شمانیوز
شما نیوز

سام درخشانی

ماجرای سیلی خوردن جوانه دلشاد از سام درخشانی | از سام درخشانی این رفتار بعید بود

سام درخشانی بازیگر مشهور با اتفاقی عجیب و سیلی زدن به یک خانم وارد حواشی جدیدی شد. که تصویر و جزییات این حواشی را در ادامه مشاهده می کنید.

ماجرای سیلی خوردن جوانه دلشاد از سام درخشانی |  از سام درخشانی این رفتار بعید بود

به گزارش شمانیوز؛ سام درخشانی، یکی از بازیگران قدیمی است که اخیرا به کارهای طنز روی آورده است. سام درخشانی در فیلم های زیادی بازی کرده است. سام درخشانی  در فیلم پژمان با پژمن جمشیدی همبازی بود و باعث دوستی اسن بازیگر شد. سام درخشانی به تازگی ویدیویی از او و فرزندانش در استخر اقامتگاهی لاکچری در قشم منتشر شده است، باز هم خبرساز شد و خانم بازیگر در یک استوری از سیلی خوردن های پی در پیش از سام درخشانی گفت.

سام درخشانی

جوانه دلشاد بازیگر بسیار جوانی که برای بار اول با سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری، کار در دنیای حرفه بازیگری را آغاز کرد، عکسی از خود و سام درخشانی را منتشر نمود و در قالب یک استوری عنوان کرد، هنگام بازی در نمایش 30 / دی / 95 به کارگردانی احسان حاجی پور، سی شب از سام درخشانی سیلی خورده است.

در نمایش 30 دی 95 بازیگرانی چون سام درخشانی، جوانه دلشاد، متین ستوده، سمیرا حسن پور و... حضور داشتند. در خلاصه داستان نمایش «٣ دی ٩٥» آمده است:«روز خوبی برای جمع کردن وسایلت نیست... تو بمونی باهم درستش می‌کنیم. راستی پلاسکو هم آتیش گرفته..»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی