شمانیوز
شما نیوز

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی بالاخره به دیدن گوگوش رفت | عکس دونفره ثریا قاسمی و گوگوش فضای مجازی را ترکوند

به تازگی عکسی از ثریا قاسمی و گوگوش منتشر شده که حکایت دیدار ثریا قاسمی با گوگوش است، البته شایان به ذکر است که درست و یا غلط بودن این تصویر هنوز تائید نشده است.

ثریا قاسمی بالاخره به دیدن گوگوش رفت |  عکس دونفره ثریا قاسمی و گوگوش فضای مجازی را ترکوند

به گزارش شمانیوز : اخیرا عکسی از ثریا قاسمی به همراه گوگوش در فضای مجازی منتشر شده است که درست و یا غلط بودن این عکس هنوز تائید نشده است.  ثریا قاسمی در زمان قبل از انقلاب رابطه دوستانه‌ای با گوگوش داشته است.  ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است که مدتی کم کار شده است. ثریا قاسمی  فرزند محروم حمیده خیر آبادی است. در ادامه عکس  ثریا قاسمی و گوگوش  را مشاهده میکنید

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی فعالیت هنری خود را از گویندگی ارتش شاهنشاهی شروع کرده و پس از آن وارد بازیگری شد .در سال 1340 و در سن 21 سالگی برای رادیو ارتش که نیازمند گوینده بود امتحان داد و بعد از پذیرفته شدن در رادیو مشغول به کار شد .بعد از رادیو با هوشنگ لطیف کار دوبله کرد و سپس وارد تئاتر شد .تا اینکه سال 1351 در سن 32 سالگی با فیلم سینمایی « آرامش در حضور دیگران» جلوی دوربین رفت.

ثریا قاسمی در سال 1352 با سریال « قصه عشق» وارد قاب تلویزیون شد و تا انقلاب 1357 در چهار مجموعه تلویزیونی و دو فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.در سال 1365 و در سن 46 سالگی با فیلم « خانه ابری» و یکسال بعد با سریال « گرگ ها» به عرصه بازیگری بازگشت.

ثریا قاسمی در مورد مادرش حمیده خیرآبادی اینچنین گفته است : « مادرم تمام عمرش کار می کرد یا مشغول فیلم هایش بود و یا در تئاتر فعال بود به همین جهت از طرفی واقعا زندگی نمی کرد و سهم من بیشتر این بود که پیش مادربزرگم باشم. الان که به این سن رسیدم تازه می فهمم که همه چیز کار نیست و نباید این طور زندگی کرد ولی با همه این ها مادرم با کارهایش دین خود را به جامعه ادا کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied