شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

ببینید|بهاره رهنما موقع جنگ با لباس میکی‌موسی رفته آمریکا | خانم بهاره رهنما 60 سالتونه کمی جلف نباشید!

به تازگی فیلمی از بهاره رهنما در آمریکا منتشر شده است، که برخی از مخاطبان لباسس جلف او را هنگام جنگ ایران به اسرائل مورد تمسخر قرار داده اند.

ببینید|بهاره رهنما موقع جنگ با لباس میکی‌موسی رفته آمریکا | خانم بهاره رهنما 60 سالتونه کمی جلف نباشید!

به گزارش شمانیوز :بهاره رهنما به تازگی به آمریکا سفر کرده است و هروز  استوری در آمریکا میگذارد، . بهاره رهنما چیزی از جلف بودن کم گذارد و برخی از مخاطبان او نقدهای فروان کرده اند. . این فیلم  بهاره رهنما در آمریکا هم زمان با حمله ایران به اسرائیل واکنش های زیادی در پی داشته است. بهاره رهنما جز بازیگران پرحاشیه ایران محسوب میشود. در ادامه فیلم جدید بهاره رهنما را مشاهده میکنید. 

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما

کاهش وزن بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied