شمانیوز
شما نیوز

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در چهل سالگی طرفدار دختر دوران جوانیش را دید | سیاوش خیرابی چی بود و چی شد

سیاوش خیرابی عکسی منتشر کرده است که یکی از طرفدار های او 15 سال پیش با او عکس گرفته است و اکنون دوبار د همان لوکیشن با سیاوش خیرابی عکس گرفته است و این عکس برای مخاطبان جذاب بود.

سیاوش خیرابی در چهل سالگی طرفدار دختر دوران جوانیش را دید | سیاوش خیرابی چی بود و چی شد

 به گزارش شمانیوز : عکسی جدید از سیاوش خیرابی منتشر شده است که او با طرفدارش بعد 15 سال مجدد او را دیده و عکس انداخته است. سیاوش خیرابی اکنون در آستانه چهل سالگی قرار دارد. سیاوش خیرابی یرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است. سیاوش خیرابی با سریال ترانه مادری مشهور شد و در ادامه عکس سیاوش خیرابی را مشاهد می‌کنید:

سیاوش خیرابی

ازدواج و همسر سیاوش خیرابی

جالب است با وجود اینکه این بازیگر بارها در مصاحبه های خود عنوان کرده است که مجرد بود و هنوز ازدواج نکرده است، موضوعاتی مثل سیاوش خیرابی و همسرش وفرزندانش یا حتی سیاوش خیرابی و همسرش جدید این بازیگر مرد ایرانی توسط کاربران جستجو شده و حتی در لیست جستجوهی برتر قرار دارد، در حالیکه این بازیگر هنوز مجرد بوده و خبری درباره ازدواج خود منتشر نکرده است.

سیاوش خیرابی

عقرب عاشق سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در ژانر درام و تخیلی است که در آن سیاوش خیرابی نقش کسری کاظمی،پسرخاله بهداد، بهناز و خاطرخواه و خواستگار بهنازرا با هنرمندانی چون محمدرضا فروتن، آرمان درویش، آتنه فقیه‌نصیری، حسین پاکدل بازی می کند. در عقرب عاشق، بهداد (آرمان درویش) پس از مردن، در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب و..

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied