شمانیوز
شما نیوز

پوشش عجیب متین ستوده بعد از جنجال اخیر + فیلم و عکس

پوشش ستوده در مراسم اکران خصوصی مسخره باز باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود. بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند.

پوشش عجیب متین ستوده بعد از جنجال اخیر + فیلم و عکس
فرارو نوشت : مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی مسخره باز با بازیگران این فیلم برگزار شد. در این مراسم که در سالن همایش‌های هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، تیپ متفاوت متین ستوده سوژه عکاسان شد.
 
 
اخبار داغ:

مسخره‌باز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا محصول سال ۱۳۹۷ است.
 
 


علی نصیریان، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی، صابر ابر، بابک حمیدیان، محسن حسینی، مهدی کوشکی، خسرو بامداد، ایرج ذبیحی، در «مسخره باز» به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 
 

 
 

متین ستوده کیست؟

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است.

ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار به سن ۱۰ سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال "این خانه دور است" و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال "بازنشستگی"؛ البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد.


متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده است.
 
 
متین ستوده در سال‌های اخیر در سینما و تئاتر فعالیت کرده؛ اما عمده حضورش در عرصه بازیگری در حوزه تلویزیون و سریال بوده است. 

«میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» ازجمله مجموعه‌های مشهوری است که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.


ستوده در سال‌هایی که به‌شهرت رسیده، کمتر دچارحاشیه شده است؛ اما حضورش در مراسم اکران «مسخره‌باز» در فضای مجازی سروصدای زیادی کرد.

پوشش ستوده در مراسم فوتوکال (گفتگو تصویر) این فیلم باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود. بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند.
 
 
 

واکنش متین ستوده به حواشی اکران خصوصی مسخره باز

بعد از حواشی اکران خصوصی فیلم مسخره باز صبح نو گفتگویی با متین ستوده انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

 

درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟
تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.


یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟
من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.
 

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سروصدا کرد. آن را دیده‌اید؟
فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.


به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟
بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی درمقابل عکاسان درحال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.


در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟
انگار بعضی‌ها با آراسته بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.


برخی کاربران خانم می‌گویند چطور بابت پوشش خاص در خیابان به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ اما بازیگران محدودیتی ندارند؟
این مورد صرفا درباره من نیست و این نظر را درباره بیشتر همکاران من می‌دهند.
 
 

متین ستوده اکران مسخره باز

متین ستوده در نمایی از سریال لیسانسه
 

انتقاد دیگر از این زاویه است که شما را به‌عنوان بازیگر صداوسیما می‌شناسند و از این نظر، با بازیگر سینما متفاوت‌اید. درست است؟
من بازیگرم. اینکه بیشتر در تلویزیون کار کرده‌ام، دست خودم نبوده است. من بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما هستم. اگر مجری تلویزیون بودم، احتمالا این انتقاد‌ها بر من وارد بود. الان هم اصلا بابت این هجمه‌ها خوشحال نیستم. مثلا وقتی برای خرید به پاساژ بروم، قاعدتا با این تیپ و پوشش نیستم. اینجا مراسم فوتوکال فیلم سینمایی بوده است. ممکن است برخی بگویند فلانی در تلویزیون با آن ظاهر است و اینجا جور دیگری، خب طبیعی است که نقش و بازیگری یک چیز است و زندگی شخصی فرد چیزی دیگر.

شاید برای عده‌ای این‌طور تصور شود که شما عمداً با این ظاهر حضور پیدا کرده‌اید تا خبرساز شوید. مخالف‌اید؟
نیت من برای حضور در این مراسم به‌هیچ‌وجه حاشیه‌سازی نبود. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد. این همه حاشیه و دیده‌شدن برای خودم هم عجیب است. قصد این را نداشتم برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم و نمی‌خواستم جلب توجه کنم. خودم گمان کردم پوشش و تیپم شبیه چیزی است که همیشه بوده‌ام. کاش کمی به همدیگر احترام بگذاریم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟
آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.
 
 
 

بیوگرافی متین ستوده بازیگر + زندگی شخصی و همسرش

 

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، بازیگر است

 

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است در یک خانواده 5 نفره و فرهنگی به دنیا آمد، پدرش کارمند و مادرش معلم بود و اصالتا اهل خرم آباد می باشد

 

در این مطلب بیوگرافی متین ستوده را می خوانید

 

عکس های متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده بازیگر زن + زندگی و ماجرای عاشقی

 

خانواده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است

 

ورود به بازیگری با کمک پدر

در سنین کودکی به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌ شد 

 

عکس های متین ستوده و پدرش

عکس های متین ستوده و پدرش + زندگینامه هنری

 

اولین تجربه بازی

در ابتدا به دلیل موقعیت پدرم وارد کار بازیگری شدم

 

در سریال بازنشستگی سال 1371 در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی و در سریال این خانه دور است در نقش نوه مرحوم حمیده خیر آبادی در کودکی بازی رو تجربه کرد

 

اما به دلیل دور شدن از تحصیل و عدم تمایل پدر از بازیگری برای مدتی دور شد

 

بازگشت به بازیگری

بعد از پایان تحصیلات بخاطر علاقه اش به این رشته در کارگاه بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد، اما دیگر رانت پدر برای ادامه کار نبود چون خیلی از دوستان پدرش بازنشست شده بودند

 

می گوید بعد از شروع دوباره من از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلیا عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نمی‌ بردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود

 

عکس بیوگرافی متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده بازیگر + عکس و بیوگرافی کامل

 

شهرت با یادآوری تا لیسانسه ها

زندگی کاری و شخصی من به دو بخش تبدیل شده است

 

متین قبل از سریال یادآوری و بعد از سریال یادآوری در سال 1392، این سریال یک نقطه عطف بی نهایت عالی و سکوی پرتابم در هنر بود

 

خانوم ستوده با سریال لیسانسه ها هم به اوج شهرت رسید

 

متین ستوده و همسرش

یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم، پذیرفته نشدم، جایم پر شده بود، من دیر برگشته بودم

 

خانوم ستوده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

متین ستوده و برادرش مانی

متین ستوده و برادرش مانی + بیوگرافی کامل در سایت فتوکده

 

زندگی ام را به خدا واگذار کردم

من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است برایم اتفاق بیافتد، خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌کند

 

اگر امدادهای خدا نبود هرگز به اینجا نمی‌ رسیدم

 

مغرور نمی شوم

از بازیگری یاد گرفتم هر جا و مرتبه و جایگاهی که هستم، مغرور نشوم

 

غرور، سهم مهلک این حرفه است به راحتی به عرش می بردت اما یکدفعه به خودت می آیی و می بینی چنان به فرش کوبیده شدی که هیچی ازت باقی نمونده است

 

حمایت از گلشیفته و آزاده نامداری

آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند و معتقد است او بدشناسی آورده، و گلشیفته فرهانی رو هم نابغه می داند چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد

 

می گوید : گلشیفته با کارگردانایی کار کرده است که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی این کارگردان ها رو از نزدیک ندیده اند

 

 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دمش گرم خیلی خوش تیپه

  • پارسا

    به مادرش رفته

  • ز

    سلام خداعاقبت همه ماراختم به خیرکنه

  • رضا

    بهترین و با احساس ترین بازیگر بانوی ایران هستین.. بخصوص هنرمندی در سریال سارق روح.. موفق باشین