شمانیوز
شما نیوز

برخورد عجیب با بازیگر جنجالی ستایش در فصل سوم + جزئیات

سازندگان "ستایش" برای پایان دادن به حواشی و همچنین پیش بردن داستان سریال بدون حضور رامسین کبریتی، شخصیت صابر را کشتند و از سریال حذف کردند.

برخورد عجیب با بازیگر جنجالی ستایش در فصل سوم + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از ایران آرت: فصل سوم سریال "ستایش"، این شب‌ها در حالی مهمان خانه مخاطبان شده است که با گذشت تنها چند قسمت از سریال، ابهامات و سوالات بسیاری در ذهن تماشاگران شکل گرفته است.
 

یکی از ابهامات مخاطبان پیش از آغاز این فصل، انتخاب بازیگر نقش صابر بود، چون رامسین کبریتی که در دو فصل گذشته ایفاگر این نقش بود، پس از پایان فصل دوم "ستایش" رهسپار خارج از کشور شد و در شبکه تلویزیونی جم فعالیت خود را آغاز کرد.

 

این اتفاق باعث شد تا سازندگان سریال برای انتخاب نقش صابر در فصل جدید راه‌حلی فارغ از سپردن نقش به بازیگری دیگر پیدا کنند. در قسمت‌های ابتدایی این فصل، شخصیت صابر از سریال حذف نشد و در برخی از سکانس‌ها به شکلی مبهم و غیرواضح به چشم آمد.

 

 

اما شاید سازندگان "ستایش" هم به این نتیجه رسیدند که تداوم این روند برای مخاطب چندان جذاب نیست، به همین دلیل برای پایان حواشی، داستان سریال به شکلی پیش رفت که شخصیت صابر کشته و از فیلمنامه حذف شد.

 

این در حالیست که پیش‌تر هم شاهد حضور بازیگران شبکه جم در سریال‌های تلویزیونی و همچنین روی صحنه تئاتر بوده‌ایم، مانند رابعه اسکویی که پس از بازگشت به ایران و ابراز ندامت از حضورش در این شبکه، توانست در سریال تلویزیونی «گاندو» مقابل دوربین برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied