شمانیوز
شما نیوز

ثبت رکورد بی‌سابقه "پلک نزدن" بازیگرسینما در 77 دقیقه + عکس

یک بازیگر فیلیپینی با پلک نزدن بیش از یک ساعت، مهارتش را به نمایش و رکوردی بی سابقه در این زمینه بر جا گذاشت.

ثبت رکورد بی‌سابقه "پلک نزدن" بازیگرسینما در 77 دقیقه + عکس

به گزارش شمانیوز: پلک زدن یک حرکت غیرارادی در انسانها و جانداران است که به تمیز و مرطوب نگاه داشته شدن چشمها کمک و در عین حال از آن‌ها در برابر عوامل مزاحم محافظت می کند. اینکه یک انسان در طول روز چندبار پلک می زند به طور کاملا دقیق مشخص نیست اما اعداد مختلفی درباره تعداد دقیق دفعات پلک زدن یک شخص در طول یک دقیقه ذکر شده که میزان متوسط آن را 15 بار در دقیقه یا به عبارتی دیگر، هر چهار ثانیه یک بار می دانند.

 

در همین حال پلک نزدن به طور عمدی، تنها برای چند ثانیه یا چند دقیقه امکان پذیر است؛ شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته یا مجبور شده باشید(مثلا هنگام معاینه چشمانتان با دستگاه توسط چشم پزشک) برای لحظاتی پلک نزنید اما درست بعد از چند ثانیه سوزش خفیفی در چشمانتان احساس کرده و  مجبور شده‌اید پلکهایتان را روی هم بگذارید.

 

جالب است بدانید افرادی در جهان هستند که توانسته اند با وجود سوزش و جاری شدن اشک از چشمان، دقایق طولانی پلک نزنند و رکوردهای متفاوتی را در این زمینه ثبت کنند. به تازگی نیز رکورد بی سابقه ای توسط یک بازیگر و مجری فیلیپینی به ثبت رسیده که در نوع خود واقعا عجیب و باورنکردنی است.

 

"پائولو بالستروس" در یک رقابت عجیب با "آلن کی" کمدین معروف توانست در رکوردی بی سابقه به مدت 1 ساعت ، 17 دقیقه و 3 ثانیه چشمان خود را باز نگه داشته و پلک نزند.

 

در این مسابقه "آلن" و"پائولو" در کنارهم قرار گرفتند؛ کمدین معروف توانست 34 دقیقه پلک نزند اما در نهایت مجبور شد مسابقه را واگذار کند. در آن لحظه هیچکس فکر نمی‌کرد که مجری و بازیگر جوان بتواند بیش از 40 دقیقه دیگر دوام بیاورد اما در کمال ناباوری و تعجب حاضران، تایمر از عدد یکساعت نیز گذشت و "پائولو" توانست با ثبت 1 ساعت ، 17 دقیقه و 3 ثانیه رکورد پلک‌نزدن در جهان را بشکند.

 

به گفته مقامات گینس، تاکنون هیچ رکورد رسمی برای پلک نزدن ثبت نشده اما در وب‌سایت RecordSetter.com رکورد جهانی 1 ساعت ، 5 دقیقه و 11 ثانیه ذکر توسط "جولیو جیمه" از کلرادو در سال 2016 به ثبت رسیده است.

 

گفتنی است "پائولو بالستروس" بازیگر، مجری تلویزیون، فیلیپینی-آمریکایی است. او به خاطر گریم و تغییر چهره خود به بازیگران و هنرمندان معروف زن مانند آنجلینا جولی، ماریا کری، کیم کارداشیان، بیانسه، آریانا گرانده، کریستن استوارت، ان هتوی، لوسی لیو، مگان فاکس، اما استون و.... مشهور است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم "مرگ زیبا" اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied