شمانیوز
شما نیوز

صهبا شرافتی

روناک نون خ خودش را شبیه کلاه قرمزی کرد | فیگور صهبا شرافتی با مو و کلاه قرمز فضای مجازی را ترکاند

صهبا شرافتی به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده اسیت که با استایل کلاهو موهای فرفری است و برخی از مخاطبان این عکس روناک نون خ را به کلاه قرمزی نسبت داده اند.

روناک نون خ خودش را شبیه کلاه قرمزی کرد | فیگور صهبا شرافتی با مو و کلاه قرمز فضای مجازی را ترکاند

به گزارش شمانیوزصهبا شرافتی بازیگر نقش روناک خواهر زاده نوری خانزاده است. و درخشش صهبا شرافتی در این سریال سوتودنی است. صهبا شرافتی متولد ۸ مهرماه ۱۳۷۷ در کرمانشاه و اصالتا کرد تبار است. صهبا شرافتی در تهران به دنیا آمده است و در تهران هم ساکن هستند. روناک سابقه چندان پررنگی در عرصه بازیگری ندارد اما به نظر می‌رسد نون خ  اولین حضور تلویزیونی او باشد هرچند که به گفته برخی سابقه اجرای تئاتر هم دارد.

صهبا شرافتی

ازدواج صهبا شرافتی

صهبا شرافتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.کژال که کوچک ترین دختر آقای خانزاده در سریال نون خ بود، حال در نبودش در فصل 2 و 3 جای خالی اش را صهبا شرافتی در نقش روناک پر می کند.نبود کژال در فصل های بعدی، خشونت دختران که در خانواده خانزاده ارثی بود را از بین می برد به همین دلیل روناک در این سریال به این نقش می پردازد.او در این فیلم با خشونت خود از دختر دایی هایش دفاع می کند دقیقا همان کاری که کژال دختر کوچک برای خانواده اش انجام می داد. از این رو صهبا شرافتی وارد این سریال تلویزیونی شد.

صهبا شرافتی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied