شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا جمعه 31 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا جمعه 31 فروردین ماه 1403 را بخوانید.

فال حافظ  روزانه | فال حافظ  فردا جمعه 31 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی است که در فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فال حافظ بر اساس شعرهای حافظ، یکی از بزرگترین شاعران ادبیات فارسی، برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل و اتفاقات آینده استفاده می‌شود.در فال حافظ تعبیر و پیش‌بینی‌ها بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی انجام می‌شود. برخی افراد به فال حافظ به عنوان یک روش پیشگویی جدی اعتقاد دارند، در حالی که برای برخی دیگر فقط یک سرگرمی و سنت است.در ادامه فال حافظ فردا جمعه31 فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزمt

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم

تعبیر:

از فرصت هایی که برای شما پیش می‌آید کمال استفاده را بکنید و قدر لحظه‌های زندگی را بدانید تا بعدا دچار پشیمانی و حسرت نشوید. اراده و عزم عالی دارید، کافیست از موقعیت های خوب استفاده کرده و همچنان امید خود را حفظ کنید تا به اهداف خود دست پیدا کنید.

متولدین اردیبهشت :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است

جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر:

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه‌های شما خواهد نشست و به مراد دل می‌رسید. ایام خوشبختی فراخواهد سید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد. حرف‌های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی‌کند. وقت آن است که عزم خود را راسخ کنی و بدون فوت وقت و با تمام نیرو به سوی اهداف خود گام برداری.

 متولدین خرداد :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار 

ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار  

گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب 

بهر آسایش این دیده خونبار بیار 

تعبیر:

اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می‌شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم، رهایی پیدا کرده و کامتان شیرین خواهد شد.

 متولدین تیر :

هاتفی از گوشه میخانه دوش

گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش

مژده رحمت برساند سروش

تعبیر: 

الطاف الهی شامل حالت شده است. سعادت به تو روی می‌آورد. انتظار و دوری به سر رسیده است‌. از خبر خوشی که در پیش است، استقبال کن. همت بلند داشته باش و فرصت ها را از دست نده.

متولدین مرداد :

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم

کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم

عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند

وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تعبیر:

مژده باد بر شما که به زودی روزهای خوش فرا می‌رسد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. از لحظه‌های خوب زندگی کمال استفاده را بکنید. از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید روزهای سختی خیلی زود خواهد گذشت. با افراد خانواده و دوستان دلسوز اعتماد کنید. تجربه‌های امروز برای ساختن آینده روشن به شما کمک خواهد کرد.

متولدین شهریور :

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

تعبیر:

مژده باد بر شما که روزهای خوش و ایام کامیابی فرا رسیده و همای سعادت روی بام خانه‌تان نشسته است. زندگی و روزگار را سخت نگیرید و از غم و غصه خود را رها کنید. هرچه در این چرخ گردون برای شما رخ دهد به صلاح‌تان است و حکمتی دارد، در راه رسیدن به مقصود راه‌های مختلف را امتحان کنید تا ایام شادی ماندگار شود.

متولدین‌ مهر :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است 

سلطان جهانم به چنین روز غلام است 

گو شمع میارید در این جمع که امشب 

در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است 

 تعبیر

بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار خبر خوبی به شما می دهند که باعث خوشحالی شما خواهد شد.

متولدین آبان :

بیا که رایت منصور پادشاه رسید

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت

کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تعبیر: 

مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است. مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

 متولدین آذر :

چه مستیست ندانم که رو به ما آورد 

که بود ساقی و این باده از کجا آورد 

رسیدن گل و نسرین به خیر و خوبی باد 

بنفشه شاد و کش آمد سمن صفا آورد  

تعبیر: 

همه چیز به خیر و خوبی تمام می‌شود. عجله نکن گره از کار بسته‌ی تو باز می‌شود. منتظر شنیدن یک خبر خوش باش و اگر وعده ای داده ای یا نذری کرده ای بجا آور.

  متولدین دی :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

طریق صدق بیاموز از آب صافی دل

به راستی طلب آزادگی ز سرو چمن

تعبیر:

اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه‌نشینی دوری کنید.‌ به گونه‌ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می‌شوید و با خود می‌برد.

 متولدین بهمن :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی

من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر

از در عیش درآ و به ره عیب مپوی

تعبیر:

ایام کامیابی فرا رسیده و دور گردون به کام شما می‌چرخد، قدر فرصت های پیش رو را بدانید. لطف و رحمت خداوند شامل حالتان می‌شود و لذت و شادی در زندگی تان جریان می‌یابد. مراقب باشید که در دوران خوشی و سرور دچار غرور و خودبینی نشوید که شادی‌ها ماندگار و جاودان نخواهد ماند. از این فرصت برای ساختن آینده بهتر استفاده کنید.

 متولدین اسفند :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من

کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر:

 غمی در وجودت هست که به زودی رفع خواهد شد و به مقصود خواهی رسید. در هیچ کاری عجله نکن تا وقتش برسد. بدان که خواستن توانستن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied