شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

بهاره رهنما از آمریکا داد میزنه من خونه‌ام رو می‌خوام | خانم بهاره رهنما بفرمائید منزلتون کسی جلتون نگرفته !

استوری از بهاره رهنما منتشر شده است که در این استوری نشان می دهد بهاره رهنما در آمریکا است و جو سازی رسانه ای می‌کند.

بهاره رهنما از آمریکا داد میزنه من خونه‌ام رو می‌خوام |   خانم بهاره رهنما  بفرمائید منزلتون  کسی جلتون نگرفته !

به گزارش شمانیوز :بهاره رهنما این روزها در سفر آمریکا به سر می برد و استوری هایی پر حواشیی از آمریکا منتشر می کند.  اوج شهرت  بهاره رهنما مربوط به سریال زیر زمین می باشد که در این فیلم با سورش صحت بازی می کرد. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری و کارگردانی شعر هم می سراید و نشر چشمه بیشترین آثار وی را منتشر می کند. بهاره رهنما  این روزها بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد  در ادامه استوری جدید بهاره رهنما را مشاهده میکنید. 

بهاره رهنما

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دنیا۲روزه خوش بحالت می تونی لذتشم میبری خوش باشی