شمانیوز
شما نیوز

معرفی فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

فیلم سینمایی آدم به کارگردانی احمد تجری در تهران کلید خورد.

معرفی فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

فیلم سینمایی آدام به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی: فاطیما اباحمزه و حجت پاشاپور و تهیه کنندگی ماندانا جلالی در تهران کلید خورد.

 

بیتا سحرخیز، مهران ضیغمی، مهری آل آقا، حجت پاشاپور، بابک قادری، افشین سنگ چاپ، آرمیا خندان و شقایق دلشاد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش میپردازند و گفتنی ست که بازیگران دیگری در ادامه اضافه خواهند شد.

 

علی استادی، ارمیا قاسمی و فاطیما عنصری به فیلم سینمایی «آدام» به کارگردانی احمد تجری پیوستند.

 

داستان فیلم

آدام قصه ى خانواده ایست در جنوب شهر که مادر خانواده دچار آلزایمر است اما همواره در تلاش است که روابط بین فرزندانش خوب و شاد باشد؛ طى اتفاقی مادر روانه زندان می شود...

 

از دیگر عوامل این اثر هنری میتوان به: مدیر برنامه ریزی: فاطمه حسن لی؛ دستیار اول کارگردان: حسن خان محمد پور؛ مدیر فیلمبرداری: وحید ملک محمدی؛ طراح گریم: دانیال شعاعی؛ صدابردار: روح الله جعفر بگلو؛ طراح صحنه و لباس: ساناز هاشم پور؛ منشی صحنه: لیلا مربی؛ مدیر تولید: سعید احمدی؛ مدیر تدارکات: علیرضا بربری؛ دستیار دوم کارگردان : نیوشا محرابی؛ مجری طرح: ارمیا قاسمی؛ تدوین: نفیسه رستمی؛ مدیران رسانه و روابط عمومی: محسن بیده _ سید محمد صادق سیادت و عکاس: ارمین فلکی اشاره کرد.

 

فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

 

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز (متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

بیتا سحرخیز متولد تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان است.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۵ با فیلم نسکافه داغ داغ آغاز کرد.

سحرخیز همچنین بازی در سریال‌های راه بی‌پایان، ترانه مادری و نون ریحون در کارنامه دارد.

 

فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

 

 

مهران ضیغمی

مهران ضیغمی (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۷۰) بازیگر تلویزیون و سینمای ایران است.

مهران یک برادر کوچکتر از خود به نام عرفان دارد. او مهم‌ترین کار هنری خود را ” تولدی دیگر ” داریوش فرهنگ می‌داند. او علاوه بر تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر و بازیگری در زمینه مد و لباس نیز کم و بیش فعالیت می‌کند. مهران ضیغمی تاکنون در بیش از ۴۰ کار تصویری بازی کرده است. با بازی در نقش سهیل در سریال تولدی دیگر به شهرت رسید. وی در سال ۹۳ با دعوت حسین سهیلی زاده در سریال آخرین بازی نقش خشایار را ایفا می‌کند. به گفته خودش در سال ۷۶ توسط دوست پدرش برای کار پشت دیوار شب انتخاب شده است.

 

فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

 

مهری آل‌آقا

مهری‌سادات آل‌آقا (زاده ۱۳۴۴، تهران) بازیگر اهل ایران است.

دیپلم اقتصاد ـ گذراندن دوره کوتاه بازیگری، کارگردانی، اداره تئاتر؛ ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ـ گذراندن دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه‌ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران

 

فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

 

حجت پاشاپور‌

حجت پاشاپور، کارگردان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «در آنسوی پنجره» فعالیت داشته است.

تولد: 1374/03/11 (سن: 24 سال)

حجت پاشاپور کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1374 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حجت پاشاپور می‌توان به کارگردانی فیلم در آنسوی پنجره اشاره کرد.

حجت پاشاپور در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حجت پاشاپور در این سال، فعالیت در فیلم در آنسوی پنجره به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حجت پاشاپور فعالیت در فیلم در آنسوی پنجره بوده است. حجت پاشاپور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1394 در 20 سالگی فیلم در آنسوی پنجره را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از حجت پاشاپور نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم در آنسوی پنجره و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. حجت پاشاپور توانست با فعالیت در فیلم در آنسوی پنجره تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر توانست سطح کاری او را متحول کند.

 

‌بابک قادری‌

بابک قادری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «آسپرین»، فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» و سریال تلویزیونی «آواز در باران» فعالیت داشته است.

بابک قادری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار بابک قادری می‌توان به بازیگری در سریال آسپرین، فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش و فیلم پرسه در حوالی من اشاره کرد.

بابک قادری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1387 در سریال آواز در باران به کارگردانی صدرالدین شجره بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بابک قادری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرخ نعمتی، آزیتا لاچینی، بهزاد فراهانی و رسول نجفیان را تجربه کرد.

 

‌آرمیا خندان‌

آرمیا خندان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرمیا خندان می‌توان به بازیگری در فیلم عشق و خیانت اشاره کرد.

آرمیا خندان در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرمیا خندان در این سال، بازیگری در فیلم عشق و خیانت به کارگردانی محمد عبدی زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرمیا خندان بازی در فیلم عشق و خیانت بوده است. آرمیا خندان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم عشق و خیانت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محمد عبدی زاده همکاری داشته است. آرمیا خندان توانست با بازی در فیلم عشق و خیانت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی انصاریان، آشا محرابی، ماه‌چهره خلیلی و رضا رضایی بر تجارب او افزود.

 

افشین سنگ‌چاپ

افشین سنگ‌ چاپ بازیگر ایرانی  متولد 1347 در تهران است وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است و فعالیت هنری را از سال 1364 آغاز کرده است.

افشین سنگ چاپ متاهل است همسر او بهار حقیقی نام دارد و یک دختر نیز دارد.

 

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی در ۲۰ خرداد ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده است.

بازیگری را از تئاتر شروع کرده و اولین نقش جدی خود را در سریال کیمیا در نقش زندانی داشته و سپس در فیلم دختر افغان نقش اول فیلم بوده که نقش یک دختر مظلوم افغانی را بازی می کرد.

با حضور در سریال شهرزاد در نقش شاهپسند پرستار شیرین به شهرت رسید و گریم خاص روی چهره اش در این سریال بسیار جالب بود.

 

علیرضا استادی

علیرضا استادی از بازیگران ایرانی و متولد سال 1352 در شهرری می باشد. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است و در فیلم هایی همچون کلاشینکف، لاتاری، واسطه و اکسیدان بازی کرده است.

 

فیلم سینمایی «آدام » + بیوگرافی بازیگران

 

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی (Ermiya) متولد 25 مهر 1368 در تهران، بازیگر است.

دانشجوی انصرافی ترم 5 رشته عمران دانشگاه سراسری و انصرافی ترم 2 معدن می باشد، بجز بازیگری مدل است و یک برادر بزرگتر از خود بنام ایلیا دارد.

مرحوم مادرش کرد کرمانشاه ایل کلهر و پدرش تهرانی است.

 

 


منبع: خبرگزاری پانا ، ویکی پدیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ب نظر من اقای ارمیادقاسمی خیلی بازیگر خوبیست و در هر فیلمی ک بازی کنند بسیار موفق و درخشان هستن