شمانیوز
شما نیوز

زهره فکور صبور

ببینید | فریادهای همسر زهره فکور صبور بر سر فرد محکوم به قتل مشکوک در صحنه دستگیری!

وکیل زهره فکور صبورجزئیات جدیدی از فرد متهم به قتل گفت.

ببینید | فریادهای همسر زهره فکور صبور بر سر فرد محکوم به قتل مشکوک در صحنه دستگیری!

به گزارش شمانیوززهره فکورصبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ بود که در ۱۲ اسفند ۱۴۰۰از دنیا رفت. زهره فکورصبور  فعالیت خود را در دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و عمدتاً در آثار تلویزیونی حضور داشت. زهره فکورصبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود. منابع رسمی علت مرگ زهره فکور صبور را اعلام نکردند. می‌گویند که او در زندگی‌اش مشکل داشته و به دلیل خوردن بیش از حد قرص اعصاب اوردوز کرده‌است. 

وکیل زهره فکور صبور: پرونده جزییات محرمانه و اخلاقی دارد. بیش از دو سال پس از درگذشت زهره فکورصبور، مادر این هنرپیشه به دادسرا مراجعه کرد و ادعا کرد که یک شخص ناشناس دخترش را به خودکشی واداشته است. او این شخص را به عنوان واسطه‌ای بین کارگردان‌ها و بازیگران معرفی کرد. پس از استدلال‌ها، پسر جوان به دادسرای امور جنایی احضار شد و ادعاهای مادر زهره را رد کرد. تحقیقات نیز هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا پیدا نکرد.

ببینید | فریادهای همسر زهره فکور صبور بر سر فرد محکوم به قتل مشکوک در صحنه دستگیری!

وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره‌ی دستگیری فرد متهم به قتل او گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین شاهرخی به انصاف نیوز گفت: فرد متهم به قتل زهره فکور صبور امروز از محلی که در آن مخفی شده بود طی یک عملیات فریب دستگیر شده است.

او با بیان اینکه «برخی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه‌ است» گفت: این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است.

آقای شاهرخی گفت: احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی‌ است که پیش‌بینی می‌کنند.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی