شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر یر فال حافظ فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را میتوانید بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی محبوب در فرهنگ ایرانی است که بر اساس شعرهای حافظ، شاعر بزرگ ایرانی، انجام می‌شود.در فال حافظ، شخصی که می‌خواهد فال بخواند، با تمرکز بر یک سؤال یا مسئله خاص، یک بیت از شعر حافظ را به صورت تصادفی انتخاب کرده و از آن برای پیش‌بینی و تعبیر استفاده می‌کند.فال حافظ به عنوان یک روش سنتی و فرهنگی در ایران، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بسیاری از افراد یک فرصت برای تأمل در آثار ادبی و پیام‌های فرهنگی است.تفسیر و پیش‌بینی‌ها در فال حافظ بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی انجام می‌شود و هر فالگیری می‌تواند تعبیر خاص خود را بر اساس تجربه و دانش خود داشته باشد.در ادامه فال حافظ فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید 

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید 

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا 

ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید 

تعبیر:

بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

 متولدین اردیبهشت :

حسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: 

سعادت و نیکبختی در انتظار تو است. به خاطر موفقیتهایت مورد توجه دیگران قرار خواهی گرفت. مراقب باش کبر و غرور تو را از راهی که در پیش داری منحرف نکند.

 متولدین خرداد :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو

خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

یاران همنشین همه از هم جدا شدند

ماییم و آستانه دولت پناه تو

تعبیر:

روزهای خود را با غم و اندوه سر می‌کنی. خود را به شدت عذاب می‌دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده‌ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی‌شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.

 متولدین تیر :

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم

چون سر آمد دولت شب‌های وصل

بگذرد ایام هجران نیز هم

تعبیر:

نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت. هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

متولدین مرداد :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر:

سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت چه بسا انسانهایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی که عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست. از قدرت خود در برابر مشکلات غافل مشوید.

متولدین شهریور :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر

بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

 گر مساعد شودم دایره چرخ کبود

هم به دست آورمش باز به پرگار دگر

تعبیر:

از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی نا امید شده‌ای ،غصه نخور که درهای رحمت خداوند بسیار است. همت کن و بلند شو و به کارت ادامه بده تا موفق شوی.

 متولدین‌ مهر :

صلاح کار کجا و من خراب کجا 

ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا 

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد 

چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا 

تعبیر: 

 دل خراب را با مصلحت بینی چه کار است؟ باید که منطقی وحقیقت جو بود و ریا نورزید عمر دوران خوشی کوتاه است ودر این مدت کوتاه باید نهایت بهره را از آن برد. نباید دوست را به دشمن فروخت و در هر کاری تدبر لازم است.

متولدین آبان :

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

تعبیر:

از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. کمی هم به فکر عاقبت خود باش که عاقبت همه‌مان مرگ است. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می‌ماند.

متولدین آذر :

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر

بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است

دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر

تعبیر: 

تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می‌خواهی انجام می‌دهی و از خود یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد.

 متولدین دی :

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

بهار توبه شکن می‌رسد چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی‌توانم دید

که می خورند حریفان و من نظاره کنم

تعبیر:

با آرزوهای محال و دست نیافتنی عمر خود را هدر ندهید و عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. هرگز از خط تعادل خارج نشوید و از افراط و تفریط برحذر باشید. اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید که انشالله به نیت دل خود برسید.

 متولدین بهمن :

سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ

که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ

نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان

که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ

تعبیر:

اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

 متولدین اسفند :

شب وصل است و طی شد نامه هجر 

سلام فیه حتی مطلع الفجر 

دلا در عاشقی ثابت قدم باش 

که در این ره نباشد کار بی اجر 

تعبیر:

زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت تو می باشد به عهدی که بسته ای عمل کنی. اکنون که همه چیز رو به راه است نگرانی به دلت راه نده .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied