شمانیوز
شما نیوز

مونا کرمی

مونا کرمی همسر سپند امیر سلیمانی کیست ؟ | بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر جوان کشورمان است که روز گذشته با سپند امیر سلیمانی دیگر هنرمند کشورمان ازدواج کردند.

مونا کرمی همسر سپند امیر سلیمانی کیست ؟ | بیوگرافی مونا کرمی

به گزارش شمانیوز :روز گذشته خبری درباره ازدواج مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی منتشر شد. مونا کرمی بازیگر جوان کشورمان است .مونا کرمی از 9 سالگی وارد عرصه هنری شده است. مونا کرمی پس از بازی در سریال حوالی پاییز مشهور شد. در ادامه به بیوگرافی مونا کرمی پرداخته ایم. 

مونا کرمی

مونا کرمی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۹ در گلستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول هنر کار می کند.

مونا کرمی در شهر مینودشت استان گلستان در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر بنام مجید دارد که ۳ سال کوچکتر از اوست و کار موسیقی می کند.

مونا کرمی

در جلوی دوربین

در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۵ ساله بود اولین بار با سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش سحر همسر بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت.

در این مجموعه با بازی کنار چهره هایی چون جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، شیلا خداداد ، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ به گفته خود بهترین اتفاق زندگی هنریش رخ داد.

شهرت با حوالی پاییز

ایشان بعد از سه سال دوری از تلویزیون سال ۱۳۹۷ در دومین تجربه خود با سریال حوالی پاییز در نقش شیوا به تلویزیون بازگشت که بسیار دیده شد.

مونا کرمی در این سریال با پردیس منوچهری هم بازی شد.

در ادامه سال ۱۳۹۹ با فصل سوم سریال از سرنوشت با نقش آرزو دوباره در قاب تلویزیون حضور موفقی را تجربه کرد.

ازدواج

خانم مونا کرمی در اردیبهشت ۱۴۰۳ در سن ۳۴ سالگی با سپند امیرسلیمانی ۴۷ ساله ازدواج کرد و این زوج هنری وارد زندگی متاهلی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی