شمانیوز
شما نیوز

سید حسین موسوی

قیافه جنتلمن و واقعی وحید نون خ در واقعیت کولاک کرد | سید حسین موسوی با لباس صورتی و قیافه متفاوت از فیلم

سید حسین موسوی بازیگرز وحید در سریال نون خ 5 به تازگی عکسی از او منتشر شده است که باعث شوکه شدن مخاطبان شده است.

قیافه جنتلمن و واقعی وحید نون خ در واقعیت کولاک کرد | سید حسین موسوی با لباس صورتی و قیافه متفاوت از فیلم

به گزارش شمانیوز؛  سید حسین موسوی با زیگر وحید در سریال نون خ  دوره های بازیگری را در کلاس های بازیگری حسن معجونی و کارگاه آموزش بازیگری و بداهه گویی پرویز برید در تهران گذرانده است که با تئاتر شروع کرد و با سریال نون خ 2 دیده شد. سید حسین موسوی ،  در کردستان به دنیا آمده و بازیگر با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون می باشد.از زندگی شخصی و خصوصی  حسین موسوی  اطلاعی در دست نیست و خبری منتشر نشده است. تاکنون خبری مبنی بر ازدواج حسین موسوی منتشر نشده است. 

سید حسین موسوی

سید حسین موسوی سال 1362 در کردستان متولد شد و یکی از بازیگران کرد ایرانی محسوب می شود. در مورد اعضای خانواده و زندگی شخصی این بازیگر اطلاعات چندانی در دسترس نیست و نمیتوان بیش از این در این مورد توضیح داد.

سید حسین موسوی

ازدواج حسین موسوی و همسر وحید در سریال نون خ

اطلاعات موثقی درباره همسر وحید نون خ در دسترس نیست و خود ایشان در صفحه رسمی اش اشاره ای به این مسئله نداشته است.سید حسین موسوی، بازیگر تئاتر وتلویزیون، آموزش بازیگری را در کلاس های بازیگری حسن معجونی شروع کرد و با شرکت در کارگاه آموزش بازیگری و بداهه گویی پرویز برید در تهران به این رشته ادامه داد. پس از آن، موسوی از سال 1383 بازیگری را با تئاتر آغاز کرد.

ادامه همکاری سید حسین موسوی با سعید آقاخانی، در نمایش خانگی و سریال راز بقا بود که علاوه بر او بازیگران دیگری همچون هدیه بازوند، کاظم نوربخش و بازیگر نقش کژال از سریال نون خ در این سریال حضور داشتند.

از جمله آثار تئاتر او دوستت دارم با صدای آهسته در سال 1383، نقل آخر، سنگرهای باران زده، پرونده ناتمام، نقطه ته خط و …. میتوان نام برد.او برای بازی در نمایش نقل آخر به نویسندگی و کارگردانی جعفر ولدخانی در جشنواره استانی تئاتر در سال 1385 موفق به کسب عنوان تقدیر بازیگری شده است.

همچنین برای بازی در نمایش مرد ناشناس ساعت یازده مفتخر به کسب عنوان بازیگر دوم جشنواره تئاتر استانی در بیجار شده و کسب اول مقام بازیگری را برای بازی و کارگردانی “برزیلیا را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied