شمانیوز
شما نیوز

بیتا سحرخیز

بیوگرافی بیتا سحرخیز + عکس

بیتا سحرخیز بازیگر این روز های فیلم در کنار پروانه ها است. بیوگرافی یکتا سحرخیز را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی بیتا سحرخیز + عکس

به گزارش شمانیوز، بیتا سحرخیز بازیگر این روز های فیلم در کنار پروانه ها است. بیوگرافی یکتا سحرخیز را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی بیتا سحر خیز

نام:بیتا

نام خانوادگی:سحر خیز

زمینه فعالیت :سینما، تلویزیون، تئاتر

تولد:21 آذر 1361 (34 سال)

محل تولد:تهران

ملیت:ایرانی

پیشه:بازیگری

سال های فعالیت:از 1385 تاکنون

مدرک تحصیلی:کارشناسی دبیری ازدانشگاه تاکستان

بیتا سحرخیز متولد 21 آذر 1361 در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است.از آثار بیتا سحرخیز در سینما می توان انعکاس، هم خانه، فقط چشم هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد.در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری اش تنها به چند کار محدود می شود اما همان چند کار کافی است تا بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده ای تبدیل کند؛ مینای راه بی پایان، مهسای هم خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی آید.بیتا سحرخیز تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیتا سحرخیز:من از بچگی این کار رو دوست داشتم ولی چون خانواده من اهل هنر نبودند و موافقتی هم وجود نداشت که من این حرفه رو انجام بدم، حتی در دوره دبیرستان برای هنرستان هنر اقدام کردم شرط این بود که یکی از اعضای درجه یک خانواده اهل هنر باشد و برای من اینطور نبود و من به درسم ادامه دادم تا زمانی که بین کاردانی و کارشناسی ام یکسال فاصله افتاد و آن زمان با اصرار فراوان اومدم کلاسهای بازیگری آقای تارخ رو شرکت کردم و بعد از این دوره، کارشناسی رو خوندم و بازی هم می کردم.

با اصرار فراوان اومدم کلاسهای بازیگری آقای تارخ رو شرکت کردم و بعد از این دوره، کارشناسی رو خوندم و بازی هم می کردم .شاید انگیزه قوی که به من داده شد برای ادامه این حرفه که بدونم من می تونم تو این حرفه دوام بیارم، کلاسهای آزاد بازیگری و خود آقای تارخ بود.

من قبل از مجموعه راه بی پایان، فقط چشمهایت را ببند (علیرضا امینی) را کار کردم و اگر اون فیلم توقیف نمی شد و اکران می شد فکر می کنم که مسیر زندگی من را کاملا عوض می کرد و اون سکوی پرتاب من میشد ولی باز هم خدا را شکر می کنم که در جای دیگر این اتفاق افتاد. من از طریق آقای تارخ به همایون اسعدیان معرفی شدم و ایشون در ابتدا در انتخاب من تردید داشتند ولی وقتی آقای امینی فیلم فقط چشمهایت را ببند را برایشان گذاشتند ایشان به یقین رسیدند که من از پس نقش برمی آیم، البته باید بگم که خودشون خیلی به من کمک کردن چون به هر حال من یک بازیگر تازه کار بودم و یکسری خامی ها وجود داشت. ایشون با تمریناتی که می کردند سعی می کردن روی اونها رو بپوشونند و خیلی کمک بزرگی بود. این سکو، سکوی خوبی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied