شمانیوز
شما نیوز

کرونا

مریم کاویانی: کرونا برایم با کمر درد ناگهانی آغاز شد

مریم کاویانی که چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود، گفت: این بیماری برایم با کمر درد ناگهانی آغاز شد.

مریم کاویانی: کرونا برایم با کمر درد ناگهانی آغاز شد

به گزارش شمانیوز، مریم کاویانی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود، روز گذشته با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از نحوه بروز خود به کرونا سخن گفت. این بازیگر که ضعف ناشی از بیماری هنوز در چهره و صدایش پیدا بود در ویدئوی خود گفت که بیماری او با یک کمر درد ناگهانی آغاز شد که طی روزهای بعدی به قسمت های دیگر بدنش گسترش یافت و او را درگیر دردهای دیگری نیز کرد. مریم کاویانی که دیگر احتمال می داد به کرونا مبتلا شده باشد پس از انجام تست به بیماری خود پی می برد.

مریم کاویانی با اشاره به تعبیر اشتباه خود از دردهایش به مخاطبان خود توصیه کرد این روزها توجه بیشتری به بدن خود داشته باشند و از کنار هیچ علامت و درد غیر منتظره ای ساده نگذرند. او گفت شاید خود اگر زودتر متوجه بیماری اش شده بود ریه هایش درگیر نمی شد.

کاویانی همچنین گفت خوشبختانه چون تنها زندگی می کرد بی اطلاعی او از بیماری اش موجب درگیری بقیه  اعضای خانواده اش نشد.

او گفت به دلیل درگیری ریه ۶ روزی را در بیمارستان بستری بود و پس از آن بقیه ی روند درمان خود را در خانه سپری کرد.

مریم کاویانی ضمن تسلیت به همه ی کسانی که عزیزان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست دادند گفت این بیماری با همه ی تلخی هایش دید او را به دنیا عوض کرد و از او آدم جدیدی ساخت. او گفت ایام قرنطینه و درمان فرصت خوبی برای خلوت کردن با خود و خدای خود و شروع یک زندگی جدید است.

کاویانی در انتها گفت آرزو می کند ابتلا به بیماری کرونا در سرنوشت هیچ کسی نباشد اما اگر کسی به آن مبتلا شد نباید خود را ببازد و باید با قدرت و صبر با آن مبارزه کند.

لازم به ذکر است، مریم کاویانی متولد 1 تیر 1349 در اهواز، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس پرستاری از دانشگاه بابل است و فعالیت خود را بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد و در تلویزیون به شهرت رسید، تابحال دو بار ازدواج کرده است. کاویانی که پرستار بخش شیمی درمانی بیمارستان مهراد تهران بود روزی بطور اتفاقی با افتادن گذر نادر مقدس کارگردان به بیمارستان از وی برای حضور در عرصه بازیگری دعوت می کند.

کرونا

اینطور بود که او اولین بار در سال 1381 با فیلم «رویای جوانی» در نقش پرستار تجربه کوتاهی را در بازیگری بدست آورد و در ادامه مورد توجه سایر کارگردانان قرار گرفت.  کاویانی پس از بازی در فیلم «رویای جوانی» در  «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو» به ایفای نقش پرداخت.

کاویانی برای اولین کار جدی اش 200 هزار تومان دریافت می کند. حقوق ماهانه پرستاری وی در آن سال با 127 ساعت کار در ماه فقط 147 هزار تومان بود.

در سال 1384 با سریال «راه شب» بکارگردانی داریوش فرهنگ وارد تلویزیون شد و چند ماه بعد با سریال او یک فرشته بود و فیلم هوو به شدت به شهرت رسید.

کاویانی با مجموعه «او یک فرشته بود» کار علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید. او یک فرشته بود که ماه رمضان سه سال پیش (84) از شبکه دوم پخش شد و او در نقش همسر حسن جوهرچی ایفای نقش کرد.

مریم کاویانی در چند سال اخیر بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد. بازی خوبش در سریال های «به دنیا بگویید بایستد»، «روز رفتن»، «شکرانه»، «اخراجی ها3 »، «رسوایی»، «معراجی ها»، «خط شکن» و «روزگار قریب»، «روزگار قریب»، «پنجمین خورشید»، «دارا و ندار»، «مدینه»، و «فاصله ها» باعث شد بیننده تلویزیونی با چهره او آشنا شود.

این بازیگر همچنین در سریال «فاصله ها» در نقش مرضیه که خواهر محسن است به زیبایی به ایفای نقش پرداخت.

در هر صورت او ورودش بـه عرصه بازیگری را خواست خدا می‌داند و از شرایط کاری امروزش راضی اسـت و میگوید:«انسانها بـه شرایط عادت می کنند. اگر همان‌ گونه پرستار می ماندم بطور قطع از لحاظ روحی و معنوی راضی تر بودم، اما بازیگر کـه شدم اوضاع مالی ام بهتر شد.

وی در معرفی هرچه بیشتر خود می گوید: من آرامش خودم را مدیون ایمانی می‌ دانم که به خدا، زندگی و معجزاتش دارم. هیچ وقت معنای حسادت و حسرت را درک نکرده‌ام چرا که به سرنوشت و تقدیری که در مسیر زندگی هر فردی نوشته و ثبت‌ شده اعتقاد دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied