شمانیوز
شما نیوز

صفر درجه سانتیگراد زیر صفر

جزئیات نمایش صفر درجه سانتیگراد زیر صفر

شادی اسدپور، از اجرای نمایش «صفر درجه سانتیگراد زیر صفر» از ۲۶ مهر ماه در تماشاخانۀ «دیوار چهارم» خبر داد.

جزئیات نمایش صفر درجه سانتیگراد زیر صفر

به گزارش خبرنگار شمانیوز، نمایش «صفر درجه سانتیگراد زیر صفر» اقتباسی آزاد از نمایشنامه کالیگولای کامو است به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور، از تولید های جدید کارگاه آغاز تا پایان در موسسه هنری آرتا است که از اواخر مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه «دیوار چهارم» به روی صحنه می رود.

این اثر به موضوعی مثل درد پرداخته است و معتقد است درد مقدس است، وقتی تماشاگر به درد میرسد به آگاهی هم می رسد. 

در خلاصۀ داستان نمایش آمده است: «مرگ عمری به درازای بشر دارد و یکی از مسائل مهم و همیشگی است که ذهن بشر را به خود درگیر می کند».

اسدپور در مقام کارگردان این نمایش می گوید: «دغدغه ام پرداختن به رنج و تنهایی است؛ من به آدم هایی می پردازم که با خودشان بیگانه هستند و این شروع اضطراب ها و سرگشتگی های بشر است». 

شادی اسدپور نویسنده، طراح و کارگردان، مؤسسه هنری آرتا تهیه و تولید، آرش «مهدی» رزمجو مدیر تولید، فرزانه دادخواهی،علیرضا مَیِّمی گروه کارگردانی، سینا افشار طراح گرافیک، فرشاد نصیری طراح نور، عباس حیدری کاهکش طراح صدا و موسیقی، مهدی دنیوی طراح لباس ، محمد علی شکور زاده، عکاس و ساخت تیزر، اعضای تیم تهیه و تولید این اثر را تشکیل می دهند. 

هلیا تصدیقی، مهشید صدری، سعید آهنگران، علی انیسی، کیوان راکی، علی محمد نیا، محمد عورکی و پرستو بازیار بازیگران گروه ۱ و مهسا اسدپور، احمد عزیزی، مهدی دنیوی، میثم یوسفی، امیرپوریا مسعودنیا، محمد عباسی گراوند، مهرداد جوانمردی و ماهک هادی صادق‌‎ بازیگران گروه ۲ این نمایش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied