شمانیوز
شما نیوز

اولین ویدیوی جنجالی و لورفته از امیر تتلو و دنیا جهانبخت در بغل هم بعد از ازدواج + بیوگرافی و عکس مراسم ازدواج

جزئیات دقیق و جنجالی ماجرای ازدواج امیر تتلو با دنیا جهانبخت را در این صفحه بخوانید .

اولین ویدیوی جنجالی و لورفته از امیر تتلو و دنیا جهانبخت در بغل هم بعد از ازدواج + بیوگرافی و عکس مراسم ازدواج

دنیا جهانبخت همان دختری است که سال‌ها قبل با انتشار ویدیوهای نمایشی از خفه کردن خودش در اینستاگرام، عشقش به ساسی مانکن را اعلام کرد. به نظر می‌رسد او حالا عاشق امیر تتلو شده است.

 

 

خبر داغ :

حمله تند مهران مدیری به گریم عجیب نرگس محمدی در سریال ستایش 3 + فیلم

 

دنیا جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی در سناریوی بازاریابی سایت‌های شرط بندی فرشید مونتیگو، در سال‌های 1394 به بعد بود.

حالا به نظر می‌رسد او عاشق امیر تتلو شده است. دنیا جهانبخش در یکی از استوری‌هایش به صورت آشکار اعلام کرد که عاشق امیر تتلو شده است.

 

بیشتر بخوانید : 

تجاوز جنسی فجیع و وحشتناک به مهسا زن شوهر دار در خانه اش + عکس

 

 

 

ویدیوی جنجالی  دنیا جهانبخت و امیر تتلو که به تازگی منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید : 

 

 

 

امیر تتلو با دنیا جهانبخت ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس مراسم ازدواج

 

 

WhatsApp Image 2019-09-11 at 10.13.36 AM

 

 

 امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.
 
 
 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

رسوایی

تتلو در جشن خبرگزاری فارس
 

 اظهارات تازه این خواننده جنجالی با موجی از واکنش‌ها روبه رو شده و سرو صدای زیادی به پا کرده است. بیشتر کاربران فضای مجازی معتقدند که اصولگرایان درباره شرایط دو سال اخیر تتلو و حمایت عجیبش از ابراهیم رئیسی در انتخابات، تقدیر از تتلو در همایش خبرگزاری فارس و بسیاری موارد دیگر باید توضیح دهند.

امیر تتلو در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از ابراهیم رئیسی نامزد مورد حمایت اصولگرایان حمایت کرد. تتلو در اقدامی بی سابقه و عجیب دو روز پیش از انتخابات با رئیسی دیدار کرد. دیداری که به عنوان یکی از شگفتی‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شناخته می‌شود.

در آن دیدار امیر تتلو نام مادر، قلب و کلید خالکوبی دست‌هایش را به رئیسی نشان داد و رئیسی هم از آهنگ امام رضای او تشکر کرد.

همان زمان بسیاری از تحلیلگران سیاسی دیدار تتلو با رئیسی را یک گاف بزرگ تلقی کردند که نشان دهنده استفاده اصولگرایان از چهره‌های و سلبریتی‌ها در راستای منافع سیاسی است.
 
تتلو چهره ای مشهور در شبکه های اجتماعی است، او دنبال کنندگان زیادی دارد. او حامیانش را "تتلیتی" می خواند.
 

رسوایی

دیدار تتلو و رئیسی دو روز پیش از انتخابات

 
پس از حمایت رئیسی از تتلو اصولگرایان به تجلیل از او پرداختند و اعلام کردند که او مسیر تازه‌ای برای خود برگزیده و از مسیر گذشته خود توبه کرده است.


خبرگزاری فارس با برگزاری مراسمی از او تجلیل کرد. مراسمی که در آن عزت الله ضرغامی و حمید رسایی نیز حضور داشتند.


تتلو نیز سعی می‌کرد در مسیر اصولگرایان حرکت کند. او بار‌ها در پست‌های اینستاگرامی اش از دختران بی حجاب انتقاد کرده بود.


پیش‌تر نیز تتلو در کوران مذاکرات هسته‌ای با حضور بر روی عرشه یک کشتی جنگی کلیپی در حمایت انرژی هسته‌ای ساخت، که با تمجدید اصولگرایان روبه رو شده بود.


اما حالا این خواننده مدعی شده است که اقدامات و اظهار نظر‌های سال‌های اخیرش برای خروج از زیر حکم محکومیت ده ساله اش بوده است. او به خاطر اظهارات و عملکردش در ان زمان از مردم و هوادارانش عذرخواهی کرده است.


تتلو از ابتدا سال جاری روی تازه‌ای از خود به نمایش گذاشته است او از ایران خارج شد و به ترکیه رفت. قرار بود در ترکیه کنسرتی برگزار کند که به دلیل استقبال کم، کنسرت او لغو شد.



با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.



چندی پیش بهزاد بلور گزارشگر بخش موسیقی بی بی سی فارس از اجرای زنده امیر تتلو در این شبکه خبر داد. در همان زمان تتلو در پست‌های اینستاگرامی خود خواستار انجام مصاحبه با شبکه‌های پربیننده تلویزیونی شد. او وعده "افشاگری" داد.

 

رسوایی

توئیت سال گذشته ضرغامی درباره تتلو
 
 
 
واکنش‌ها در فضای مجازی
اتفاقات اخیر و حرف‌های تازه تتلو واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در پی داشته است. بسیاری از این واکنش‌ها از این موضع است که تتلو تکلیفش روشن بوده و حالا اصولگرایان باید درباره رابطه با او توضیح دهند.


علی رجبی خبرنگار خبرگزاری مهر در این باره توئیت کرده است: "آنانی که لکه‌ننگ تتلو را در دامن اصولگرایان گذاشتند و آنانی که از تتلو و بهنوش بختیاری تقدیر کردند، امروز کنارهم نشسته‌اند و جای عذرخواهی بابت بی‌تدبیری‌شان، توییتری‌های مخلص، اما ساده‌دل را بسیج کرده‌اند تا ماله بکشند بر گندشان. دوست من... آخرت‌ت را به دنیای سیاست‌بازان نفروش. "


بسیاری از کاربران با یادآوری ماجرای نامه رائفی پور، تجلیل از تتلو توسط خبرگزاری فارس، توجیه پناهیان برای دیدار رئیسی و تتلو به انتقاد از اصولگرایان پرداختند و آن‌ها را متهم به بهره برداری از تتلو کردند.
 

محسن بیات زنجانی فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره نوشته است: "هنر را روزی به سخره کشیدید که شجریان را به حاشیه راندید و عرشه ناو‌های جنگی‌تان را برای ضبط کلیپ، به امثال تتلو سپردید؛ سیاست را نیز همانند هنر، زمانی به لجن کشیدید که برای دو روزه دنیا، به تتلو نامه نوشته و همچو او بودن را آرزو کردید. بدا به حال‌تان با این روزگارتان! "
 

یا امید توشه در توئیتی آورده است: «رائفی‌پور دم انتخابات در نامه‌ای خطاب به امیر تتلو نوشته بود: "امیرحسین عزیز؛ به خاطر این روز‌ها به حالت غبطه می‌خورم... برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته‌ای. " منم به بصیرت جناب رائفی و دوستان دلواپس‌شان غبطه می‌خورم.»
 

عده‌ای نیز این سوال مهم را مطرح کرده اند که اگر تتلو در انتخابات از روحانی حمایت کرده بود چه اتفاقی رخ می‌داد؟ امیر ابتهاج در این باره نوشته است: «یک لحظه فرض کنید تتلو در انتخابات۹۶، حامی حسن روحانی بود. قطعا با اظهارات اخیرش در اهانت صریح به اسلام، امام سوم شیعیان و خانواده‌اش، روزنامه کیهان تیتر می‌زد: «اهانت حامی پروپاقرص روحانی در انتخابات۹۶، به اسلام و امام حسین». اما خب، چون تتلو حامی رئیسی بوده، فعلا در سکوتند... "

عده‌ای نیز توئیت ضرغامی درباره تتلو که "تواضع او را کیمیا" دانسته بود به تمسخر گرفتند.
 

رسوایی

خوش و بش تتلو با رسایی

 
رسایی تتلو را مرتد اعلام کرد
پس از چرخش تازه تتلو و انتشار پست‌های عجیب و غریب از او شایعه‌ای منتشر شده که براساس آن در استان خراسان رضوی حکم ارتداد تتلو به دلیل توهین به ائمه صادر شده است. اما رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در رابطه با خبری مبنی بر اعلام حکم ارتداد برای امیرتتلو اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که این فرد پرونده‌ای در این استان ندارد.

با این حال حمید رسایی در واکنش به موج انتقادات از خود برای دفاع و تجلیل از تتلو در پستی اینستاگرامی تتلو را مرتد دانست و گفت که حکمش اعدام است.
 

رسایی در توضیح حضور در مراسم تجلیل از تتلو نوشت: «آن روز که از تتلو و برخى سلبریتی‌های هنری دیگر تقدیر شد، هیچ اهانتی نسبت به مقدسات دینی از سوی هیچ یک از آن‌ها سر نزده بود. حتی افرادی مانند تتلو از گذشته نامناسب خود اعلام برائت می‌کردند و ادعای جبران آن را داشتند. لازم به گفتن نیست که در آن مراسم فقط از این فرد تقدیر شد، نه اینکه به عنوان امام جماعت و الگوی جامعه معرفی شود!»
 

او افزود: «دوستانی از بنده می‌پرسند که الان تکلیف تان با تتلو چگونه است. پاسخ روشن است: ما در حفظ حریم و حرمت اهل بیت (علیهم السلام) با خویشاوندان و فرزندانمان هم تعارف نداریم تا چه برسد به تتلو. هر چند تتلو در ایران نیست، اما مطمئن باشد که دیگر نمی‌تواند به راحتی زندگی کند. اگر سلمان رشدی ملعون در این سال‌ها توانسته "زندگی" کند، تتلو هم خواهد توانست.» 

اما علی نادری سردبیر پیشین سایت رجانیوز که از مدافعان پرو پاقرص تتلو بود نیز امروز به انتقادات واکنش نشان داد. او در توئیتی نوشت: "می‌خواهند کاری کنند که انقلابی‌ها دیگر با هیچ تتلو یی رفیق نشوند. حتی اگر گفت که برگشتم! وگرنه مساله آن‌هایی که از خشونت عاشورا می‌گفتند وبرای تخریب عزاداری، فیلم جعلی کبوترسوزان و طرح گرافیکی منتشر می‌کنند، سیدالشهداء (ع) نیست. از آن تتلو‌ها هرچه باشد خریداریم. پ‌ن: لعنت بر این تتلو! "
 
 
تتلو: هک شده بودم!
پس از واکنش های تند به پست های اینستاگرامی امیر تتلو، او در موضعی تازه و در پستی جدید زیر همه حرف ها و توهین هایش زد و  اعلام کرد که صفحه اینستاگرامش هک شده است و آن پست های توهین آمیز حرف او نیست.
 
تتلو به شدت از کسانی که او را "مرتد" خوانده اند انتقاد کرد و گفت که کار امثال رسایی "خراب کردن وجهه اسلام و آستان قدس رضوی" است.
 
 
او گفته است از "دو ملعونی" که صفحه او را هک کرده اند شکایت خواهد کرد. او تاکید کرده است که انتشار پست توهین آمیز کاری "کثیف" و "برنامه ریزی" شده بوده است.
 
 
او وعده داده است که به ایران برخواهد گشت.
 
سخنان تازه تتلو بازهم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
 

افشاگری جدید و جنجالی تتلو 


 تتلو در این ویدئو گفت: «در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می‌گویم.» او تاکید کرد "من بالاخره حقیقت را می‌گویم. "

 

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.
 

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.
 

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.
 

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.
 

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای "مائده هژبری" دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد "شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. "
 
 

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.

اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف "خواننده مجهول الحال" یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.

هژبری تاکید کرد که تتلو "با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند."

 

دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

 

دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

 

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

 

دنیا جهانبخت و دوست پسرش

مدتی پس از جنجال جدایی دنیا جهانبخت و ساسی مانکن،او باز بر سر زبان ها افتاده است.

دنیا جهانبخت عکسی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده که باردیگر او را بر سر زبان ها انداخته است.

هدیه دوست پسر دنیا جهانبخت به او،یک دستگاه خودروی مازاراتی بود.

 

 

دوست پسر دنیا جهانبخت چه کسی است؟

هنوز کسی عکس دنیا جهانبخت و دوست پسرش را ندیده است.به عقیده ی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی،همچین کسی وجود ندارد و تمامی پست های دنیا جهانبخت جنبه ی تبلیغاتی دارد.

هیچ عکسی با عنوان دوست پسر دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرام او وجود ندارد.

 

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت:

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت در حال حاضر بیش از 3میلیون و 700 هزار فالوئر دارد.دنیا جهانبخت یکی از چهره هایی است که با انتشار عکس های خصوصی و بی حجابش در شبکه های مجازی،به شهرت رسیده است.

 

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت، دختری ست که تقریبا تا این لحظه هیچ هنری از خود را رو نکرده است جز عاشق ساسی مانکن بودن. این موضوع خودش باعث شده در حال حاضر 3 میلیون و 7۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام نصیب او شود که تنها ۱۰۰ هزار نفر آن طی ۳-۴ روز گذشته به حسابش ریخته شده است.

 

یک مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم باشد.

دنیا جهانبخت نامی است که به گوش ها آشنا نیست چون جز دسته هنرمندان نمی باشد. 


تنها دلیل شهرتدنیا جهانبخت این است که عاشق سینه چاک ساسی مانکن می باشد. که همین موضوع باعث شده است که در دنیای مجازی طرفداران زیادی داشته باشد. دنیا جهانبخت در اینستاگرام یک میلیون خورده ای به واسطه عشقش به ساسی مانکن فالوور دارد. 


چند ماه پیش در جریان درگذشت خانم پریوش اکبرزاده به علت تصادف، با ماشین معروف (پورشه زرد رنگ) پسر امیر قلعه نویی که خبرساز شده بود، دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اطلاع رسانی کرد و منجر به خبرساز شدن این حادثه شد.



مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم هفته گذشته باشد و خیلی‌ها را به دنبال خود بکشاند. انگار جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشیم هر لحظه منتظر یک ترند تازه است. پس از فریال نوبت ماجرای ستایش قریشی رسید و حالا سراغ عشقی رسانه‌ای رفته است که یک ضلع آن یک مدل ایرانی، یک ضلغ دیگرش خواننده‌ای پر سر و صدا و ضلع دیگر آن که اتفاقا فقط «عاشق» است، پر سر و صداتر است.

 

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

ماجرای جداییدنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی مدت ها پیش از هم جدا شدند.اصغر خالقی مدتی بعد از جدایی از دنیا جهانبخت عکس هایی را منتشر کرد.

عکس دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهانبخت، که شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامیلی‌اش با نوه یک سیاستمدار هم به گوش می‌رسید، در روزهای گذشته با رو کردن خال‌کوبی‌هایی به نام ساسان (ساسی مانکن) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از میهمانی در وضعیتی خاص منتشر کردند که به این مساله دامن زد.

 

پس از آن، کار به حدی بالا گرفت که عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام او منتشر شد که گل‌های پرپر در دست گرفته و گریه می‌کرد. این موضوع خود یک بمب خنده‌دار خبری در شبکه‌های اجتماعی شد و به تمسخر در شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای آی تی ان (شبخیز) هم کشیده شد که یک مرد و زن که گفته می‌شود آن زن سهیلا گلزار مادر طلا گلزار بود، به دفاع از فرزند خود، به تمسخر گل‌های خشک شده دنیا جهانبخت پرداخت.

 

این موضوع باعث شد دنیا جهانبخت عکس‌هایی از خود منتشر کند و ویدئویی که طنابی را دور گردنش می‌پیچد و «مثلا»‌خودکشی می‌کند. موضوع خود تبدیل به یک ادای توییتری شد و افراد زیادی در شبکه‌های توییتر و اینستاگرام با تکرار این حرکت به تمسخر این سلبریتی یک شبه راه صد سال رفته پرداختند و در حالی که خود آن‌ها هم به این مساله دامن می‌زدند.

 

 

امیر تتلو که با ۴ میلیون فالور در اینستاگرام توهم دانائی پیدا کرده بود با اظهارنظرهایی بی‌خردانه کار را به جایی رساند که همین کاربران از اینستاگرام بیرونش کردند.

 

 امیر تتلو سلبریتی اینستاگرامی با ۴ میلیون فالور دوباره جنجال به پا کرد. دوباره مردم را آزرد و این بار پاسخی قاطع از همان مردم دریافت کرد.

 

موجوداتی عجیب که از دل شبکه‌های اجتماعی بیرون می‌آیند

شبکه‌های اجتماعی از فیسبوک و توییتر گرفته تا اینستاگرام پدیده‌های دنیای مدرن هستند و در خود پدیده‌هایی دارند که لزوماً از مدرن بودن بهره‌ای نبرده‌اند.

 

این پدیده‌های شبکه‌های اجتماعی سلبریتی یا هر چه که نام بگیرند تریبونی در اختیار دارند که گستره نفوذش به تعداد افرادی است که آن‌ها را در گوشاگوش جهان دنبال می‌کنند. در ایران خودمان هم از این دست پدیده‌ها کم نداریم که برخی با دلیل و برخی بی‌دلیل افراد زیادی را دنبال خود می‌کشند.

 

امیر تتلو از این دست افراد بود که با ۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام خودنمایی می‌کرد و توهم این را پیدا کرده بود که این ۴ میلیون فرد دنیای مجازی هواداران اویند و او وظیفه دارد از دنیای فضائل خود آن‌ها را بی‌بهره نگذارد.

 

ماجراهای امیر تتلو بسیار است خواننده‌ای که در روزگار باب شدن موسیقی‌های به قولی «زیرزمینی» در کنار شاید هزاران نفر دیگر کارش را شروع کرد اما پس از مدتی راه پیشرفت را جای دیگری به جز موسیقی یعنی در دنیای مجازی یافت.

 

البته تتلو از این دنیا به جاهایی قدم گذاشت که شاید در خواب هم نمی‌دید اما این اواخر آنقدر نشانه‌های بی‌ثباتی، تعادل نداشتن و کارهای ناشایست در او زیاد بود که گمان نمی‌رفت یک رسانه پرمدعا یک ساعت از وقت خود را به او اختصاص دهد تا با خیال راحت همان افکار پریشان را تبلیغ کند.

 

تتلو مهمان آنتن بی‌بی‌سی فارسی می‌شود

تتلو تا پیش از مصاحبه با بی‌بی‌سی آنقدر جنجال‌ آفرینی کرده بود که نیازی به تکرار آن‌ها نیست از توهین به مقدسات تا حرف‌های عجیب پس از قتل وحشیانه دختربچه‌ای هفت ساله‌ اما تتلو روبه‌روی مجری بی‌بی‌سی نشست و یک ساعت تمام هر آنچه دوست داشت گفت و شاید بسیاری دلشان برای جوانی که جلوی خود می‌دیدند سوخت که مشخص بود نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد.

او در این مصاحبه هم ضد و نقیض‌های زیادی گفت. همان زمان هم برای بسیاری از اهالی رسانه سوال این بود که چطور رسانه‌ای که ادعای کار جدی و حرفه‌ای دارد در عین دانستن تمام این موارد به تتلو آنتن می‌دهد. 

 

توهین بی‌شرمانه به زنان و حذف شدن از اینستاگرام

مشخص بود که تتلو باز هم جنجال می‌سازد. این بار باز هم تیغ تیز توهین‌های تتلو بر پیکر زنان نشست و در صفحه‌ اینستاگرام او نوشته‌های نقش بست که شرم‌آور واژه‌ای کوچک برای توصیف آن است.

اینجاست که دیگر همان مردم ساکن شبکه‌های اجتماعی دلشان به درد می‌آید تاب نمی‌آورند و در هیات یک جمعیت معترض، به اینستاگرام شکایت می‌برند و تتلو را از این شبکه اجتماعی بیرون می‌کنند. پیام‌هایی که از این پس روانه اینستاگرام می‌شود محتوای مشابهی دارد و همه در شکایت از تتلو است. حتی برخی از کاربران مستقیما با این شبکه اجتماعی مکاتبه می‌کنند تا جلوی انتشار توهین‌های تتلو را بگیرند. 

 

قانون اینستاگرام برای حذف یا تعلیق یک اکانت چیست

آنطور که در قوانین اینستاگرام آمده است ملاک این شبکه اجتماعی برای حذف، مسدود یا تعلیق یک اکانت ربطی به تعداد گزارش‌های تخلفی که از آن به مسئولان این شبکه می‌رسد ندارد بلکه آن‌ها با توجه به قوانین و مقرراتی که برای تولید محتوا در این شبکه در نظر گرفته شده است، دست به بررسی می‌زنند و اگر مطلبی بر خلاف آن دیدند، دست به کار شده و اقدام متناسب را انجام می‌دهند.

ناگفته پیداست که برای آگاه کردن اینستاگرام از فعالیت‌های مخرب یک کاربر از میان میلیون‌ها کاربری که در این شبکه فعالیت می‌کنند، نقش گزارش کردن و پیگیری دیگر کاربران بسیار مؤثر و مهم است.

 

جنبشی که در فضای مجازی علیه تتلو راه افتاد

صفحه تتلو در اینستاگرام بسته شده است. او دیگر در این شبکه‌ اجتماعی نیست اما بحث او در شبکه اجتماعی توییتر داغ است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها خیال سرد شدن داشته باشد. در این میان بیشتر انتقادات به چیست؟

با خواندن نظراتی که درباره تتلو در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود یک موضوع مورد توافق بسیاری از کاربران است:‌ «تریبون دادن به چنین فردی اشتباه محض است.» در اینجا هم بسیاری به شماتت بی‌بی‌سی پرداخته‌اند که چرا با وجود تمام اطلاعاتی که از پیشینه این فرد موجود بود باز هم او را سوژه‌ای مناسب برای روی آنتن بردن دیده است.

پرسشی در پایان باقی می‌ماند. تکلیف ۴ میلیون نفری که تتلو را در اینستاگرام دنبال می‌کردند چیست؟ آیا آن‌ها را نیز باید همانند رسانه‌ای قضاوت کرد که به تتلو تریبون می‌دهد؟‌ آیا آن‌ها به دلیل دنبال کردن تتلو باید پس انتشار متن‌های توهین‌آمیز او احساس شرم کنند؟

اینجا دنیای شبکه‌های اجتماعی است. دنیای جدید، دنیایی بدون مرز که در آن هنوز بسیاری موارد تعریف روشنی ندارند و از این فرهنگ به فرهنگ دیگر متفاوت به نظر می‌رسند. اما آنچه مشخص است اینجا هم توهین و توحش تحمل نمی‌شود هر چند که راه برای ابراز آن باز باشد. 

 

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت را به یاد دارید؟ دختری که چندماه پیش از عشق و علاقه زیاد به ساسی مانکن دست به کارهای عجیب و غریبی زده و سوژه رسانه شده بود! و در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

 

jpg

 

بازهم این روزها با کارهای عجیب و غریبش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند . این بار جنجال جدیدی بین دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق ایجاد شد . به قول امروزی ها همه چیز از یک دوست دارم ساده شروع شد و اینطور که پیداست تا ممنوع التصویریپیش خواهد رفت . ابتدا یک توضیح کوتاهی در مورد دنیا جهانبخت برای شما مخاطبین عزیز گرداوری کردیم تا بیشتر با ایشان آشنا شوید .

 

 

 

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق این بار خود اشکان اشتیاق را هم ترسانده است و از اینکه دنیا جهانبخت به وی ابراز علاقه کرده است در صفحه اش واکنش داده و از عشق دنیا جهانبخت به خدا پناه برده .

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

 

دنیا جهانبخت چه کسی است ؟

دنیا جهانبخت یکی از مدلهای نسبتا معروفی می باشد که در عرصه مانکن و مدلینگ فعالیت می کند در مورد تاریخ تولد محل تولد و … اطلاعاتی از وی منتشر نشده است . ایشان به واسطه نامزدی با ساسی مانکن توانست به شهرت برسد . اما شهرتی که پر از مسخره بازی و دیوانگی بود .

 

jpg (2)

 

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از خالکوبی اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت, تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن , خودکشی و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

 

jpg (1)

 

ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

توضیحات مفصلی در مورد دنیا جهانبخت در تیتر فوق برای افرادی که ایشان را نمی شناختند دادیم . حالا دنیا جهانبخت وارد بازی با اشکان اشتیاق شده است البته با ناشی گری اشکان اشتیاق توانست مجدد روی سر خط خبری باشد .

 

 

اشکان اشتیاق بازیگر جوان تلوزیون

ماجرا از پیغام دنیا جهانبخت به صورت خصوصی به اشکان اشتیاق شروع شد . در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

 

 

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق با یک رویکرد عجیب از این پیغام اسکرین شات (عکس گرفتن از صفحه مانیتور) می گیرد و در اینستاگرام شخصی اش برای عموم منتشر می کند .

 

بعد از این اتفاق عجیب و غریب دنیا جهانبخت وارد پیج اشکان اشتیاق می شود و با یک پیغام جنجالی حسابی از خجالت اشکان اشتیاق بیرون میات .

 

jpg (3)

 

پیغام دوم دنیا جهانبخت و تهدید اشکان اشتیاق

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت, اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است . در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه اعتماد به نفسی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن .

اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته :از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش

 

بیوگرافی امیر تتلو خواننده + زندگی جنجالی و همسرش

 

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده است

 

تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد

 

نام اصلی او امیرحسین مقصودلو می باشد

 

 

بیوگرافی امیر تتلو خواننده + زندگی جنجالی و همسرش

 

خانواده + کارگری

در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد

 

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر به علت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگتر از خود دارد

 

او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود

 

خانواده فوتبالی و هنری

مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می خواند؛ خواهرم هم همینطور، پدرم هم عاشق فوتبال بود، به همین خاطر من به خوانندگی و هم به فوتبال علاق شدیدی دارم

 

شروع موسیقی

امیر تتلو خوانندگی را از 17 سالگی در سبک پاپ شروع کرد

 

دو سال بعد یعنی سال 1379 با موسیقی رپ آشنا شد و در سال 1380 به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت

 

گروه TNT

در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند

 

 

مهاجرت به دبی و بازگشت

در سال 1389 بعد از شهرت اولیه دوباره برای ادامه فعالیت به دبی مهاجرت کرد و باز هم زیر نظر شاهرخ سالار چند ماه فعالیت کرد اما بعلت مشکلات شخصی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران گرفت

 

آلبوم + دستگیری

در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی به علت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد

 

فوتبال و فوتسال

از مهر 93 تصمیم گرفت با تمرینات فشرده وارد فوتبال و تیم پرسپولیس شود و جای علی کریمی را در تیم بگیرد، او در اولین جلسه تمرینی این باشگاه توسط سرپرست تیم اخراج شد

 

او سپس تمرینات جدی زیر نظر وحید شمسایی برای حضور در فوتسال را گذراند اما مصدومیت مانع از حضور حرفه ای او در این مسیر نیز شد

 

انرژی هسته ای و ناو ارتش

در حین مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سال 2015 ترانه انرژی هسته ای را روی عرشه ناو جنگی با همکاری ارتش خواند که بعدها موجب مواخذه فرمانده وقت ارتش نیز شد

 

 

سفیر صلح موزه تهران

تتلو در مهر ماه 94 در موزه صلح تهران از طرف جانبازان شیمایی و قطع نخاع بخاطر موزیک ویدیو شهدا مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد

 

عکس امیر تتلو و وحید شمسایی و دخترانش

عکس امیر تتلو در کنار وحید شمسایی و دخترانش

 

زندان 62 روزه

انتشار چند کلیپ و عکس های مورد دار از امیر تتلو موجب دستگیری او در شهریور 95 شد که بعد از 62 روز با قید وثیقه آزاد شد، اتهام او تشویق جوانان به فساد و فحشا بود

 

دادگاه او را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق متهم کرد اما بعدا بخاطر رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شد

 

دیدار جنجالی با رئیسی

در انتخابان سال 96 ابتدا از محمدباقر قالیباف حمایت کرد اما پس از انصراف وی از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری کرده و کناره گیری کند

 

ابراهیم رئیسی در آخرین ساعات تبلیغات در 27 اردیبهشت 96 با امیر تتلو دیدار کرد، انتشار ویدیو و عکس آنها موجی از انتقاد در جامعه به راه انداخت

 

عکس های امیر تتلو خواننده

عکس های امیر تتلو خواننده رپ

 

از مجوز تا کنسرت در ترکیه

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد

 

او در تلاش برای برگزاری کنسرت 20 هزار نفری در ترکیه است

 

امیر تتلو و همسرش

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد

 

برخی سایت ها با انتشار عکس های او با دختر خانوم های مختلف طرفدارش با عنوان امیر تتلو و دوست دخترش و عکس همسر امیر تتلو خبر ازدواج او را منتشر دادند که صحت ندارد

 

تتلوی 35 ساله هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است

 

علاقه به لواشک

می گوید عاشق لواشک است ولی از شیرینی خامه ای بخاطر اینکه دل می زنه بدش می آید اما شیرینی دانمارکی می خورد و عاشق آب میوه طبیعی است

 

منبع درآمد

می گوید منبع درآمد اش از نوشتن ترانه است و برای کلیپ های ویدیویی خود اسپانسر دارد، اما واقعیت این است که او با داماد مهندس عمرانشون در کار ساخت و ساز می باشد

 

ماجرای حکم اعدام امیر تتلو

به گزارش ایران ناز پس از جنجال فحاشی و توهین امیر تتلو به امام حسین و مسلمانان و محرم , گمانه هایی مبنی بر اعلام حکم سب النبی و اعدام امیر تتلو به گوش میرسد ! امیر تتلو خواننده پر حاشیه که مدتی است ایران را ترک کرده، بار دیگر حاشیه ساز شد.

 

امیر تتلو که برای اجرای کنسرت به کشور ترکیه سفر کرده بود، پس از لغو کنسرت و بسته شدن راه‌های بازگشت به ایران باز هم حاشیه ساز شد. او این بار بر خلاف رویه یک سال اخیرش، مقدسات مسلمانان را به باد فحاشی گرفت و با انتشار پستی در اینستاگرام با الفاظی رکیک نسبت به محرم و واقعه عاشورا واکنشی غیر اخلاقی نشان داد.

 

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ در جبهه موافقان ابراهیم رئیسی قرار گرفت و پس از آن نیز بسیاری دیگر از مسئولان به اشتباه از او و اقدامات افراطی‌اش حمایت کردند. امیر تتلو اواخر مرداد به کشور ترکیه سفر کرد و برای ۸ شهریور نیز کنسرتی ۲۰ هزار نفری تدارک دید ولی فروش تنها ۳۰۰ بلیت باعث شد آن برنامه نیز توسط تهیه کننده لغو شود

 

حال پیش بینی می‌شود پس از این اتفاق او نیز همانند شاهین نجفی باید در انتظار حکم ارتداد از سوی مراجع تقلید باشد، حکمی که می‌تواند رویای کنسرت در ایران را برای این خواننده جوان به آرزوی محقق نشدنی بدل کند.

 

تتلو و حاشیه‌ای جدید برای بازیکن جنجالی استقلال +عکس

خواننده حاشیه ساز باز هم به سراغ فوتبالست‌های استقلالی رفت.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چندی پیش از زندان آزاد شده است این بار سراغ حاشیه ساز استقلالی در اوایل فصل جاری رقابت های فوتبال باشگاهی کشورمان رفت. محمد حسین کنعانی زادگان که در آغار این دوره از رقابت های لیگ برتر با حاشیه های فراوانی پس از توافق با پرسپولیس سر از استقلال درآورد و عملکرد خوبی هم از خود در بین آبی‌های پایتخت نشان نداد با گرفتن عکس یادگاری همراه تتلو باز هم جنجالی نو برای خود به‌پا کرد.
 

تتلو استقلال را رها نمی‌کند +عکس

 

جنجال جدید خواننده محبوب دلواپسان ؛ خانواده «آتنا» هم از تتلو شکایت کرد

 

نوشته جنجالی تتلو بعد از قتل فجیع آتنا، دخترک قربانی تجاوز بازتاب های گسترده پیدا کرد.

در تازه ترین اتفاق خانواده آتنا اصلانی از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه خواننده مذکور، حمایت کنند.تتلو در نوشته خود ادعا کرده بود ریشه این حوادث به مشکل حجاب بر می گردد و اگر آتنا حجاب را رعایت می کرد شاید سرنوشت دیگری داشت.

صفحه تتلو در اینستاگرام اخیراً شاهد انتشار مطالبی جنجالی تهاجمی علیه هنرمندان و قشرهای مختلف است. در این صفحه مطالبی با ادبیات مشابه رسانه های تند مثل کیهان و وطن امروز درج می شود.
طبق گزارش باشگاه خبرنگاران ،خانواده دختر هفت ساله ای به نام آتنا که یک ماه پیش به قتل رسیده بود، از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه امیر تتلو، خواننده رپ معروف حمایت کنند.گفتنی است، تتلو چندی پیش در مورد آتنا و بی حجابی اش صحبت کرده بود.
تتلو که پیش از این حمایت کاندیدای اصولگرایان(ابراهیم رئیسی) را جلب کرده بود هفته گذشته در جشن تولد خبرگزاری فارس نشان افتخار گرفت

 

شگفتیِ تتلو و تتلیتی‌ها؛ ده میلیون کامنت

 
تتلو برای انتشار آهنگ جدیدش شرط کامنتی گذاشت!

برترین‌ها: تتلو برای انتشار آهنگ جدیدش شرط گذاشته که طرفدارانش ده میلیون کامنت بگذارند تا آهنگ منتشر شود، نکته اینجاست که شش میلیون کامنت می‌آید و آهنگ منتشر می‌شود. تتلو و تتلیتی‌ها کاملا سوژه‌ی جامعه‌شناسی هستند.

شگفتیِ تتلو و تتلیتی‌ها؛ ده میلیون کامنت

 

جنجال تتلو در بی بی سی و گرجستان 

رفتارهای نامتعارف یک خواننده تا حدی خارج از اصول اخلاقی بود که گروهی از مردم گرجستان مقابل سفارت ایران در تفلیس تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به این رفتارها ابراز داشتند؛ اعتراضاتی که باعث شد سفارت ایران در گرجستان با صدور بیانیه‌ای ضمن دلجویی از معترضان، از رفتارهای این خواننده زیرزمینی تبری بجوید و بدین ترتیب رفتار یک شخص تا این سطح تبعات منفی در پی داشته باشد.

به گزارش «تابناک»؛ گرجستان در سال‌های پیشین با ایران در سطح روادید فرودگاهی کاهش تشریفات داشت و زمینه کسب اقامت آن برای ایرانی‌ها نیز تسهیل شده بود و به همین دلیل سیل ایرانی‌هایی که برای اقامت یا پناهندگی به گرجستان رفتند، طی چند سال قابل توجه بود و جمعیت قابل ملاحظه‌ای از ایرانی‌ها ساکن گرجستان شدند. یکی از انگیزه‌های ایرانی‌ها، افق پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپاست؛ مسئله‌ای که بی‌شک ارزش پاسپورت و سرمایه در گرجستان را افزایش می‌دهد و دور از انتظار نیست که این اتفاق در بلندمدت رخ دهد.
 

بیانیه سفارت ایران در گرجستان درباره یک کنسرت


مسئولان این کشور از چندی پیش تغییر رفتار دادند و روند صدور ویزای فرودگاهی را متوقف کردند؛ تصمیمی که از سوی ایران بی‌واکنش نبود. از سوی دیگر به لحاظ گرایشات مذهبی، مردم گرجستان عمدتاً از شاخه کریستین ارتدکس مسیحی هستند و این شاخه جزو گرایش‌های مذهبی مسیحیت محسوب می‌شود و به همین دلیل رعایت شعائر آنها در سفر به گرجستان منجر به جلب احترام متقابل و عدم رعایت نیز می‌تواند با واکنش‌هایی همراه شود.
 
در این میان و با وجود این حساسیت‌های مذهبی، امیر مقصودلو مشهور به «تتلو» که پس از متواری شدن از ایران به ترکیه رفت و برگزاری کنسرتش در ترکیه شکست خورد، این بار چهارم فروردین برای گروهی از ایرانی‌ها در گرجستان کنسرت گذاشت و البته این برنامه شبیه هر چیزی بود به جز کنسرت. نوع رفتار حاضران در این کنسرت در کنار رفتارهای نامتعارف امیر تتلو از جمله به کار بردن مکرر الفاظ به شدت رکیک، مصرف مواد مخدر و تشویق حاضران به مصرف مواد مخدر منجر به واکنش عمومی در تفلیس شد و جمعی از مردم گرجستان در مقابل سفارت ایران در تفلیس تجمع و به رفتارهای این خواننده اعتراض کردند.
 
این اعتراضات واکنش سفارت ایران در گرجستان را در پی داشت و سفارت کشورمان در تفلیس در بیانیه‌ای، تاکید کرد: «نظر به رنجش و واکنش گروهی از مردم گرجستان که به دنبال برخی رفتارهای خارج از اخلاق و قانون به اصطلاح یک خواننده ایرانی در جریان برگزاری کنسرت در شهر تفلیس ایجاد شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس ضمن ابراز تأسف از اقدام انجام شده و به منظور آگاهی افکار عمومی اعلام می‌نماید: این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملاً بی‌اطلاع می‌باشد.
 

بیانیه سفارت ایران در گرجستان درباره یک کنسرت

 
شایان ذکر است فرد مذکور در حال حاضر به دلیل جرایم مرتکب شده دارای پرونده قضائی در ایران می‌باشد. مردم فهیم گرجستان به طور شایسته از روابط دیرینه تاریخی، دوستانه و پیشینه فرهنگی دو ملت آگاه بوده و قطعاً حساب رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار که آگاهانه و یا ناگاهانه با بی‌احترامی به ارزشهای اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور اسباب رنجش خاطر و واکنش منفی افکار عمومی دو ملت را فراهم می‌آورند از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آنرا نمونه‌ای از جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نمی‌داند.

بدیهی است مردم ایران همواره با احترام به قوانین، مقررات و فرهنگ ملت گرجستان، مردم این کشور را دوستان تاریخی خود دانسته و همواره از توسعه مناسبات فرهنگی و تاریخی دو کشور استقبال می‌نمایند. این‌گونه رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف به هیچ وجه در تناسب با فرهنگ ملت و جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نبوده و فرهنگ غنی ایرانی برآمده از تمدن مشترک دو کشور در تنافر کامل با هرگونه بداخلاقی افراد هنجار شکن و متخلف می‌باشد.»؛ ادبیاتی که نشان می‌دهد سفارت ایران در تفلیس متوجه ابعاد منفی اقدامات این خواننده زیرزمینی شده و اعتراضات غیرقابل چشم پوشی بوده است.
 
البته از شخص نامتعادلی نظیر امیر تتلو انتظار رفتار طبیعی نمی‌رود، چه رسد به حفظ آبرو و اعتبار ایران و دیگر شهروندان ایرانی‌ اما در مقابل آن گروه که در کنسرت چنین شخصی حضور یافتند و زمینه رقم زدن این وضعیت را فراهم ساختند، باید با خود بیاندیشند که آیا واقعاً ارزشش را داشت و آیا اساساً آنچه در آن حضور یافتند، کنسرت بود؟!
 
 
 

تتلو و اخبار عجیب و جنجالی اش 

شنیده‌ها حاکی از این است که امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو به فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران پیوست.

مثل اینکه این خواننده قرار است برای فیلم رضا عطاران کلیپ تصویری بسازد.

 

جدید ترین فیلم رضا عطاران، کاری پر بازیگر است و او تلاش کرده در انتخاب این بازیگران دست به ترکیب جدیدی بزند(dot) در «دراکولا» لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلابلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمدعدالت زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند(dot) لوون هفتوان به عنوان بازیگر اصلی این فیلم برای اولین بار است که درفیلمی با عطاران همکاری می کند. هفتوان تا کنون تجربه های موفقی را درفیلم هایی همچون «پرویز» داشته است(dot) در این فیلم رضا عطاران، همچون دیگر ساخته های خود در کنار کارگردانی، به ایفای نقش هم می پردازد.

 

واکنش تتلو به احتمال همکاری امیر تتلو با رضا عطاران

امیر تتلو با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از احتمال همکاری با رضا عطاران در صورت به وجود آمدن شرایط لازم خبر داد.

 خبرهای جنجالی اخیر در مورد تتلو از شایعه تا واقعیت / از بازیگری در فیلم جدید رضا عطاران تا ترک کشور !

امیر تتلو و رضا عطاران

بازیگری امیر تتلو و درخواست دستمزد میلیاردی

امیر تتلو: اول به جیب خود نگاه کنید بعد پیشنهاد دهید!

جنجالی‌ترین چهره این روزهای موسیقی زیرزمینی در جدیدترین اظهار نظر خود تعجب اهالی سینما را برانگیخت. «امیرحسین مقصودلو» که با نام هنری «امیر تتلو» مشهور شده اعلام کرد که دستمزد حضورش در سینما بین یک تا پنج میلیارد تومان است. قیمتی که از میزان دستمزد بزرگترین سوپراستارهای سینما و از هزینه‌های تولید یک اثر سینمایی به مراتب بیشتر است. او همچنین خطاب به فعالان این هنر اعلام کرد که ابتدا به بودجه خود توجه کنند و بعد به این خواننده پیشنهاد دهند. او در کانال تلگرام خود نوشت:«دوستان هرگونه همکاری سینمایی با امیر تتلو بین ۱ تا ۵ میلیارد هزینه داره! لطفا دوستانی که پیشنهاد میدن اول به جیبشون نگاه کنن و بعد پیشنهاد بدن که وقت ۲ طرف گرفته نشه. اطلاع رسانی کنید. ممنون.»

 

با وجود این مساله اما ظاهرا امیرحسین مقصودلو با یک پروژه سینمایی به توافقاتی رسیده است. به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه او در پروژه تولید فیلم سینمایی «هیولا» به کارگردانی «رضا عطاران» حضور دارد. در حال حاضر گفته می شود که قرار است تتلو برای هیولا موزیک ویدئو بسازد و هنوز صحبتی از ایفای نقش و حضور او جلوی دوربین مطرح نشده است. فیلم سینمایی هیولا به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی «علی سرتیپی» با حضور بازیگرانی نظیر «لوون هفتوان»، «سیامک انصاری»، «ویشکا آسایش»، «ژاله صامتی» و «امید روحانی» تولید خواهد شد. تا کنون تتلو در صفحه شخصی خود واکنشی نسبت به خبر حضورش در پروژه هیولا نداشته است.

 

امیر تتلو که به غیر از خوانندگی تقریبا در تمامی مسائل مختلف اظهارنظرهای جنجالی دارد چندی پیش هم در ارتباط با حوزه سینما خبرساز شده بود. اوایل آبان‌ماه امسال بود که خبر پیشنهاد سه میلیاردی یک کارگردان به تتلو در فضای مجازی دست به دست شد. در آن خبر عنوان شده بود که «ابوالفضل صفاری» برای فیلم‌سینمایی «بی سایه» چنین پیشنهادی را مطرح کرده است. اما این کارگردان بلافاصله در گفتگویی رسمی این پیشنهاد را اساسا رد کرده و گفت که این اعداد و ارقام در سینمای مستقل هنری یک شوخی است. قبل‌تر هم این خواننده زیرزمینی عنوان کرده بود که اگر زمانی قرار باشد بازیگری را تجربه کند باید در فیلمی باشد که کارگردان آن یا «مسعود کیمیایی» یا «اردشیر احمدی» است. اردشیر احمدی که برای تتلو موزیک ویدئوی «انرژی هسته‌ای» را کارگردانی کرده بود از دوستان نزدیک تتلو به شمار می‌آید.

 

از سوی دیگر چندی پیش امیر تتلو روی صفحه اینستاگرام خود پستی را با این مضمون منتشر کرده بود که گذرنامه خود را دریافت کرده و قرار است به زودی از ایران برود. او همچنین ضمن طرح گلایه‌هایی، خطاب به طرفدارانش گفته بود که می‌خواهد در یک تیم خوب هم فوتبال بازی کند. البته او چند ساعت بعد این پست را از صفحه شخصی خود پاک کرد.

 

امیر تتلو ترک وطن می کند

امیر تتلو با انتشار عکس گذرنامه اش از سفر به کشور خارجی برای بازی در تیم فوتبال خبر داد.

امیر تتلو با انتشار عکس گذرنامه ای که بعد از دو سال بودن گرفته است، از سفر به یک کشور خارجی برای حضور در تیم فوتبال خبر داد.

 

خسته از مردم شهر… ! خیلى سعى کردم بمونم و مفید باشم ولى نشد، همه کار کردم، همه کار همه ى درهارو زدم ولى نخواستن و نذاشتن، همین مردم رو میگم، کارى کردن که برم، خب منم میرم!دارم پیر میشم ودیگه واقعا احتیاج به درامد و زندگى دارم بعد از دو سال ممنوع الخروجى بالاخره پاسپورتم رو گرفتم و حتما تا عید میرم با اینکه عاشق کشورم ولى میرم چون کشورم اصلا منو دوست نداشت همه شاهد بودن، من که هیچى حتى دوستامم نتونستن حتى یه مغازه اینجا داشته باشن از دست حرفاى مردم، حالا کنسرت و فوتبال و اینارو اصلا حرفشو نمیزنم اما من مثل بقیه نیستم و از بیرون هم هواى کشورم و مردمش رو خواهم داشت.

قول میدم که خیلى زود تو یه تیم خارجیه خفن منو ببنید به زودى

خبرهای جنجالی اخیر در مورد تتلو از شایعه تا واقعیت / از بازیگری در فیلم جدید رضا عطاران تا ترک کشور !

پاسپورت امیر تتلو

 

امیر تتلو یا بازیکن استقلال می‌شود یا لژیونر!

تتلو در آخرین پست خود در اینستاگرام که خیلی زود آن را پاک کرد، اعلام کرده به باشگاه استقلال تهران خواهد رفت و اگر از طرف مسئولان این باشگاه با او خوش برخوردی نشود؛ راه خود را به سمت لیگ روسیه کج خواهد کرد و به عنوان بازیکن لژیونر فعالیت خواهد کرد و از آن‌جا خود را به مردم نشان خواهد داد. تتلو در این پست نوشته که یک تیم خارجی در روسیه او را با دو میلیون هوادارش می‌خواهد و او هم قصد دارد اگر از استقلال هم جواب منفی شنید از ایران برود.

 

او در این پست خط و نشان کشیده که به هدف رسیدن را به مردم نشان خواهد داد. او می‌خواهد «هرطوری شده» با مسئولین استقلال دیدار کند و نتیجه این دیدار را به گوش هوادارانش برساند.

 

تتلو پیش از این با باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن هم وارد مذاکره شده بود؛ اما بنا به دلایلی این باشگاه ها هیچ علاقه‌ای به جذب او نداشتند.

 

خبرهای جنجالی اخیر در مورد تتلو از شایعه تا واقعیت / از بازیگری در فیلم جدید رضا عطاران تا ترک کشور !

امیر تتلو و ترک کشور

 

رکورد فوق العاده تتلو 

انتخاب : مخاطبان امیر تتلو که به آنها تتلیتی می‌گوید، توانستند رکورد کامنت برای یک پست در اینستاگرام را بشکنند.

735525_311

 

تتلو از مخاطبان خواسته بود تا کامنت‌های پستی درباره‌ی موزیک «کی فکرشو می‌کرد» را به ۱۰ میلیون برسانند و مخاطبان او در عرض حدود یک هفته تعداد کامنت‌ها را تا شنبه شب به بالای ۱۰ میلیون رساندند.

او در یک استوری توضیح داده که «کسی که رکورددار کامنت است در اینستا ۱۴۶ میلیون فالور دارد اما تتلو با زیر دو میلیون فالور توانسته روکرد کامنت برای یک دست را بشکند.

او البته از مخاطبانش خواسته این عدد را به ۱۳ میلیون برسانند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Zp

    آخه این مغز نخودی رو کی آدم حساب کرده

  • ناشناس

    خداشفابده

  • هادی الشمری

    احمق خیلی خیلی احمق ادم نیست مثل حیوان وحیوان هم بهتر از امیر تتلو

  • ناشناس

    والا شانسشه حتی یه فرم درست حسابی هم نداره

  • هستی خوشگله

    دختره وله بد بخت

  • مریم احمدیان

    من تا حالا لبخند آقای رییسی رو ندیده بودم که تو عکس کنار تتلو دیدم.

  • 🇮🇷

    خدایا هیچ وقت ما را به حال خودمان وا مگذار و همیشه هوای ما را داشته باش تا مثل این افراد

  • زینب

    خدایا اگه این انسانا وامثال اینا قابل هدایتن خودت هدایتشون کن به حق این ایام

  • شهرام

    خیلی

  • ناشناس

    با دیدن این موجود بنده دیگه

  • گندم پارسا

    کار به تتلو ندارم ولی جهانبخت چقدر بدبخت شده که عاشق کیها شده حیفه بخدا این دختر دردت به قلب شکستم جهان بخت

  • مهدی

    حقیروعقده ای ست این بابا اصلا نباید راجبش چیزی بگید

  • مرادف

    آخه ائی تتلو چیه ائی همه مطلب در بارش بنویسی آدم بی ارزش وبی آبرو، توهین به امام حسین (ع)!!!!!بخوره توی سر تتلو

  • علیرضا

    بهترین خاننده رپ و پاپ امیر تتلو کینگ تتلو💖💖👑👑👑کینگ

  • لیلا

    صد رحمت به سگگگگگگ

  • ناشناس

    خیلی گاو

  • ناشناس

    خیلی گاو