شمانیوز
شما نیوز

مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس موهای خود را از ته تراشید | خانم بازیگر برای دیده شدن دست به هر کاری میزند

به تازگی عکسی از مهشید جوادی منتشر شده است که این بازیگر تغییر قیافه فاحشی داشته است که در ادامه مشاهده می کنید.

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس موهای  خود را از ته تراشید  |  خانم بازیگر برای دیده شدن دست به هر کاری میزند

به گزارش شما نیوز؛ مهشید جوادی  در کنار بازیگری علاقه بسیار زیادی به رشته نقاشی و رنگ روغن دارد . او در این زمینه هم بسیار هنرمند است و هم استعداد زیادی دارد.مهشید جوادی تسال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند  مهشید جوادی قبل از بازی در سریال بچه مهندس تجربه بازیگری درچند  فیلم تلویزیونی نیز داشت. مهشید جوادی در آنام نیز توانست به خوبی بازی کند. در ادامه عکسی از مهشید جوادی و تغییر قیافه این بازیگر مشاهده می‌کنید.

مهشید جوادی

مهشید جوادی کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

مهشید جوادی

این بازیگر جوان حرفه خود را در سال 96 با سریال تلویزیونی «عمودی ها » ساخته ی محمدحجت ذیجودی بود . او در این سریال چندان دیده نشد اما توانست در کنار هنرمندانی چون اسدالله یکتا ، سید مهرداد و ضیائی و همچنین محسن یگانه و کیانوش گرامی به کسب تجربه بپردازد .

مهشید جوادی پس از این سریال در آنام بازی کرد .در پی فراخوان دادن عوامل این سریال ، مهشید جوادی به تهران رفت ، تست داد و انتخاب شد . او در این سریال نقش جوانی مارال را ایفا کرده است. او این نقش را بسیار دوست داشته و بر طبق گفته ی خودش وی را به یاد دوران بچگی خود می اندازد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied