شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت روزانه فردا سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت روزانه فردا سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا سه‌شنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :  فال تاروت یکی از روش های پیشگویی است. فال تاروت در گذشته قبل از اینکه تبدیل به فال شود یک نوع بازی در کشورهای اروپایی بوده و به مرور زمان به فال گیری و پیش گویی تبدیل شده است.  فال تاروت بر اساس کارت هایی که دارد انجام می شود این روزها فال تاروت به شدت مرسوم شده است. در زیر فال تاروت سه شنبه 7 خرداد 1403 را بخوانید.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

فروردینی ماهی جان، آنچه را که امروز مردم به شما می گویند را فقط به صورت واقعی نگیرید. آنها ممکن است چیزی را که نمی خواهند شما بدانید را عقب نگه می دارند. قبل از اینکه آنها را از صمیم قلب باور کنید، کمی تحقیق کنید. اگر به دنبال حقیقت باشید، ممکن است فقط پاسخ واقعی را بیابید.

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ده جام

اردیبهشت ماهی، هنگامی که امروز تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که در حال انتخاب چیزی هستید که واقعاً شما را خوشحال می کند. انجام کاری که «درست» است، همیشه برای شما مناسب نیست. گاهی اوقات خوب است که عملی بودن را از فرآیند تصمیم گیری کنار بگذارید و فقط به آنچه قلبتان می گوید نگاه کنید.

 متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

خرداد ماهی عزیز، از انجام کارهای خسته کننده «همان قدیمی، همان قدیمی» که معمولاً روزهای دوشنبه شما را آزار می دهد، خودداری کنید. در حالی که ممکن است مجبور باشید بدون توجه به سر کار بروید، این بدان معنا نیست که نمی توانید کار جالبی را در عصر خود انجام دهید – به خصوص اگر این کار خلاقیت شما را به جریان بیندازد. برو بیرون، هنر بساز، کنار یک برکه بنشین و به پرندگان غذا بده. خوشبختانه، شما در پیدا کردن کار جالب برای انجام دادن خوب هستید.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

تیرماهی جان، آیا امروز در برقراری ارتباط با کسی مشکل دارید؟ وقتی تعصبات ریشه‌ای دارید، اغلب دیدن چیزی از منظر دیگر دشوار است. سعی کنید ایده آل های خود را کنار بگذارید. چه چیزی را از دست می دهید که می تواند به شما کمک کند با آنها بهتر ارتباط برقرار کنید؟ گاهی اوقات تفاوت در دیدگاه واقعا می تواند ذهن شما را باز کند.

 متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت نه سکه

مرداد ماهی، امروز یک چیز خوب برای خودت تهیه کن حتی اگر فقط یک فنجان قهوه بزرگتر بپاشید، می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند. البته، شما نباید پولی را که ندارید خرج کنید، اما این تمام موضوع است. درمان با خودتان، زمانی که توانایی مالی دارید، می تواند برای تغییر خوب باشد.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت شش سکه

شهریور ماهی، امروز سخاوتمند باشید، مخصوصاً وقتی صحبت از چیزهای ملموسی مانند اهدای پول، آوردن لباس های کهنه به فروشگاه های دستفروشی، یا پختن شام برای دوستان به میان می آید. انجام کارها برای دیگران راهی سریع برای روشن‌تر کردن جهان است، بدون اینکه به افزایش شانس کارمایی شما اشاره کنیم.

 متولدین مهر

کارت تاروت: کارت ده چوبدست

مهرماهی عزیز، احتمالاً اخیراً مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید. به همین دلیل است که امروز خیلی احساس فرسودگی می کنید. به جای بله گفتن به هر لطفی که کسی از شما می خواهد، سلامتی و شادی خود را در اولویت قرار دهید. اگر همانطور که قبلاً با تمام سرعت ادامه می دهید، ممکن است شکست بخورید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت هفت جام

آبان ماهی ها، اگر امروز کمی احساس بی هدفی می کنید، ممکن است به این دلیل باشد که در حال حاضر هیچ مسیر معنی داری ندارید. شما نمی دانید چه می خواهید یا چگونه به آن دست یابید، بنابراین تنها مانده اید که بدون مراقبت در زندگی سرگردان شوید. اما شما اهمیت می دهید، بنابراین سعی کنید به دنبال چیزی باشید که دوباره انگیزه شما را تحریک کند.

 متولدین آذر

کارت تاروت: کارت برج

آذر ماهی جان، یک تغییر ناگهانی در افق است، و احتمالاً چیزی است که شما کنترلی روی آن ندارید. شما متنفرید که کسی نباشید که زندگی شما را هدایت می کند، بنابراین ممکن است برای پذیرش این انتقال دچار مشکل شوید. امروز سعی کنید شرایط را از بین ببرید تا بتوانید مسیر جدید خود را بپذیرید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت ملکه

دی ماهی عزیز ؛ امروز برو بیرون در داخل خانه پژمرده نشوید و در عوض با بیرون رفتن در طبیعت از این دوشنبه زیبای می لذت ببرید. چه یک پیاده روی سریع در پارک یا یک سفر کامل به طبیعت بیابان باشد، ارتباط مجدد با طبیعت راهی عالی برای برقراری ارتباط با وجود درونی شماست.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

بهمن ماهی عزیز، ممکن است از تغییر متنفر باشید، و این کاملاً منطقی است – به خصوص زمانی که تغییری نباشد که تا به حال برای خود می خواستید. با این حال، ممکن است در حال حاضر در حال گذراندن یک دوره انتقالی باشید، چه بخواهید چه نخواهید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آینده جایگزینی را که هنوز به آن چسبیده اید رها کنید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ده سکه

اسفند ماهی ها، شما خیلی بیشتر از همیشه به هدف خود نزدیک هستید. شاید شما پروژه ای را به پایان رسانده اید یا اخیراً ارتقاء یافته اید. اکنون زمان جشن گرفتن است! اجازه ندهید دستاوردهای شگفت انگیز شما مورد توجه قرار نگیرد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود

  • ناشناس

    واقعی

  • ناشناس

    درست بود

تبلیغات متنی