شمانیوز
شما نیوز

همسر ارام جعفری کیست؟

بیوگرافی آرام جعفری و همسرش + تصاویر دو نفره

آرام جعفری بازیگر خوب و مطرح کشورمان است. آرام جعفری ازدواج کرده و متاهل است. آرام جعفری بسیار هنرمند آرام و بی حاشیه در حرفه بازیگری است. در ادامه بیوگرافی از آرام جعفری را می خوانید.

بیوگرافی آرام جعفری و همسرش + تصاویر دو نفره

به گزارش شمانیوز، آرام جعفری بازیگر خوب و مطرح کشورمان است. آرام جعفری ازدواج کرده و متاهل است. آرام جعفری بسیار هنرمند آرام و بی حاشیه در حرفه بازیگری است. در ادامه بیوگرافی از آرام جعفری را می خوانید.

 

76d16379-ea2d-44bb-bc04-a7d57848f063

 

بیوگرافی کامل آرام جعفری

نام: آرام

نام خانوادگی: جعفری

تاریخ تولد: 1359/11/22

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس گرافیک

وضعیت تاهل: متاهل

از تولد تا زندگی شخصی آرام جعفری

 

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

 

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

 

4516781 (1)

 

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

 

 

4516781 - Copy

 

نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

 

سفیر پیشگیری از اعتیاد

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد.

 

اوقات فراغت

- سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

 

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

 

شهرت با زیر آسمان شهر

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست در تلویزیون دیده شود و به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بخوبی ایفا کرد. سریال زیر آسمان شهر را مهران غفوریان در سال 1380 کارگردانی کرد و به جرات می توان گفت یکی موفق ترین سریال های صدا و سیما به شمار میرود. حمید لولایی، ملکه رنجبر، مرحوم کیومرث ملک مطیعی و یوسف تیموری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied