شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد روزانه | فال ابجد فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا چهارشنبه پنجمین روز از اردیبهشت ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یک روش پیشگویی است که بر اساس حروف الفبای فارسی و اعداد متناظر آن‌ها انجام می‌شود.در فال ابجد، با تمرکز بر یک سؤال یا مسئله خاص، حروف الفبای فارسی به اعداد متناظر تبدیل شده و با جمع اعداد حروف، تعبیری برای آن سؤال یا مسئله به دست می‌آید.فال ابجد بر اعتقاد به قدرت حروف و اعداد برای انتقال پیام‌های مخفی و پنهان استوار است.با توجه به تفسیر شخصی و دانش فردی، فال ابجد به عنوان یک روش سنتی و محبوب در فرهنگ ایرانی، همچنان در مراسم‌ها و جشنواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.در ادامه فال ابجد فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

فروردین

ابجد فال شما:ب ب ج

این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

اردیبهشت

ابجد فال شما:د ب آ

طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

خرداد

ابجد فال شما:آ د آ

نیت خوبی کرده ای طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی . اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب می‌شود. ازدوست همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.  مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری ، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشاءالله.

تیر

ابجد فال شما:ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور.  اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

مرداد

ابجد فال شما:آ آ آ

به زودی گره ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری میرسی ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید . اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدیها پرهیز کن . آنچه را که انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

شهریور

ابجد فال شما:ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا میگیرد.

 مهر

 ابجد فال شما: ج د آ

به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند . چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود . از جایی که انتظار نداری سود و منفعتی به تو می‌رسد برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.

آبان

 ابجد فال شما: د آ د

قصد و نیتت خوب است . در رحمت به سویت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

آذر

ابجد فال شما:ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

دی 

ابجد فال شما: د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی . فکرش را از سرت بیرون کن . در روزی به رویت گشوده است به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار . در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد . اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود . به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

بهمن

ابجد فال شما:آ ب آ

ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن. 

اسفند

ابجد فال شما:د آ ب

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده ای به تو می‌رسد اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خداوندا روزی هزاران با شکرت همه بابت داده نداده هات🙏🙏🙏🙏🙏♥️♥️♥️♥️