شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا جمعه 28 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا جمعه 28 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروتفردا جمعه 28 اردیبهشت 1403 را میتوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت، یک روش پیش‌بینی است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود.در فال تاروت، هر کارت فال تاروت تعبیری مخصوص و منحصر به فرد دارد که به تشریح گذشته، حال و آینده می‌پردازد.فال تاروت می‌تواند به شما نکات آگاهی و راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌ها و مواجهه با چالش‌ها ارائه کند. فهمیدن معنای کارت‌های تاروت در قالب یک فال، می‌تواند به شما بازتابی از وضعیت و مسیر زندگی شما بدهد.در ادامه فال تاروت فردا 28 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت برج

فروردینی ماهی جان، من یک سوال از شما دارم. فرض زیر را در نظر بگیرید. تصور کنید در یک اتاق خالی از خواب بیدار می شوید. شما هیچ خاطره ای از گذشته یا شخصیت خود ندارید و نمی دانید چه برنامه ای برای آینده دارید. شما حتی نام خود را نمی دانید. هیچ آینه ای وجود ندارد که شما نتوانید چهره خود را ببینید. اگر کسی در این لحظه از شما بپرسد "تو کیستی؟" پاسخ شما چه خواهد بود؟ احتمالاً هر چه می خواهید باشید. نکته ای که من سعی دارم به آن اشاره کنم این است که اگر شما نخواهید گذشته وجود ندارد. اشتباهاتی که مرتکب شده اید یا آسیب هایی که ممکن است تجربه کرده باشید، اگر نمی خواهید، لازم نیست متعلق به شما باشد. فردا تضمینی نیست مهم این است که دقیقاً در این لحظه چه کسی باشید. ممکن است متوجه شوید که این سوال به شدت در مورد موضوع امروز شما صدق می کند.

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جهان

اردیبهشت ماهی، تغییری به سمت شما می آید. با کارت جهانی، ممکن است متوجه شوید که از روش‌های قدیمی بودن دور شده‌اید. این یک انتقال تدریجی خواهد بود اما به زودی زندگی برای شما بسیار متفاوت به نظر می رسد. در این راه چه آموخته اید؟ این را در نظر داشته باشید زیرا این موضوع با مضامینی که پیش روی شما قرار دارند طنین انداز می شود.

 

 متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شیطان

خرداد ماهی عزیز، آنها می گویند ما کسانی هستیم که خود را با آن احاطه کرده ایم. ممکن است خود را به سرعت در مورد کسانی که بیشترین زمان را با آنها سپری می کنید قضاوت کنید. خودتان را متقاعد کنید که به نحوی از آنها برتر هستید یا زندگی را بهتر درک می کنید یا چیزی در این زمینه. اما کارت تاروت شیطان ممکن است نشان دهد که شما با این افراد خیلی بیشتر از آنچه که دوست دارید اعتراف کنید، اشتراک دارید. شاید وقت آن رسیده است که این قضاوت را به درون خود تغییر دهید و از خود بپرسید که از چه جهت بهتر نیستید؟ این نه تنها به شما کمک می‌کند تا نسبت به دیگران و موقعیت‌های آنها احساس همدلی بیشتری داشته باشید، بلکه به شما کمک می‌کند تا خود و معایب خود را بهتر درک کنید که باید اصلاح شوند. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که آنها را تحسین می کنید در مقابل افرادی که قضاوت می کنید.

 متولدین تیر

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

تیرماهی جان، بین شما و شخص دیگری (یا چند نفر) اختلاف نظر وجود داشته است که بدون اینکه با آن کنار بیایید، زیر فرش کشیده اید. آیا به خود می گویید که برای شما مهم نیست؟ که به این درگیری مداوم اهمیت نمی دهید؟ متأسفانه، امروز، ممکن است این احساسات به یکباره به شما ضربه بزند، سرطان و شما ممکن است چاره ای جز پیدا کردن راهی برای رفع مشکل نداشته باشید. شما کاملاً در اشتباه نیستید، اما کاملاً در اشتباه نیستید.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ملکه جام

مرداد ماهی، چیزی که شما فعالانه روی آن کار می کنید، احساس عمیق تر همدلی است، لئو. امروز ممکن است متوجه شوید که در حال فکر کردن به روابط گذشته و حال خود با مردم و اینکه اگر فرصتی به شما داده می شد چگونه با مسائل متفاوت رفتار می کردید. اغلب اوقات، زمانی که با دیگران مشکل داریم، خود این موضوع کمتر به آنها مربوط می شود و بیشتر به خودمان مربوط می شود. این چیزی است که ممکن است بخواهید در حرکت رو به جلو در ذهن داشته باشید.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت احمق

شهریور ماهی، امروز روز امید است. امروز شما در حال شروع یک سفر جدید از نوع. این سفر ممکن است برای شما بدیهی باشد، یا ممکن است به شکل یک تولد دوباره احساسی و ورود دوباره به جهان باشد که احساس می کنید یک فرد جدید هستید و شما را بهبود بخشیده است. صرف نظر از این، چیزهای زیادی برای امیدواری وجود دارد. این حس وجود دارد که به فرزند درونی خود اجازه دهید روح شما را هدایت کند. این به شما این امکان را می دهد که با چشمانی تازه و حس شگفتی و هیبت به دنیا نگاه کنید. این مهم است که به محیط اطراف خود عادت نکنید. در نظر بگیرید که چقدر برای رسیدن به این نقطه پیشرفت کرده اید و صرف نظر از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شده باشید، به خودتان افتخار کنید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت ملکه

مهرماهی عزیز، اگر می توانید، امروز را به پرورش خود اختصاص دهید. ممکن است متوجه شوید که برای تلاش‌هایتان بیش از حد کار می‌کنید و از آنها قدردانی نمی‌کنید که اصلاً برای شما منصفانه نیست. شاید شما بیش از حد می دهید بدون اینکه چیزی در ازای آن دریافت کنید و این باعث شده شما احساس خستگی و پوچی کنید. انرژی ای را که به بیرون اعمال می کنید را جدا کنید و برای خود ذخیره کنید. فوق العاده ضروری است که بفهمید چه زمانی وقت آن است که کمی خودخواه باشید و امروز آن زمان است. با کارت ملکه، از شما خواسته می شود تا انرژی درونی زنانه خود را هدایت کنید و آن را به جهان نشان دهید. ممکن است با تمایل بیشتر به تمایلات مردانه خود از درون احساس عدم تعادل کرده باشید، اما امروز باید تعادل و هماهنگی را در درون خود پیدا کنید.

 

 متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نه جام

آبان ماهی ها، ممکن است دریابید که انرژی مطمئنی که اخیراً از خود فرافکنی کرده اید، افراد زیادی را به سمت شما جذب می کند. چیزی که در مورد شما عقرب بسیار خاص است، این است که به طور کلی نمی توانید اهمیت دهید که دیگران در مورد شما چه فکر می کنند. در نتیجه، به یک موضوع مثبت گفتگو تبدیل خواهید شد. فرصت ها را جذب خواهید کرد و روابط موجود را عمیق تر خواهید کرد. همه این اتفاقات مثبت را صرفاً تصادفی تصور نکنید. همه چیز واقعاً به دلیلی اتفاق می‌افتد و دلیل اینکه ممکن است امروز شانس بزرگی پیدا کنید این است که دنیای درونی شما به دنیای بیرون شما می‌تابد. افکار مثبت منجر به نتایج مثبت می شود.

 

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

آذر ماهی جان، ممکن است امروز کمی از خودتان جلوتر باشید، قوس. اگرچه برنامه ریزی برای آینده خوب است، اما گاهی اوقات ممکن است کمی وسواسی شود. همه چیز در زندگی نباید کاملاً طبق برنامه ای باشد که شما ساخته اید. اغلب اوقات، همه چیز به سادگی خارج از کنترل ما است و استرس بر روی چنین موضوعاتی فقط اتلاف انرژی است. درک کنید که اگر قرار بوده باشد، پس خواهد بود. اعتماد داشته باشید که همه چیز همانطور که باید سر جای خودش قرار می گیرد. و اگر صد در صد آن چیزی نیست که امیدوار بودید یا انتظار داشتید، پس با دانستن آن آرامش پیدا کنید زیرا این همان چیزی است که قرار بود باشد.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

دی ماهی عزیز، به یاد داشته باشید که برای اینکه بتوانید به اطرافیانتان کمک کنید، ابتدا باید به خودتان کمک کنید. شما هم مثل بقیه سزاوار شادی و موفقیت هستید و همه ما در مسیر خودمان برای رسیدن به آن هستیم. زمانی فرا می رسد که در نهایت می توانید تمام لطف هایی را که به دیگران مدیون هستید، پس دهید. امروز، با پادشاه سکه، ممکن است بتوانید قدردانی را نسبت به کسی که شایسته آن است نشان دهید. اما اگر لطفی که ارائه می‌دهید در مقایسه با آنچه که طرف مقابل برای کمک به شما انجام داده است، ناچیز است، احساس گناه نکنید. در نهایت این فرصت را خواهید داشت که تشکر مناسبی بکنید. اما دوباره، در حال حاضر، قدردانی خود را به روش های کوچک نشان دهید.

 متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت پنج جام

بهمن ماهی عزیز، مطمئن باشید بدانید که پنج جام نشانه آن است که اوضاع به آن بدی که در حال حاضر به نظر می رسد نیست. شما تجسم زنده امید هستید، دلو، با این حال حتی گاهی قربانی چرخه معیوب خودگویی منفی و ناامیدی می شوید. راهی برای جستجوی آن نور درخشان در درون خود بیابید و برای یافتن مسیر رو به جلو به قطب نمای درونی خود اعتماد کنید. ممکن است مشکل را در ذهن شما بزرگتر نشان دهید. بیشتر چیزها در زندگی آنقدرها که به نظر می رسد بد نیستند و مشکلاتی که اکنون با آنها دست و پنجه نرم می کنید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. زود خوب میشه "نه" ای که ممکن است امروز بشنوید، فرصتی برای یک "بله" بهتر بود.

 متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت کاهن اعظم

اسفند ماهی ها، سعی نکنید به زور پاسخ یا قطعیت بدهید. کاهن اعظم کارتی از نگرش باز است و به شهود شما اجازه می دهد شما را راهنمایی کند. در این زمان پنجره ها در حال باز شدن هستند و چیزها نیز شروع به معنا می کنند. این زمان خوبی برای استفاده از مدیتیشن، هنر و خلاقیت است. وقتی این کارت را می کشید، احتمالاً به صبر، خلاقیت و ایمان به خودتان نیاز دارید. احتمالاً دوره ای از سکوت که در آن باید تأمل کرد. ممکن است متوجه شوید که حقیقت همیشه در مقابل شما بوده است. به طور کلی، کاهن اعظم نمایانگر تمام تجربیات، شهودها و بینش های متنوعی است که به عنوان شهود زنان شناخته می شود. او به رویاها و خرد درونی متصل است و شما را راهنمایی می کند تا با ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کنید. او را می توان به عنوان الهه باروری در اشکال مختلف دید: خلاقیت، فراوانی، رشد معنوی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی