شمانیوز
شما نیوز

نحوه ثبت نام در مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

پانتولیگ نام مسابقه ای جذاب است که به زودی با اجرای محمدرضا گلزار پخش خواهد شد.

نحوه ثبت نام در مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

به گزارش شمانیوز: پانتولیگ نام مسابقه ای جذاب است که به زودی با اجرای محمدرضا گلزار پخش خواهد شد.

پانتولیگ جدیدترین مسابقه شبکه سه سیما به تهیه کنندگی جواد فرحانی است که از سال ۱۴۰۲ در حال تولید بوده هم اکنون فراخوان ثبت نام برای شرکت کنندگان و تماشاگران از طریق روبیکا مهیا شده است. برای ثبت نام در مسابقه پانتولیک go.rubika.ir/regpantoleague کلیک کنید.

این مسابقه آیتم‌های متنوعی دارد و متقاضیان شرکت در برنامه پانتولیگ می توانند به صورت گروه ۴ نفره در این مسابقه شرکت کنند.

پانتولیگ پروژه بین‌ المللی تلویزیون است که این بار شبکه سه سیما قرار است به سراغ برنامه مفرح مسابقه ای برود. گفته میشود که این برنامه به زودی از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

پانتولیگ به تهیه‌ کنندگی جواد فرحانی است و چندی پیش اعلام شد «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار در حال تولید است. خبرها حاکی از آغاز ثبت نام برنامه و مسابقه پانتولیک دارد

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. جواد فرحانی هم یکی از تهیه‌کنندگان با‌سابقه تلویزیون و سیماست که برنامه‌های مختلف و موفقی را ساخته است.

آدرس سایت ثبت نام مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار

در تیزر برنامه پانتولیگ از علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه دعوت شده است. برای ثبت نام و شرکت در پانتولیگ باید به صفحه این برنامه در روبیکا به نشانی https://go.rubika.ir/regpantoleague مراجعه کنید. مرحله اول «پانتولیگ» به میزبانی محمدرضا گلزار آغاز شد و از علاقه مندان دعوت شده است که در این مسابقه ثبت نام کنند.

همچنین کسانی که تمایل دارند می توانند به عنوان تماشاچی در این برنامه حضور داشته باشند.

مجری پانتولیگ

اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد. برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied