شمانیوز
شما نیوز

عکس لورفته از مصطفی زمانی و خانم جنجالی در ماشین لاکچری در ترکیه + عکس

مصطفی زمانی، هنرپیشهایرانی این روزها در ترکیه به سر می برد و به عنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ترکیه ۷kisa فعالیت می کند.

عکس لورفته از مصطفی زمانی و خانم جنجالی در ماشین لاکچری در ترکیه + عکس

سایت ساتین نوشت: مصطفی زمانی، هنرپیشهایرانی این روزها در ترکیه به سر می برد و به عنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ترکیه ۷kisa فعالیت می کند.

 

5140522

5188013

9896655_672

 

 

بیوگرافی مصطفی زمانی

 مصطفی زمانی 31 خرداد سال 1361در فریدونکنار متولد شد. او با بازی در سریال یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

 

یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

 

9896655_672

 

از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تاتر پرداخت معتقد است فضای رشد پیشرفت برای جوانان و نوجوانان علاقه مند در شهرستانها کم و محدود است میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد به نظر او هدیه تهرانی هنرپیشه تاثیرگذاری است بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد.

 

از طریق دوستش متوجه شد برای سریال یوسف دنبال بازیگر هستند ابتدا هیچ شانی برای خود قائل نبوده روز اول تست هول شده و دیالوگهایش را فراموش کرده پیش از تست دوم کتاب یوسف در آینه تاریخ را خواند بعد از تست دوم قراردادی 6 ماهه امضا کرد. برای ایفای بهتر نقش به کلاسهای بازیگری سوارکاری و بدنسازی رفت به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار انصراف داده . بازیگر نقش نوجوانی یوسف پسرعمه زمانی است . کتایون ریاحی را بهترین انتخاب برای نقش زلیخا میداند .

 

9898955_300 - Copy

 

در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد .آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را داشت .بسیار احساساتی است . بازیگری را دوست دارد .امیدوار است بازی در نقش یوسف ویترین خوبی برای او باشد اجازه بازی در کلاه پهلوی را نداشت .هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .طبق قرارداد تا پایان سریال حق بازی در هیچ فیلمی را ندارد معتقد است محمدرضا گلزار حقش بوده که دارای چنین جایگاهی در سینما شده . پارسا پیروزفر را هنرپیشه ای باسواد میداند . از نظر او حامد بهداد دوست داشتنی و عجیب است . علی دایی را سمبل اراده میداند .

 

او پس بازی در سریال یوسف پیامبر در سال 1387 در سریال در چشم باد دیده شد. 

 

1551283647_برنامه-عصر-جدید - Copy

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ثنا

    نظر خود را بنویسیدعاللللللیییییی ببببببوووووودددددد