شمانیوز
شما نیوز

محمد رضا هدایتی

ببینید | کی فکرشو می‌کرد محمد رضا هدایتی الان 50 ساله باشد | افشاگری مهران مدیری از محمد رضا هدایتی

محمد رضا هدایتی در برنامه اسکار مهران مدیری وقتی ازش میپرسن که چرا انقدر ساکتی بیان میکند که امیال وارد سن 50 سالگی شده است.

ببینید |  کی فکرشو می‌کرد محمد رضا هدایتی الان 50 ساله باشد |  افشاگری مهران مدیری از محمد رضا هدایتی

به گزارش شمانیوز؛ محمد رضا هدایتی بازیگر،خواننده و صداپیشه کشورمان است . محمد رضا هدایتی متولد 24 اردیبهشت ماه 1352 در شهر چابهار می باشد. پدر محمد رضا هدایتیبازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار است. محمد رضا هدایتی با دیدن فیلم سناتور عاشق بازیگری شد و تئاتر را از مدرسه شروع کرد و سپس در کلاس های بازیگری مرکز هنرهای نمایشی زاهدان شرکت کرد و سال 1374 برای ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد.

ازدواج و همسر محمد رضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در سال 1374 و در سن 22 سالگی با همسرش لیدا انصاری ازدواج کرد.محمد رضا هدایتی و همسرش لیدا انصاری تنها یک فرزند پسر به نام هامون دارند که متولد سال 1382 می باشد.

محمد رضا هدایتی ساعد هدایتی و محمدرضا هدایتی هر دو بازیگرانی هستند که اگر سری به کارنامه هنری آنها بزنید تجربه های زیادی از همکاریشان با مهران مدیری را مشاهده خواهید کرد. همکاری های مشترک این دو بازیگر و همچنین تشابه فامیل این دو بازیگر باعث ایجاد این سوال در کاربران شد که آیا ساعد هدایتی و محمدرضا هدایتی نسبت فامیلی دارند یا خیر؟ باید بگوییم محمدرضا هدایتی هیچ نسبت فامیلی با ساعد هدایتی نداشته و اهل سیستان و بلوچستان است اما ساعد هدایتی اهل رشت است و صرفا تشابه نام خانوادگی می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied