شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک هنر پیشگویی است که با استفاده از کارت‌های خاص، امکان پیش‌بینی و تفسیر مسائل زندگی را فراهم می‌کند.فال تاروت بر اعتقاد به نیروهای ماوراالطبیعه و نیز نیاز انسان به راهنمایی و پاسخ‌هایی برای مسائل پیچیده تأکید دارد.هر کارت فال تاروت نمایانگر نمادها و مفاهیم خاصی است که با توجه به موقعیت و ترکیب آن با سایر کارت‌ها، تعبیری برای سؤالات و مسائل مختلف ارائه می‌دهد.فال تاروت یک فرصت برای خودشناسی، تأمل در زندگی و به دست آوردن راهنمایی‌هایی برای اتخاذ تصمیمات بهتر و زندگی معنوی تر است.در ادامه فال تاروت فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 را بخوانید.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

فروردینی ماهی جان، شما با قرار گرفتن در مجاورت کسی که پنهانی دوستش دارید لذت زیادی می برید. احساسات بالا می روند و به سرعت بدون اینکه وقت بگذارید، ممکن است تصمیمی جسورانه بگیرید تا دیگران نتوانند در زندگی آنها دخالت کنند. ممکن است بخواهید به تعطیلات بروید و فقط استراحت کنید و این تعطیلات ممکن است نزدیک دریا، رودخانه یا هر آبزی باشد. ممکن است گمراه کننده باشد و نه چیز دیگری. وضعیت بیماران ممکن است بهبودهایی را نشان دهد و برای تغییر مکان بیرون بروند.

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

اردیبهشت ماهی، برای کسانی که در زمینه خلاقیت فعالیت می کنند، این روزی است که اجازه می دهند آب خلاق خود جاری شود و حضور خود را احساس کنند. به نظر می رسد هر تلاشی که برای راضی نگه داشتن شریک یا یکی از عزیزانتان انجام دهید با این نگرش به نتیجه نمی رسد. مهم نیست چه کاری انجام می دهید، آنها در آن ایراد خواهند یافت. روابط هماهنگ با صبر و نگرش نرم شما برقرار می شود، نیت شما درست است و نگرانی برای مردم نیز زیاد است. اما رویکرد شما تا حدودی تهاجمی است. فقط آن را بررسی کنید

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت جهان

خرداد ماهی عزیز، شما این شانس را دارید که با افرادی ملاقات کنید که اخیراً آنها را ندیده بودید. این اعتماد، اشتیاق و قدرت درونی شماست که باعث می شود رابطه برای مدت طولانی تری قوی تر شود. شریک زندگی‌تان را پیدا می‌کنید که دوستش دارید همیشه در کنارتان باشد. شما می توانید امروز خود را تصاحب کنید. شما می توانید چیزهای مهم مانند سلامتی، ثروت، شغل، خانواده و عشق را در همه زمینه های زندگی به حداکثر برسانید. زنان شاغل از آنجایی که احساس می کنند قادر به مدیریت امور مالی فردی و خانوادگی هستند، احساس رضایت زیادی می کنند.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

تیرماهی جان، در مورد مردم خود خیلی بخیل نباشید. ممکن است از عشقی که دیگر کارساز نیست دور شوید. در عرصه آکادمیک در فعالیت های مختلفی شرکت می کنید. مصاحبه ها، امتحانات، مسابقات وقت شما را می گیرد. شما همچنین در حال آزمایش عشق افلاطونی هستید زیرا دوستان روشنفکر یا عاشقان توجه شما را جلب می کنند. از نظر اجتماعی نیز آماده باشید. مکاتبات و ارتباطات کتبی نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود ملایم و نرم باشید.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت احمق

مرداد ماهی، یک گردش / سفری که قبلاً به تعویق افتاده است، ممکن است امروز محقق شود. شروع جدیدی در زندگی از هم اکنون آغاز خواهد شد. این ممکن است شامل یادگیری مهارت جدید، پیوستن به شغل جدید، ایجاد یک رابطه جدید یا شروع یک دوره دوم پس از بازنشستگی باشد. هر چه که باشد شما خوشبین، امیدوار و مشتاقانه منتظر آینده هستید. شما مانند یک ماوریک در حال و هوای یادگیری چیزی جدید هستید و حوزه جدیدی را که به تازگی وارد آن شده اید تجربه می کنید.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت اعتدال

شهریور ماهی، ممکن است مجبور شوید برای رسیدن به کارهایی که در زمینه تحصیلی ناقص مانده اند، زمان پیدا کنید. برای رسیدن به اهداف باید مسیر میانه را تعادل و اعتدال طی کنید. به آنچه احساس گناه می کنید، به اشتباهاتی که احساس می کنید در گذشته مرتکب شده اید نگاه کنید. سپس خود را ببخش و آنها را رها کن. از اشتباهات درس بگیرید. برای کسانی که واجد شرایط ازدواج هستند اما به دلیل هوس و هوس خود پیشنهاد ازدواج را رد می کنند، احتیاط وجود دارد.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت احمق

مرداد ماهی، یک گردش / سفری که قبلاً به تعویق افتاده است، ممکن است امروز محقق شود. شروع جدیدی در زندگی از هم اکنون آغاز خواهد شد. این ممکن است شامل یادگیری مهارت جدید، پیوستن به شغل جدید، ایجاد یک رابطه جدید یا شروع یک دوره دوم پس از بازنشستگی باشد. هر چه که باشد شما خوشبین، امیدوار و مشتاقانه منتظر آینده هستید. شما مانند یک ماوریک در حال و هوای یادگیری چیزی جدید هستید و حوزه جدیدی را که به تازگی وارد آن شده اید تجربه می کنید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

آذر ماهی جان، یک دشمن در جبهه عشق ممکن است ناامید کننده باشد. شما احساس صدمه، ناامیدی و تنهایی می کنید. ممکن است پایان رابطه یا همسرتان به پایان برسد یا کسی که دوستش دارید تعهدی را که با یکدیگر انجام داده اید فراموش کند. انرژی روز بر علیه شما می رود. وضعیت بیماران ممکن است بدتر شود. مسائل بهداشتی باید بدون معطلی رسیدگی شود. فشار خون بالا، بیماری های قلبی یا بیماری های جدی می تواند منجر به جراحی شود.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

دی ماهی عزیز ؛ عملکرد خوب در عرصه آکادمیک ممکن است به عنوان یک تسکین بزرگ برای کسانی باشد که هیبی-جیبی را دریافت می کنند. شما قرار است زندگی خود را بهبود بخشید. امروز روز خوبی برای مقابله با هر چالشی است که سر راه شما قرار می گیرد. سفر نیز نشان داده شده است. یا به دلیل کار یا فعالیت های ماجراجویانه مانند صخره نوردی، غواصی در آسمان یا اسب سواری، یا فقط با سرعت رانندگی می کنید. خوب، از اقدامات ایمنی استفاده کنید و سرعت خود را کاهش دهید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

بهمن ماهی عزیز، قدردانی برای کسانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند در انتظار است. این روز خوبی برای حضور در مصاحبه، امتحان رقابتی و شروع یک سرمایه گذاری جدید است. ترفیع ممکن است بیاید. کسانی که برای ازدواج نامزد می کنند احتمالاً از یک خواستگاری طولانی لذت خواهند برد. شما احساس جوانی و انرژی می کنید. ایده های جدید در ذهن شما ایجاد می شود و جرقه ای به خلاقیت می دهد. شما می توانید در خانواده منتظر خبرهای خوبی از بارداری یا تولد فرزند باشید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

اسفند ماهی ها، حفظ روابط صمیمانه با همه بعداً به نفع شما خواهد بود. شما نباید مسئولیت های خود را نادیده بگیرید. این احتمال وجود دارد که روز خود را صرف برنامه ریزی بدون دستیابی به تصمیم نهایی کنید. یک رویکرد جدی نسبت به کار ضروری است. کار بر روی پروژه ها با یک شریک یا همکار امروز چالش برانگیز خواهد بود. انجام کاری که توسط شخصی نیمه تمام مانده است ممکن است وقت شما را در محل کار بگیرد و این می تواند شما را عصبانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied