شمانیوز
شما نیوز

شغل عجیب و جنجالی رامسین کبریتی بازیگر ستایش لورفت + بیوگرافی و عکس

جزئیاتی از شغل جدید رامسین کبریتی را در این صفحه ببینید.

شغل عجیب و جنجالی رامسین کبریتی بازیگر ستایش لورفت + بیوگرافی و عکس
افتاب نیوز نوشت : به دلیل مهاجرت رامسین کبریتی به شبکه جم که بازیگر نقش ستایش در دو فصل اول و دوم این سریال بود یاسر حق شناس به عنوان بدل او نقش صابر در ستایش ۳ را ایفا می‌کند، اما این بازیگر در کمال سکوت و آرامش این نقش را در سریال دارد به حدی که کوچکترین دیالوگی از او در این سریال پخش نمی‌شود و در اکثر مواقع تصویر او از دور و یا از پشت ضبط شده است.
 
 
 
 

 

 

WhatsApp Image 2019-10-15 at 9.12.13 AM

 
 
 

زمانی که خبر ساخت فصل سوم سریال «ستایش» منتشر شد، یکی از ابهاماتی که درباره سریال وجود داشت، این بود که پس از مهاجرت رامسین کبریتی بازیگر نقش «صابر» به شبکه جم، تکلیف این شخصیت چه خواهد شد.


چون این شخصیت در فصل اول و دوم نقش تأثیرگذاری در روند قصه داشت، امکان حذف او از قصه فصل سوم وجود نداشت، بنابراین بازیگر دیگری به نام یاسر حق‌شناس جایگزین او شد. با این حال، اتفاق عجیبی که در سریال شاهد آن هستیم، محو کردن تصویر شخصیت «صابر» است!

 

بیشتر بخوانید : 

رابطه نامشروع و جنجالی پدر ایرانی جلوی چشم همسر و دخترش با خانم جوان در خانه + عکس

 

 

اتفاقی عجیب در

یاسر حق شناس و رامسین کبریتی


حضور شبح صابر فردوس در فصل سوم

مات و ساکت شخصیت «صابر» از قسمت چهارم دیده شد. در یکی از سکانس‌های سریال، این شخصیت در حالی که از پنجره بیرون را تماشا می‌کرد، از پشت نشان داده شد و زمانی که روی صندلی‌اش نشست به صورت فلو دیده شد. «فلو» یک اصطلاح عکاسی است و به نقطه‌ای در تصویر اطلاق می‌شود که سوژه اصلی در آن قرار ندارد و به دلیل دور بودن از سوژه، فوکوس روی آن نیست؛ بنابراین به صورت خودکار، مات دیده می‌شود.



در قسمت پنجم هم این شخصیت در سکانس کوتاهی از دور دیده شد و باز هم به صورت فلو. این در حالی ا‌ست که او در این سکانس‌ها هیچ دیالوگی نداشته است.



بازیگر نقش صابر در ستایش

وقتی بازیگری به جای رامسین کبریتی در نظر گرفته و اتفاقا شبیه او گریم شده، دیگر چه لزومی دارد که چهره‌اش نشان داده نشود و به طرز عجیبی حتی یک کلمه هم حرف نزند؟ اصلاً حضور فیزیکی شخصیتی که نه چهره‌اش دیده می‌شود و نه دیالوگ می‌گوید، چه فایده خاصی در قصه دارد و مهم‌تر از آن، چطور می‌تواند برای مخاطب باورپذیر باشد؟!

 

اتفاقی عجیب در سریال

 

از «نرگس» تا ۳ گانه «بتمن» معمولاً در سریال‌های چند فصلی و دنباله‌دار، وقتی بازیگر به هر دلیلی به ادامه همکاری با پروژه تمایل ندارد، بازیگر دیگری جایگزین می‌شود و نقش آن شخصیت را ادامه می‌‎دهد. معروف‌ترین نمونه ایرانی‌اش سریال «نرگس» است که پس از درگذشت پوپک گلدره از نیمه سریال، ستاره اسکندری نقش «نرگس» را بازی کرد یا در فصل اول سریال «روز‌های بی‌قراری» کامران تفتی نقش برادر «سارا» را بازی می‌کرد، اما در فصل دوم مجید واشقانی در نقش این شخصیت دیده شد.

 

حتی در همین سریال «ستایش ۳» وقتی حدیث میرامینی دیگر نقش «نازگل» را بازی نکرد و تمایلی به همکاری با فصل سوم سریال نداشت، بازیگر جدیدی به نام لاله مرزبان جایگزین او شد و آب از آب تکان نخورد.

 

این اتفاق نه فقط در ایران، بلکه در همه جای دنیا رخ می‌دهد و جایگزینی یک بازیگر دیگر در ادامه سریال کاملاً طبیعی است. مثلاً در فیلم «بتمن آغاز می‌کند» به کارگردانی کریستوفر نولان، کیتی هولمز نقش «ریچل داوز» را برعهده داشت، اما در فیلم بعدی بتمن یعنی «شوالیه تاریکی»، مگی جیلنهال در نقش این شخصیت بازی کرد. اما در «ستایش» این تصمیم عجیب برای نقش این بازیگر مهاجرت‌کرده، گرفته شده؛ تصمیمی که هیچ توجیهی ندارد.

 

 

ادعای عجیب رامسین کبریتی در مورد فصل 4 ستایش 

رامسین کبریتی از جمله بازیگران کم حاشیه و بااخلاق تلویزیون و سینما بود که وقتی سه سال قبل به ناگاه خبر پیوستنش به شبکه ماهواره ای «جم» منتشر شد خیلیها را شگفت زده کرد. با این حال مدت زمان حضور کبریتی در «جم» هم چندان به طول نینجامید و بعد از قتل مدیر «جم»، رامسین کبریتی از این شبکه جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد و این روزها هم مشغول تحصیل در کانادا است.



رامسین کبریتی سه سال بعد از ترک ایران، درباره شرایط این روزهایش به سینماروزان گفت: این روزها در کانادا هستم و یک زندگی آرام و بی‌هیاهو را سپری میکنم. اگر چه دور بودن از حرفه ای که عاشقانه دوستش داشتم یعنی بازیگری خیلی سخت است ولی سعی میکنم با شرایط کنار بیایم.



کبریتی که سابقه ایفای نقش در درامهایی ماندگار همچون «آواز قو» و «شبهای تهران» را در کارنامه داشته در چرایی مهاجرت از ایران بیان داشت: والله من دوست نداشتم از ایران خارج شوم اما شرایط زندگی و کار در ایران برایم خیلی سخت بود. من «ستایش» را با ۹۸ درصد ببینده روی آنتن داشتم اما دریغ از یک تماس با من و ارائه یک پیشنهاد کار معقول.



کبریتی ادامه داد: من حدود ۲ سال تمام بیکار بودم و هیچ کاری بهم پیشنهاد نمی شد؛ البته پیشنهاد می‌شد اما مجانی و بدون دستمزد و در راه خیریه!!! من یکی دو کار خیریه(!) قبول کردم بلکه اوضاع بهتر شود اما بعدش کار به جایی رسیده بود که دیگر هر پروژه ای که نمیخواست پول بازیگران را دهد سراغ من می آمد و به نوعی اسمم شده بود «خیرالله»!!!{میخندد}

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که چرا از «جم» شد به سینماروزان گفت:بیکاری آن قدر بهم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم» ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلا تولید چندانی در این شبکه صورت نمیگرفت!! انگاری من هر جا می‌روم آنجا میخشکد!!{میخندد} چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریبا اغلب کارمندان «جم» اخراج شدند و دربدر غربت!!! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.



اینکه چرا علیرغم پایین بودن کیفیت محصولات «جم»، رامسین کبریتی راضی شده به حضور در این شبکه، پرسش بعدی سینماروزان از این بازیگر بود. رامسین کبریتی در این باره بیان داشت: ببینید، به لحاظ تولید، «جم» تازه در ابتدای راه بود و بنا بود شرایط تغییر کند و تولیدات حرفه‌ای تر شود ولی به هر حال سعید تروریان کشته شد و کل روند تولید خوابید.



کبریتی ادامه داد: البته من برخلاف میل درونی ام بود که به جم پیوستم و ترجیحم این بود که در کشورم کار کنم ولی وقتی کار نبود چه باید میکردم؟؟ در هر صورت آدم زنده نیاز به زندگی دارد و باید کار کند. در ایران کار نبود و من هم به جم رفتم تا فقط کار کنم و زندگیم بچرخد. در آنجا هم نه فیلم سیاسی بازی کردم نه در نماهای خلاف شرع و عرف بازی کردم!!



رامسین کبریتی پیرامون شرایط مالی کار در «جم» و میزان ابراز رضایتش از مسیری که پیموده به سینماروزان گفت: والله شرایط مالی کاملا معمولی بود ولی بدحسابی ندیدم. با ما به صورت ماهانه قرارداد بسته بودند و بصورت ماهانه حقوقمان پرداخت میشد. در آنجا یادم نمیآید که پول کسی را خورده باشند و تقریبا با همه مطابق قرارداد تسویه حساب کردند. در مورد راضی بودنم هم باید بگویم راهی بود که انتخابی کرده بودم و باید تا انتها میرفتم.



در روزهایی که فصل سوم و نهایی سریال «ستایش» در حال آماده سازی برای پخش است اینکه آیا تولید فصل سوم «ستایش» باعث نشده رامسین کبریتی به ایران بازگردد سوال بعدی سینماروزان از کبریتی بود. کبریتی با تأیید پیشنهاد کارگردان «ستایش» اظهار داشت: برای بازی در فصل سوم «ستایش» دعوت به کار شدم. سعید سلطانی کارگردان محترم سریال پیشنهاد دادند که برگردم و در فصل سوم همراهیشان کنم ولی از آنجایی که میدانستم با بازگشتم مدتی را باید ممنوع‌الفعالیت سر کنم و به «ستایش ۳» نخواهم رسید و از طرف دیگر همزمان با پیشنهاد سلطانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده بودم، برای همین ترجیح دادم به کانادا بیایم و تحصیلم را ادامه دهم.



بازیگر سریالهایی همچون «مدار صفر درجه»، «شب دهم» و «تنهاترین سردار» در پاسخ به این پرسش که برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد گفت: راستش را بخواهید برای برگشت به ایران لحظه شماری میکنم و یک دنیا دلتنگم برای وطنم ولی تا دو سال آینده نمیتوانم به ایران بیایم چون در حال حاضر در کانادا مشغول تحصیلم.



رامسین کبریتی ادامه داد: علیرغم پیشنهاداتی که داشته ام دیگر با هیچ شبکه ماهواره ای همکاری نخواهم کرد و فقط و فقط به تحصیل همزمان در یک دوره پیشرفته بازیگری و همچنین آموزش زبان میپردازم ضمن اینکه با یک موسسه پذیرش تحصیلی برای کشورهای اروپایی-آمریکایی نیز مشغول همکاری هستم ولی تا ۲ سال آینده قطعا در ایران خواهم بود.



این بازیگر درباره ارتباطش با محصولات روز سینما و تلویزیون ایران به سینماروزان گفت: تقریبا تمام سریالها و فیلمهای ایرانی روز را پیگیری میکنم و امیدوارم تولید محصول به قدری زیاد باشد که هیچ یک از همکارانم بیکار نباشند!!



«آیا فیلم یا سریالی بوده که رامسین کبریتی دوست داشته در آن حضور داشته باشد؟» رامسین کبریتی در پاسخ به این پرسش سینماروزان صادقانه اظهار داشت: آن قدر تشنه بازیگری هستم که دوست داشتم در تک تک فیلمهای روز سینمای ایران بازی میکردم!!

 

 

بیوگرافی رامسین کبریتی

رامسین کبریتی متولد 26 اردیبهشت 1348 در تهران، بازیگر است

فوق دیپلم گرافیک و دانش آموخته آزاد بازیگری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون شد با سریال ستایش به شهرت رسید و حالا در کاناداست

 

کلاس های بازیگری

دوره های بازیگری را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان به مدت 4 سال گذراند سپس 2 سال نیز زیر نظر بهمن اسکویی بازیگری را فرا گرفت

 

Ramsin Kebriti کجاست

 

شروع از 23 سالگی

بعد از گذراندن دوره ها بصورت حرفه ای در سال 1371 وقتی 23 ساله بود با نمایش همسرایی مختار به کارگردانی محمود عزیزی در تالا وحدت به روی صحنه رفت

 

ورود به تلویزیون و سینما

اولین بار در سال 1373 بود که با سریال اشتباه به کارگردانی جواد انصافی وارد قاب تلویزیون شد و 6 سال بعد در سال 1379 با فیلم شب های تهران به سینما رفت

 

از ولایت عشق تا ستایش

شروع شهرت کبریتی در پنجمین تجربه تلویزیونی اش در سال 1379 با سریال ولایت عشق به کارگردانیی مهدی فخیم زاده شروع شد

ایشان سپس در سال 1380 نیز در سریال شب دهم بازی کرد، اما شهرت اصلی او در سال 89 با سریال ستایش در نقش صابر شروع شد

 

عکس های رامسین کبریتی بازیگر

رامسین کبریتی بازیگر کجاست

 

مهاجرت به شبکه جم

در سال 1393 بعد از بازی در سریال آسمان و در اوج کم کاری هنرمندان تا دو سال دعوت به کاری نشد تا اینکه آبان 1395 دعوت شبکه جم را قبول کرد و راهی ترکیه شد

 

علت مهاجرت

فریبا نادری با اشاره به حضور برخی بازیگران در شبکه های ماهواره ای اظهار کرد :

رامسین کبریتی که به شبکه جم پیوسته در این سالها خیلی بدهکار بود، با توجه به شناختی که از او دارم 90 درصد از دلایل رفتن او به خاطر شرایط مالی اش بود

 

رامسین کبریتی بازیگر در کنار بهنوش بختیاری + زندگی شخصی

 

ازدواج

رامسین کبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است در سال 91 – 92 در جریان پخش سریال ستایش دو خبر ازدواج او با فریبا نادری پخش شد که طولی نکشید تکذیب شد

 

از جم تا فعالیت در کانادا

این بازیگر که در چند سریال شبکه جم بازی داشت در سال 97 یکسال بعد از ترور سعید کریمیان مدیر شبکه تصمیم گرفت به همکاری خود با این مجموعه پایان دهد

او حالا راهی کانادا شده و کنار تحصیل با یک موسسه امور مهاجرتی فعالیت می کند

 

Ramsin Kebriti در کنار کمند امیر سلیمانی

 

اگر اجازه بدهند به ایران باز می گردم

خانم رابعه اسکویی که او نیز در شبکه جم حضور داشت به ایران برگشت، اما من آدم ها و روابط اینگونه نداشتم که در فرودگاه به استقبالم بیایند و قول بدهند که هیچ مورد و مشکلی ندارم

متاسفانه من از این روابط ندارم؛ طبعا اگر ممنوعیت کاری من را ببخشند و اجازه کار به من را بدهند هر چه سریعتر به ایران بر می گردم

 

 

بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در ستایش 3

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب به پایان تصویربرداری سومین فصل خود رسید. بعد از ساخت دو فصل از این سریال و استقبال مخاطبان سعید سلطانی سومین فصل این سریال را جلوی دوربین برد و روز گذشته تصویربرداری آن در بندرعباس به پایان رسید.

ستایش 3 با تغییراتی اساسی در لیست بازیگران مواجه شد و یکی از مهم ترین تغییرات بازیگر جایگزین رامسین کبریتی بود که نقش صابر را ایفا میکرد و به شبکه جم پیوست.

 

بازیگر جایگزین رامسین کبریتی در ستایش 3 کیست

بعد از مهاجرت رامسین کبریتی بازیگر نقش صابر و پیوستن به شبکه جم عوامل سریال ستایش برای بازیگر جایگزین نقش صابر اندکی دچار مشکل شدند اما در نهایت تصمیم بر این شد که یاسر حق شناس بازیگر ناشناس جایگزین رامسین کبریتی شود و شرایط به گونه ای رقم بخورد که نقش او در ستایش 3 زیاد پررنگ نباشد.

با اعلام نام یاسر حق شناس بسیاری از هواداران این سریال مشتاقند که ببینند سعید سلطانی تا چه حد در این انتخاب موفق بوده است و منتشر نشدن عکسی از بازی بازیگر جایگزین رامسین کبریتی به این اشتیاق دامن زد اما شاید برایتان جالب باشد که تنها تصویر منتشر شده از بدل رامسین کبریتی در ستایش 3 را اینجا ببینید.

 

بازیگر-جایگزین-رامسین-کبریتی

 

 

رامسین کبریتی: برای بازگشت به ایران لحظه‌شماری می‌کنم/ تمام کارمندان جم آواره شدند/ دیگر با هیچ شبکه ماهواره‌ای همکاری نخواهم کرد

رامسین کبریتی: برای برگشت به ایران لحظه‌شماری می‌کنم/ تمام کارمندان جم دربدر شدند/ دیگر با هیچ شبکه ماهواره‌ای همکاری نخواهم کرد

 

رامسین کبریتی بازیگری که به جم پیوسته بود از ارزوی بازگشت به ایران می گوید.

 
 
، رامسین کبریتی از جمله بازیگرانی بود که وقتی سه سال قبل به ناگاه خبر پیوستنش به شبکه ماهواره‌ای «جم» منتشر شد خیلی‌ها را شگفت زده کرد. با این حال مدت زمان حضور کبریتی در «جم» هم چندان به طول نینجامید و بعد از قتل مدیر «جم»، رامسین کبریتی از این شبکه جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد و این روز‌ها هم مشغول تحصیل در کانادا است.


رامسین کبریتی سه سال بعد از ترک ایران، درباره شرایط این روزهایش گفت: این روز‌ها در کانادا هستم  اگر چه دور بودن از حرفه‌ای که عاشقانه دوستش داشتم یعنی بازیگری خیلی سخت است، ولی سعی میکنم با شرایط کنار بیایم.


کبریتی که سابقه ایفای نقش در درام‌هایی ماندگار همچون «آواز قو» و «شب‌های تهران» را در کارنامه داشته در چرایی مهاجرت از ایران بیان داشت: والله من دوست نداشتم از ایران خارج شوم، اما شرایط کار در ایران برایم خیلی سخت بود.


کبریتی ادامه داد: من حدود ۲ سال تمام بیکار بودم و هیچ کاری بهم پیشنهاد نمی‌شد؛ البته پیشنهاد می‌شد، اما مجانی و بدون دستمزد و در راه خیریه! من یکی دو کار خیریه (!) قبول کردم بلکه اوضاع بهتر شود، اما بعدش کار به جایی رسیده بود که دیگر هر پروژه‌ای که نمیخواست پول بازیگران را دهد سراغ من می‌آمد و به نوعی اسمم شده بود «خیرالله»! {میخندد}


رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که چرا از «جم» شد گفت:بیکاری آن قدر بهم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم»، ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلا تولید چندانی در این شبکه صورت نمیگرفت؟! انگاری من هر جا می‌روم آنجا میخشکد؟! {میخندد}، چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریبا اغلب کارمندان «جم» اخراج شدند و دربدر غربت! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.


اینکه چرا علیرغم پایین بودن کیفیت محصولات «جم»، رامسین کبریتی راضی شده به حضور در این شبکه، پرسش بعدی از این بازیگر بود. رامسین کبریتی در این باره بیان داشت: ببینید، به لحاظ تولید، «جم» تازه در ابتدای راه بود و بنا بود شرایط تغییر کند ولی به هر حال سعید کریمیان کشته شد و کل روند تولید خوابید.


کبریتی ادامه داد: البته من برخلاف میل درونی ام بود که به جم پیوستم و ترجیحم این بود که در کشورم کار کنم، ولی وقتی کار نبود چه باید میکردم؟ در هر صورت آدم زنده نیاز به زندگی دارد و باید کار کند. در ایران کار نبود و من هم به جم رفتم تا فقط کار کنم و زندگیم بچرخد. در آنجا هم نه فیلم سیاسی بازی کردم نه در نما‌های خلاف شرع و عرف بازی کردم؟!


در روز‌هایی که فصل سوم و نهایی سریال «ستایش» در حال آماده سازی برای پخش است اینکه آیا تولید فصل سوم «ستایش» باعث نشده رامسین کبریتی به ایران بازگردد سوال بعدی  از کبریتی بود. کبریتی با تأیید پیشنهاد کارگردان «ستایش» اظهار داشت: برای بازی در فصل سوم «ستایش» دعوت به کار شدم. سعید سلطانی کارگردان محترم سریال پیشنهاد دادند که برگردم و در فصل سوم همراهیشان کنم، ولی از آنجایی که میدانستم با بازگشتم مدتی را باید ممنوع‌الفعالیت سر کنم و به «ستایش ۳» نخواهم رسید و از طرف دیگر همزمان با پیشنهاد سلطانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده بودم، برای همین ترجیح دادم به کانادا بیایم و تحصیلم را ادامه دهم.


بازیگر سریال‌هایی همچون «مدار صفر درجه»، «شب دهم» و «تنهاترین سردار» در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد گفت: راستش را بخواهید برای برگشت به ایران لحظه شماری میکنم و یک دنیا دلتنگم برای وطنم، ولی تا دو سال آینده نمیتوانم به ایران بیایم، چون در حال حاضر در کانادا مشغول تحصیلم.


رامسین کبریتی ادامه داد: علیرغم پیشنهاداتی که داشته ام دیگر با هیچ شبکه ماهواره‌ای همکاری نخواهم کرد و فقط و فقط به تحصیل همزمان در یک دوره پیشرفته بازیگری و همچنین آموزش زبان میپردازم ضمن اینکه با یک موسسه پذیرش تحصیلی برای کشور‌های اروپایی-آمریکایی نیز مشغول همکاری هستم، ولی تا ۲ سال آینده قطعا در ایران خواهم بود.


این بازیگر درباره ارتباطش با محصولات روز سینما و تلویزیون ایران گفت: تقریبا تمام سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی روز را پیگیری میکنم و امیدوارم تولید محصول به قدری زیاد باشد که هیچ یک از همکارانم بیکار نباشند؟!


«آیا فیلم یا سریالی بوده که رامسین کبریتی دوست داشته در آن حضور داشته باشد؟» رامسین کبریتی در پاسخ به این پرسش صادقانه اظهار داشت: آن قدر تشنه بازیگری هستم که دوست داشتم در تک تک فیلم‌های روز سینمای ایران بازی میکردم؟!

 

 

حمایت معنادار و جنجالی رامسین کبریتی از مهناز افشار 

 

رامسین کبریتی با انتشار پستی معنادار به حمایت تمام قد از مهناز افشار برخواست . 

پست بازیگر جنجالی و مهاجرت کرده را در زیر مشاهده می کنید : 

 

WhatsApp Image 2019-10-02 at 3.08.35 PM

 

مهناز افشار در صفحه شخصی اش، خبر از جدایی خود داد که امیدواریم دوباره توسط خودش تکذیب شود.

 

 مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از همسر خود نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»// برنا 

 

 

رامسین کبریتی که به کانادا عزیمت کرده است می گوید: کارگردان ستایش پیشنهاد داد که برگردم و همراهیشان کنم 

 

رامسین کبریتی ازجمله بازیگران کم حاشیه و بااخلاق تلویزیون و سینما بود که وقتی سه سال قبل به ناگاه خبر پیوستنش به شبکه ماهواره‌ای «جم» منتشر شد خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد. بااین‌حال مدت‌زمان حضور کبریتی در «جم» هم چندان به طول نینجامید و بعد از قتل مدیر «جم»، رامسین کبریتی از این شبکه جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد و این روزها هم مشغول تحصیل در کانادا است.

 

رامسین کبریتی سه سال بعد از ترک ایران، درباره شرایط این روزهایش می‌گوید: این روزها در کانادا هستم و یک زندگی آرام و بی‌هیاهو را سپری می‌کنم. اگرچه دور بودن از حرفه‌ای که عاشقانه دوستش داشتم یعنی بازیگری خیلی سخت است ولی سعی می‌کنم با شرایط کنار بیایم.

 

* رامسین کبریتی چرا مهاجرت کرد؟

والله من دوست نداشتم از ایران خارج شوم اما شرایط زندگی و کار در ایران برایم خیلی سخت بود. من «ستایش» را با ۹۸ درصد بیننده روی آنتن داشتم اما دریغ از یک تماس با من و ارائه یک پیشنهاد کار معقول.

 

من حدود ۲ سال تمام بیکار بودم و هیچ کاری به هم پیشنهاد نمی‌شد؛ البته پیشنهاد می‌شد اما مجانی و بدون دستمزد و درراه خیریه! من یکی دو کار خیریه (!) قبول کردم بلکه اوضاع بهتر شود اما بعدش کار به‌جایی رسیده بود که دیگر هر پروژه‌ای که نمی‌خواست پول بازیگران را بدهد سراغ من می‌آمد و به‌نوعی اسمم شده بود «خیرالله»!{می‌خندد}

 

آن‌قدر به هم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم» ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره‌ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلاً تولید چندانی در این شبکه صورت نمی‌گرفت! انگاری من هر جا می‌روم آنجا می‌خشکد!{می‌خندد} چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریباً اغلب کارمندان «جم» اخراج شدند و در بدر غربت! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.

 

 

* شرایط تلویزیون جم بهتر بود؟

به لحاظ تولید، «جم» تازه در ابتدای راه بود و بنا بود شرایط تغییر کند و تولیدات حرفه‌ای‌تر شود ولی به‌هرحال سعید کریمیان کشته شد و کل روند تولید خوابید.

 

 البته من برخلاف میل درونی‌ام بود که به جم پیوستم و ترجیحم این بود که در کشورم کارکنم ولی وقتی کار نبود چه باید می‌کردم؟ درهرصورت آدم زنده نیاز به زندگی دارد و باید کار کند. در ایران کار نبود و من هم به جم رفتم تا فقط کار کنم و زندگی‌ام بچرخد. در آنجا هم نه فیلم سیاسی بازی کردم نه در نماهای خلاف شرع و عرف بازی کردم!

 

شرایط مالی هم کاملاً معمولی بود ولی بدحسابی ندیدم. با ما به‌صورت ماهانه قرارداد بسته بودند و به‌صورت ماهانه حقوقمان پرداخت می‌شد. در آنجا یادم نمی‌آید که پول کسی را خورده باشند و تقریباً با همه مطابق قرارداد تسویه‌حساب کردند. در مورد راضی بودنم هم باید بگویم راهی بود که انتخابی کرده بودم و باید تا انتها می‌رفتم.

 

* برای بازی در فصل سوم «ستایش» دعوت به کار شدید؟

سعید سلطانی کارگردان محترم سریال پیشنهاد دادند که برگردم و در فصل سوم همراهیشان کنم ولی ازآنجایی‌که می‌دانستم با بازگشتم مدتی را باید ممنوع‌الفعالیت سر کنم و به «ستایش ۳» نخواهم رسید و از طرف دیگر هم‌زمان با پیشنهاد سلطانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده بودم، برای همین ترجیح دادم به کانادا بیایم و تحصیلم را ادامه دهم.

 

* رامسین کبریتی برنامه‌ای برای بازگشت به ایران دارد؟

راستش را بخواهید برای برگشت به ایران لحظه‌شماری می‌کنم و یک دنیا دل‌تنگم برای وطنم ولی تا دو سال آینده نمی‌توانم به ایران بیایم چون در حال حاضر در کانادا مشغول تحصیلم.

 

علیرغم پیشنهاد‌هایی که داشته‌ام دیگر با هیچ شبکه ماهواره‌ای همکاری نخواهم کرد و فقط و فقط به تحصیل هم‌زمان در یک دوره پیشرفته بازیگری و همچنین آموزش زبان می‌پردازم ضمن اینکه با یک موسسه پذیرش تحصیلی برای کشورهای اروپایی-آمریکایی نیز مشغول همکاری هستم ولی تا ۲ سال آینده قطعاً در ایران خواهم بود.

 

 

رامسین کبریتی  ۳ سال بعد از مهاجرت از ایران: تا ۲ سال آینده قطعا در ایران خواهم بود.

 

 

در کانادا هستم و یک زندگی آرام و بی‌هیاهو را سپری می‌کنم.

بعد از «ستایش»، دو سال تمام بیکار بودم.

در مدت بیکاری، هر پروژه‌ای که نمی‌خواست پول بازیگران را دهد سراغ من می‌آمد و به نوعی اسمم شده بود «خیرالله».

برخلاف میل درونی، به «GEM» پیوستم و ترجیحم این بود که در کشورم کار کنم ولی وقتی کار نبود چه باید میکردم.

شرایط مالی «جم» کاملا معمولی بود ولی بدحسابی ندیدم.

 

 

www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-فال-روزانه-حافظ-1565977073

 

انگاری هرجا من میروم آنجا می‌خشکد چون مدتی بعد از حضورم در «جم»، مدیر این شبکه به قتل رسید و کل پروسه تولید خوابید.

بعد از قتل سعید کریمیان، اغلب همکاران «جم» اخراج شدند و تولید در این شبکه متوقف شد

 

رامسین-کبریتی

 

پس از جدایی از «جم»، سعید سلطانی پیشنهاد داد برگردم و در فصل سوم «ستایش» بازی کنم ولی میدانستم که اگر برگردم ممنوع‌الفعالیت خواهم شد و به «ستایش۳» نمیرسم.

آن قدر تشنه بازیگری هستم که دوست دارم در تک تک فیلمهای روز سینمای ایران بازی کنم.

 

 

افشاگری رامسین کبریتی درباره حضورش در شبکه جم 

رامسین کبریتی از جمله بازیگران کم حاشیه و بااخلاق تلویزیون و سینما بود که وقتی سه سال قبل به ناگاه خبر پیوستنش به شبکه ماهواره ای «جم» منتشر شد خیلیها را شگفت زده کرد. با این حال مدت زمان حضور کبریتی در «جم» هم چندان به طول نینجامید و بعد از قتل مدیر «جم»، رامسین کبریتی از این شبکه جدا شد و به کانادا مهاجرت کرد و این روزها هم مشغول تحصیل در کانادا است.

رامسین کبریتی سه سال بعد از ترک ایران، درباره شرایط این روزهایش به سینماروزان گفت: این روزها در کانادا هستم و یک زندگی آرام و بی‌هیاهو را سپری میکنم. اگر چه دور بودن از حرفه ای که عاشقانه دوستش داشتم یعنی بازیگری خیلی سخت است ولی سعی میکنم با شرایط کنار بیایم.

 

کبریتی که سابقه ایفای نقش در درامهایی ماندگار همچون «آواز قو» و «شبهای تهران» را در کارنامه داشته در چرایی مهاجرت از ایران بیان داشت: والله من دوست نداشتم از ایران خارج شوم اما شرایط زندگی و کار در ایران برایم خیلی سخت بود. من «ستایش» را با ۹۸ درصد ببینده روی آنتن داشتم اما دریغ از یک تماس با من و ارائه یک پیشنهاد کار معقول.

 

کبریتی ادامه داد: من حدود ۲ سال تمام بیکار بودم و هیچ کاری بهم پیشنهاد نمی شد؛ البته پیشنهاد می‌شد اما مجانی و بدون دستمزد و در راه خیریه!!! من یکی دو کار خیریه(!) قبول کردم بلکه اوضاع بهتر شود اما بعدش کار به جایی رسیده بود که دیگر هر پروژه ای که نمیخواست پول بازیگران را دهد سراغ من می آمد و به نوعی اسمم شده بود «خیرالله»!!!{میخندد}

 

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که چرا از «جم» شد گفت: بیکاری آن قدر بهم فشار آورد که ناچار شدم به ترک ایران و همکاری با «جم» ولی بعد از ترور سعید کریمیان مدیر این شبکه ماهواره ای، شرایط عوض شد و دیگر اصلا تولید چندانی در این شبکه صورت نمیگرفت!! انگاری من هر جا می‌روم آنجا میخشکد!!{میخندد} چون مدتی کوتاه بعد از حضور در «جم»، کریمیان به قتل رسید و تقریبا اغلب کارمندان «جم» اخراج شدند و دربدر غربت!!! برخی از همکاران به ایران برگشتند و برخی نیز در غربت ماندگار شدند.

 

اینکه چرا علیرغم پایین بودن کیفیت محصولات «جم»، رامسین کبریتی راضی شده به حضور در این شبکه، پرسش از این بازیگر بود. رامسین کبریتی در این باره بیان داشت: ببینید، به لحاظ تولید، «جم» تازه در ابتدای راه بود و بنا بود شرایط تغییر کند و تولیدات حرفه‌ای تر شود ولی به هر حال مدیرش کشته شد و کل روند تولید خوابید.

 

کبریتی ادامه داد: البته من برخلاف میل درونی ام بود که به جم پیوستم و ترجیحم این بود که در کشورم کار کنم ولی وقتی کار نبود چه باید میکردم؟؟ در هر صورت آدم زنده نیاز به زندگی دارد و باید کار کند. در ایران کار نبود و من هم به جم رفتم تا فقط کار کنم و زندگیم بچرخد. در آنجا هم نه فیلم سیاسی بازی کردم نه در نماهای خلاف شرع و عرف بازی کردم!!

 

رامسین کبریتی پیرامون شرایط مالی کار در «جم» و میزان ابراز رضایتش از مسیری که پیموده گفت: والله شرایط مالی کاملا معمولی بود ولی بدحسابی ندیدم. با ما به صورت ماهانه قرارداد بسته بودند و بصورت ماهانه حقوقمان پرداخت میشد. در آنجا یادم نمیآید که پول کسی را خورده باشند و تقریبا با همه مطابق قرارداد تسویه حساب کردند. در مورد راضی بودنم هم باید بگویم راهی بود که انتخاب کرده بودم و باید تا انتها میرفتم.

 

در روزهایی که فصل سوم و نهایی سریال «ستایش» در حال آماده سازی برای پخش است اینکه آیا تولید فصل سوم «ستایش» باعث نشده رامسین کبریتی به ایران بازگردد سوال بعدی سینماروزان از کبریتی بود. کبریتی با تأیید پیشنهاد کارگردان «ستایش» اظهار داشت: برای بازی در فصل سوم «ستایش» دعوت به کار شدم. سعید سلطانی کارگردان محترم سریال پیشنهاد دادند که برگردم و در فصل سوم همراهیشان کنم ولی از آنجایی که میدانستم با بازگشتم مدتی را باید ممنوع‌الفعالیت سر کنم و به «ستایش ۳» نخواهم رسید و از طرف دیگر همزمان با پیشنهاد سلطانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده بودم، برای همین ترجیح دادم به کانادا بیایم و تحصیلم را ادامه دهم.

 

بازیگر سریالهایی همچون «مدار صفر درجه»، «شب دهم» و «تنهاترین سردار» در پاسخ به این پرسش که برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد گفت: راستش را بخواهید برای برگشت به ایران لحظه شماری میکنم و یک دنیا دلتنگم برای وطنم ولی تا دو سال آینده نمیتوانم به ایران بیایم چون در حال حاضر در کانادا مشغول تحصیلم.

رامسین کبریتی ادامه داد: علیرغم پیشنهاداتی که داشته ام دیگر با هیچ شبکه ماهواره ای همکاری نخواهم کرد و فقط و فقط به تحصیل همزمان در یک دوره پیشرفته بازیگری و همچنین آموزش زبان میپردازم ضمن اینکه با یک موسسه پذیرش تحصیلی برای کشورهای اروپایی-آمریکایی نیز مشغول همکاری هستم ولی تا ۲ سال آینده قطعا در ایران خواهم بود.

 

این بازیگر درباره ارتباطش با محصولات روز سینما و تلویزیون ایران گفت: تقریبا تمام سریالها و فیلمهای ایرانی روز را پیگیری میکنم و امیدوارم تولید محصول به قدری زیاد باشد که هیچ یک از همکارانم بیکار نباشند!!

«آیا فیلم یا سریالی بوده که رامسین کبریتی دوست داشته در آن حضور داشته باشد؟» رامسین کبریتی در پاسخ به این پرسش صادقانه اظهار داشت: آن قدر تشنه بازیگری هستم که دوست داشتم در تک تک فیلمهای روز سینمای ایران بازی میکردم!!

 

 

عکس های خانوادگی رامسین کبریتی در کنار همسر و پسرش 

 

رامسین-کبریتی-2

 

سینما :

  • (پس کوچه های شمرون) (۱۳۹۰)
  • عروس فراری (۱۳۸۳)
  • آواز قو (۱۳۷۹)
  • شب‌های تهران (۱۳۷۹)

 

 

رامسین-کبریتی-1

 

صدا وسیما  :

  • مسابقه ستاره بیست (داور)
  • شمارش معکوس
  • بهشت گم‌شده
  • اشتباه در اشتباه
  • تنهاترین سردار (۱۳۷۳-۱۳۷۵)
  • ولایت عشق
  • مدار صفر درجه (۱۳۸۶)
  • روشن‌تر از خاموشی
  • شب دهم
  • دایره تردید
  • ستایش (۱۳۸۹-۱۳۹۰)
  • تله‌فیلم «روزهای شیرین» (۱۳۹۰)
  • شهر هرت
  • آسمان من (۱۳۹۴-۱۳۹۲)

 

واکنش رامسین کبریتی به سوالات مسخره جم تی وی

رامسین کبریتی بازیگر ایرانی که چندی قبل به شبکه جم پیوست در یک برنامه تلویزیونی با سوالات مجری برنامه تحقیر شد و در نهایت با ناراحتی برنامه را نیمه کاره رها کرد. بازیگران پیوسته به شبکه جم مدتهاست بدلیل مشکلات پیش آمده پس از مهاجرت به ترکیه، شرایط روحی خوبی نداشته و در مصاحبه‌ های مختلف نارضایتی و پشیمانی خود را ابراز می‌کنند.

 
 
 

خداحافظی رامسین کبریتی با فضای مجای

روز گذشته فیلمی از حضور بازیگر سابق کشورمان در یکی از برنامه تلویزیونی شبکه جم منتشر شد که در آن، “رامسین کبریتی” در واکنش به برخورد نامناسب مجری، برنامه را ترک کرد. همزمان با انتشار این فیلم در فضای مجازی و واکنش گسترده مردم، این بازیگر با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.

 

رامسین کبریتی , عکس رامسین کبریتی , رامسین کبریتی جم , بیوگرافی رامسین کبریتی , همسر رامسین کبریتی , جم تی وی رامسین کبریتی , رامسین کبریتی شبکه جم , پیوستن رامسین کبریتی به جم

متن رامسین کبریتی در صفحه اینستاگرامش :

متاسفانه یا خوشبختانه نمی دانم چی بگویم
اما در عصری زندگی میکنیم که بی دلیل اجازه کندن یک برگ را از شاخه یک درخت نداریم …. اما آدمهایش براحتی این اجازه را به خودشان می دهند در زندگی شخصی یکدیگر سرک بکشند و به خودشان اجازه دهند برای خالی کردن عقده هایشان واینکه خودشان را آرام کنند هر گونه الفاظ رکیک و توهینی را به دیگری نسبت دهند بدون اینکه لحظه ای فکر کنند که چرا و به چه دلیلی . …. واقعا جای تاسف دارد . و باید فقط سکوت کرد ….. و در همین جا باید از دنیا ی مجازی خداحافظی کرد تا دیگر در دسترس نباشی .. تا حداقل در این دنیای چند روزه فانی با ارامش بتوانی زندگی را سپری کنی …… بدرود

 

 

ناگفته های شنیدنی رامسین کبریتی 

رامسین کبریتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که چند سال قبل به شبکه ماهواره ای جم پیوست و سپس از آن جدا شد اظهار داشت: روزی که سری جدید سریال ستایش را می خواستند شروع کنند، آقای سلطانی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در این سریال بازی کنم اما من گفتم که به من اجازه کار نمی‌دهند، اگر اجازه بدهند می آیم و بازی می‌کنم، کسی به من چیزی در مورد ممنوع الکاری نگفته بود، اما خودم می‌دانم که اجازه بازی ندارم.وی افزود: باید بپذیرم که رفتنم به شبکه جم اشتباه بود و طبیعی است که حق کار نداشته باشم.

این بازیگر سینما اظهار داشت: فکر نمی کنم تا 2 سال دیگر بتوانم به ایران برگردم، من اشتباهم را پذیرفته‌ام، نباید به شبکه جم می رفتم، اما رفتم و الان پذیرای این هستم که به من اجازه کار ندهند، هر انسانی خطا می کند و باید خطای خودش را بپذیرد؛ آن زمان شرایط خوبی نداشتم و مجبور شدم که به شبکه جم بروم و اشتباه کردم، به قول آقای داریوش ارجمند شاید بهتر بود با او مشورت کرده بودم اما متاسفانه این کار را نکردم، در حال حاضر هم از این اشتباه پشیمان هستم.

کبریتی اذعان داشت: الان در کانادا زندگی می کنم و مشغول به کار پذیرش دانشجو هستم، هیچ کاری که مربوط به بازیگری و ماهواره باشد انجام نمی دهم چون نمی‌خواهم حاشیه ای برایم پیش بیاید و منتظرم که این دوران تمام شود تا شرایط مساعد شود و بتوانم به ایران برگردم و به کارم ادامه دهم، اگر هم اجازه کار به من ندهند مجبورم به شغل دیگری مشغول شوم.

وی خاطرنشان کرد: دلم برای تک‌تک همکاران و دوستانم تنگ شده است و از تمام همکارانم جز خاطره خوش چیزی نداشته ام؛ در این مدت هم که کانادا هستم اکثر سریال های ایرانی را دنبال می کنم و با عشق آن ها را می بینم.سریال هیولا، گاندو، ممنوعه و ... را در این مدت دیده ام، کار همکارانم را می بینم و لذت می برم و دعا می کنم اتفاقی که برای من افتاد برای هیچکدام از آن ها پیش نیاید و مجبور نشوند که تصمیم اشتباه بگیرند.

رامسین کبریتی در پایان گفت: من آدم روابط و مهمانی ها نبودم، به همین دلیل کم کار و کم کارتر می شدم. باز هم عرض می کنم که مجبور شدم به شبکه جم بروم اما خیلی وقت است که از رفتنم پشیمانم.

 

 

چرا سازندگان «ستایش ۳» به مردم بی‌احترامی می‌کنند؟/ 

 

نکته ماجرا رفتار رامسین کبریتی نیست؛ موضوع آنجاست که سازندگان ستایش سه با کدام توجیه حاضر شده اند به فهم مخاطب خود توهین کنند و به جای بازیگر نقش «صابر» به انتخاب بازیگر دیگری همت نکرده و به شبحی کفایت کنند.

 

چرا سازندگان «ستایش ۳» به مردم بی‌احترامی می‌کنند؟/ دومین توهین به فهم مخاطب در چند قسمت

 پخش فصل سوم سریال «ستایش» از هفته گذشته آغاز شده است. با این حال در همین چند قسمت پخش شده از این سریال، نشانه های کم لطفی و شاید به عبارت بهتر نادیده گرفتن مخاطب در این سریال مشهود و قابل لمس است.

حاشیه اولی که به حق گریبان گیر سازندگان این سریال شد گریم نرگس محمدی، بازگیر نقش ستایش بود که به نحو چشم گیری نسبت به فصل دوم جوان تر شده بود. با اینکه این موضوع به سوژه طنز فضای مجازی تبدیل شد اما در نوع خود تلخ و نشان از کم توجهی به مخاطب دارد.

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد.
 


وی درباره جوان تر شدن «ستایش» نسبت به فصل دوم بیان کرد: این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

تهیه کننده سریال که حاضر به عذرخواهی از توهین به فهم مخاطبان نشده، در ادامه طلبکار هم شده و اظهار داشته است: به نظرم عده‌ای کارشان این است که به محتوا دقت نمی‌کنند و از تماشای سریال لذت نمی‌برند. البته من نمی‌دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است.

اما چیزی که آقای تهیه کننده به آن اشاره نکرده همان گمانه زنی احتملا صحیح است که این اتفاق -جوان شدن ستایش- به دلیل همزمانی ساخت سریال ستایش ۳ با «بوی باران» است و نرگس محمدی در هر دو سریال همزمان جلوی دوربین می‌رفته و امکان گریم سنگین روی صورت او نبوده است!
 
حضور شبح صابر فردوس در فصل سوم
اما حاشیه دوم موضوع «صابر فردوس» است. چندسال پیش خبر خروج رامسین کبریتی از ایران به قصد فعالیت در شبکه های ماهواره‌ای خصوصا جم تی وی منتشر شد. سال گذشته هم این بازیگر تلویزیون در مصاحبه ای گفته بود: «دیگر حاضر به فعالیت در هیچ شبکه ماهواره ای نیست و همان جم تی برای هفت پشتم کافی بود» و همچنین اذعان داشته بود که برای حضور در فعالیت ستایش سه از او دعوت شده ولی ممنوع الفعالیت است که نتیجه طبیعی رفتار زشت این بازیگر جز این نباید باشد. فی الواقع این بازیگر به دلیل اذعان خودش مبنی بر کم کاری در ایران حاضر شده بود شبکه های معاند خارجی را به وطنش ترجیح دهد و امروز که آن سراب را از نزدیک دیده است، دست از پا درازتز به دنبال حضور در ایران و فعالیت هنری مجدد ان هم در رسانه ملی است.
 


نکته ماجرا رفتار رامسین کبریتی نیست؛ موضوع آنجاست که سازندگان ستایش سه با کدام توجیه حاضر شده اند به فهم مخاطب خود توهین کنند و به جای بازیگر نقش «صابر» به انتخاب بازیگر دیگری همت نکرده و به شبحی کفایت کنند. یک عرف پذیرفته در سینما و تلویزیون آن است که اگر به هر دلیل بازیگری امکان ادامه فعالیت را نداشت، بازیگر دیگری آن نقش را قبول و تولید را به پیش ببرد نه آنکه با توهین به فهم مخاطب حتی برای چند سکانس کوتاه -با توجه به قتل صابر- به بازی یک شبح اقدام شود. البته این عمل در نوع خود می تواند نشان دهنده عزم ناصواب سازندگان فصل سوم ستایش برای پررنگ تر کردن عدم حضور رامسین کبریتی هم باشد.

شایسته آن است که مسئولان شبکه سه که این روزها مفتخر به پربیننده ترین شبکه سیما هم هستند، این توهین به فهم مخاطب را به طور جدی پیگیر و از سازندگان فصل سوم ستایش بخواهند تا ضمن اذعان به اشتباه خود از مردم عذرخواهی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • صبا

    دکی!!!!!!!!

  • خالد

    کبریتی فعلا در کانادا مشغول

  • حمید میرفلاح

    دککککککککی....

  • دخ

    بیبین نترس بیا نمی خورنت هیچ جا وطن نمی سود دکی اقارو

  • سپهرطلا

    ببیییییین بیا کسی باهات کاری نداره!
    افتاااااااد!

  • آرزو

    بنده خدا مرزبی پولی شماکجاست ؟؟کانادا ؟؟؟پس کاش ماهم بی پول بودیم

    • ناشناس

      ریت سه

  • مژگان

    لااقل رامسین کبریتی اختلاس ودزدی نکرد.وبا داغ کردن پیشونیش مردم رو گول نزد.

  • ناشناس

    زندگی تو کانادا از فقر و نداریه ؟ همچین گفتی بی پول بودم و بیکار که من فکر کردم پول بلیط اتوبوسم نداری . برادر من اگر توقعت رو از زندگی مثل مردم کوچه و بازار بکنی تو کشور خودت کار فراوونه

  • Z

    خخخخ

  • داریوش

    این آقا که با پای خودش رفته بازیگرانی رانده شده اند که این آقا اندازه سر سوزن ارزش نداشته برا کل ایران آخرین سنگر سکوته

  • ناشناس

    همین بهتر این سرد و سر از ایران بره.شیر برنج عبرت

  • قشقایی

    متاسفم از نظرات مردم ..
    جناب کبریتی شهامت داشته باش و برگرد هیچ اتفاقی جر دو تا بازجویی ساده نداری چرا اینقد ترسویی دوست عزیز نهایت انسان مرگ است دیگ بالاتر نداریم

  • بهرام

    رفتی خارج از کشور واسه خودت حال کردی الان میخوای برگردی کبریتی

  • حمید

    من که سیما نگاه نمیکنم ولی تیاترهایی که بازی کرده بود رو دیده بودم ، بازیگر خوب و توانایی بود .

  • ناشناس

    بازیگر خیلی خوب و بینظیریه