شمانیوز
شما نیوز

برادران لیلا

ترانه علیدوستی و نویدمحمدزاده در جمع برادران لیلا

ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی به عنوان بازیگران فیلم برادران لیلا همکاری خواهند کرد.

ترانه علیدوستی و نویدمحمدزاده در جمع برادران لیلا

به گزارش شمانیوز، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی در سومین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی که برادران لیلا نام دارد، بازی خواهند کرد. سعید روستایی، یک ماهی می‌شود که پیش‌تولید فیلم سینمایی برادران لیلا را به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، آغاز کرده است.

یکی از ویژگی‌های مثبتِ «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم»، دو اثرِ پرفروش و موفقِ پیشینِ سعید روستایی، ترکیب و هدایت بازیگران این فیلم‌ها بوده است که به نظر می‌رسد در «برادران لیلا»، از قبل هم دیدنی‌تر شود.

بنا به گزارش‌های رسیده، این کارگردان جوان، برای «برادران لیلا»، به سمت ترکیبی رویایی‌تر از دو فیلم قبلی خود رفته و تا این‌جا، بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی را گرد هم آورده است.

با برگشت پیمان معادی به ایران و پیوستن او به گروه بازیگران، دور خوانی فیلمنامه «برادران لیلا» آغاز شده و دیگر مراحل پیش تولید این فیلم، چون گریم و لباس هم کلید خورده است.

گفتنی است، فرهاد اصلانی در سال 1345 در بیجار کردستان متولد شد. او در سال 1371 در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

وی بازی در تئاتر را در سال 1357 هم زمان با تحصیل و هم چنین بازی در نمایش های رادیویی را از سال 1371 آغاز نمود. اولین بار در نقش جوان میوه فروش در مجموعه تلویزیونی همسایه ها که در سال 1372 و به مناسبت ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش می شد، نظرها را به خود جلب کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال 1373 با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی اعتماد تجربه کرد.

برادران لیلا                             3

او در سریال آشپزباشی بسیار هنرمندانه ظاهر شد و نقشی به یادماندنی را درخاطرهٔ مردم ثبت کرد. اصلانی در زندگی خصوصی و من مادر هستم با بازی قوی خود نقشی ماندگار را به جای گذاشت. اما شاهکار فرهاد اصلانی را می توان در نقش عبیدالله بن زیاد در سریال فاخر مختار نامه مشاهده کرد.

چهارمین تجربه ی سینمایی مصطفی کیایی، یک درام جنایی و خانوادگی است که در آن فرهاد اصلانی نقش مردی به نام «بابک» را بازی می کند.

یکی از جنجالی ترین نقش های فرهاد اصلانی در فیلم مهیج زندگی خصوصی به کارگردانی حسین فرح بخش شکل گرفت که در جشنواره فیلم فجر نه تنها نامزد بازیگری شد بلکه توانست در رقابت با حمید فرخ نژاد (روزهای زندگی و گشت ارشاد)، حسین یاری (یک سطر واقعیت)، میلاد کی مرام (ملکه)، مصطفی زمانی (یک عاشقانه ی ساده) و رضا عطاران (خوابم می آد)، سیمرغ بازیگر اصلی مرد را نیز برای اصلانی به ارمغان آورد.

زیر سقف دودی، دختر، جن زیبا ، هیولا، کلمبوس، متری شیش و نیم،  خط استوا، مردی بدون سایه، مغزهای کوچک زنگ زده، ماجان رحمان، کلاشینکف، یه حبه قند، من بن لادن نیستم، روسری آبی، آسمان پرستاره، پاداش سکوت، غروب شد بیا، حیران شالیزه، راه بی پایان، وفا ، کیف انگلیسی، پزشکان، سفر به چزابه، خانه در آتش، بهاران در بهار، همسایه ها، رستوران خانوادگی و امام علی (ع) از جمله آثار هنری هستند که فرهاد اصلانی در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

لازم به یادآوری است که نوید محمدزاده که دیگر بازیگر این فیلم سینمایی است، 17 فروردین 1365 در تهران  متولد شده و در طی این سالها به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون خوش درخشیده است. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران است و با اینکه قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از محمد زاده گرانقیمت ترین بازیگران ایرانی به شمار می رود.

برادران لیلا

بازی در فیلم لانتوری، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 توانست برای محمدزاده شهرت قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

او اولین بار در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد . یکسال بعد با فیلم بدون تاریخ و بدون امضا دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد.

سرخ ‌پوست، خفگی، ناهید، سیزده، عصبانی نیستم، لرزاننده، در میان ابرها، سهمی برای دوست از دیگر آثار ثبت شده در کارنامه نوید محمدزاده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied