شمانیوز
شما نیوز

مریم امیرجلالی

ببینید | مریم امیرجلالی بعد از بازیگری به خوانندگی روی آورد | صدای مریم امیرجلالی شبیه هایده است؟

فیلم های متعددی از آواز خوانی مریم امیر جلالی منتشر شده است، که تعجب مخاطبان را از این صدای دلنشین برانگیته است. مریم امیر جلالی در مصاحبه ای در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

ببینید | مریم امیرجلالی بعد از بازیگری به خوانندگی روی آورد  | صدای  مریم امیرجلالی شبیه هایده است؟

به گزارش شمانیوز :فیلمی از آواز خواندن  مریم امیر جلالی  منتشر شده است. مریم امیر جلالی بازیگر محبوب ایرانی است که بیه شدت به خانندگی علاقه دارد. او در سریال خانه خانه به دوش نقش ناهید را بر عهده داشت. مریم امیر جلالی یکی از بازیگرانی است که در کنار بازیگری صدای بسیار دلنشین نیز دارد. 

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که خانم امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است . اما چند وقت پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکس زیر در صفحه ی اجتماعی اش ، نوشت دوستان ، من و آقای مجید یاسر و همسرشون فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با یکدیگر نداریم .

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.مریم امیر جلالی در مصاحبه ای در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied