شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا پنجشنبه 30 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظفردا پنشجنبه 30 فروردین 1403 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا پنجشنبه 30 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز : فال حافظ شعرهای عاشقانه و غمگین حافظ را به نکات پنهانی زندگی شما ترجمه می‌کند.هربار که به  فال حافظ می‌نگرید، دستان حافظ از آسمان دستان شما را می‌گیرند.شعرهای بیانگر تجربیات و حکمت‌های فال حافظ، در فال شما به عنوان راهنمایانی مهم در خنده‌دارترین و غمگین‌ترین لحظات زندگی شما ظاهر می‌شوند.فال حافظ  با حروف طلسمی در شعرها، خواننده را به سفری سراسر احساسات و امیدهای نهفته درونی خویش تلنگر می‌زند.در ادامه فال حافظ فردا پنجشنبه 30 فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد

باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می‌گذری همچون باد

چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر:

گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته‌ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

 متولدین اردیبهشت :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد 

پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد 

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم 

داغ سودای توام سر سویدا باشد 

 تعبیر:

عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمیتواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. بخدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی‌کند. فرصت را غنیمت بدان. ان‌شاءالله که به خواسته‌ات خواهی رسید.

متولدین خرداد :

کتبت قصة شوقی و مدمعی باکی

بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

عجیب واقعه‌ای و غریب حادثه‌ای

انا اصطبرت قتیلا و قاتلی شاکی

تعبیر:

در انجام نیتی که در سر داری مهمترین شرط سخت کوشی و چالاکی است. اگر واقعا قصد انجام این خواسته را داری باید سستی و تنبلی را کنار بگذاری و تلاش خود را بیشتر کنی. هدف بزرگ سعی بیشتر و همت والاتری را می طلبد. پس از همین ابتدا راه خود را مشخص کن و وارد عمل شو. به زودی با کسی ملاقات خواهید کرد که روحیه شما را عوض کرده و غم و غصه ها تمام می شود.

  متولدین تیر :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

ز چین زلف کمندت کسی نیافت خلاص

از آن کمانچه ابرو و تیر چشم نجاح

تعبیر:

هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن و سعی کن خود را رهایی دهی.

متولدین مرداد :

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود

مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب​ها که با نوشین لبان

بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تعبیر:

از دست کسی دلگیر هستی و غصه می‌خوری ،اگر به کسی خوبی کرده‌ای برای خدا کرده‌ای پس افسوس نخور و از آن شخص دلگیر مباش که خدا جواب نیکی تورا خواهد داد.

متولدین شهریور :

دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

تعبیر:

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت‌ها را غنیمت شمرده و از آن‌ها کمال استفاده را بکنید. از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد.  فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید. دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها را برطرف کنید.

متولدین‌ مهر :

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه

قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر:

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید اما مأیوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فرا خواهد رسید. برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

متولدین آبان :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم

شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست

من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

 متولدین آذر :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

می​سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور

دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر:

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای خواهید شنید. از شدت انتظار کشیدن خسته و بی تاب شده‌اید و از هرکسی سراغ مقصود خود را می‌گیرید، صبوری کنید که رسیدن به مقصود به زودی محقق خواهد شد و شیرینی آن طعم تلخ انتظار را از بین می‌برد. شکیبا باش که همه کارها با صبر و شکیبایی به نتیجه مطلوب می‌رسد.

متولدین دی :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

حق نگه دار که من می‌روم الله معک

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

تعبیر:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

  متولدین بهمن :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی

تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر:

به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می‌کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه‌ها از دل‌تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می‌رسد. از فرصت‌هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بداندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آنچه می‌خواهید ناامید کنند.

متولدین اسفند :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز 

خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز 

ز کوی میکده برگشته ام ز راه خطا 

مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز 

تعبیر:

مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید. با اراده‌ای قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied