری دیابت، مطالب مرتبط با این مریضی را به افراد دیگر برساند. در سال ۱۳۹۵، دولتشاهی در رو در رویی با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، به دلیل اطلاع دادن و دیدار با اقوام زندانیان جرایم غیر عمد تحت عنوان سفیر پویش ارمغان برگزیده شد.

گفته شد «ارمغان» نام جنبشی است برای آزاد سازی زنان زندانی جرایم غیر عمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied