شمانیوز
شما نیوز

ریحانه پارسا عزادار شد + عکس و بیوگرافی

ریحانه پارسا با از دست دادنه همدمش عزادار شد .

ریحانه پارسا عزادار شد + عکس و بیوگرافی

ریحانه پارسا با انتشار پستی از فوت شدن گربه اش که مثل همدمش بود خبر داد ... جزییات بیشتر را در تصویر زیر می بینید :

 
 

اخبار داغ:

قسمت آخر سریال ستایش3 لورفت + فیلم

 
 

WhatsApp Image 2019-10-16 at 9.27.30 PM

 
 

پست روزبه حصاری

ازدواج روزبه حصاری

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید روزبه حصاری با نوشتن متن زیر و تشکر از دوستانش خبر ازدواج خود را با برگزاری جشن خودمانی عمومی کرد، او نوشت :

 

جان مرا جان تورا هردو به هم دوخت قضا

ممنونم از همه ى دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه ى دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم

عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم، از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشم

عشق در زندگیتان جارى باد

reihaneh-parsa-kart-1

ارادتمند

پ.ن: از دوست خوبم محمد خلجى و مجموعه رستوران هاى مطبح بسیار ممنونم که در برگزارى مراسم مارو یارى کردند

نکته : اگر به پست روبه حصاری توجه کنید ریحانه پارسا بعنوان اولین نفر کامنت گذاشته و نوشته است :  ایشالله خوشبخت بش کنار خانوم خوشگلت

پست ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا

اندکی بعد از پست روزبه حصاری ریحانه پارسا نیز با انتشار عکس بالا خبر ازدواج خود را رسانه ای و از گالری ساخت انگشتر نامزدی خود تشکر کرد، او نوشت :

490783_869

گر هیچ نباشد چون تو باشی .. ممنون از تبریکاتون 

اخبار جنجالی:

گلشیفته فراهانی از مجری صدای آمریکا باردار شد + عکس و جزئیات

نکته : اگر به پست خانم پارسا توجه کنید روزبه حصاری بعنوان اولین نفر کامت گذاشته و نوشته است : ان شاالله کنار آقای خوشتیپتون خوشبخت باشین

ازدواج روزبه حصاری و ریحانه پارسا

ماجرای ریحانه پارسا و روزبه حصاری

با نگاهی به امار کامنت ها و تبریکات دیگر چهره های هنری بنظر بعید میرسد این یک شوخی 13 بدر باشد، آنهم در شرایط فعلی کشور که اکثر مردم درگیر مشکلات ناشی از سیل هستند

فارغ از این نوشته ها به گفته یکی از چهرهای عرصه بازیگری چرا باید دو هنرمند در فضای عمومی با یکدیگر از این نوع شوخی در این شرایط داشته بکنند ؟!

پس نتیجه می شود این دو بصورت جدی با یکدیگر ازدواج کردند

ازدواج-ریحانه-پارسا-2

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد اسفند 1377 در تهران، بازیگر است

دانش آموخته (دیپلمه) رشته نمایش از هنرستان سوره در سال 95 است، بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد، و می گوید در زندگی همیشه بلند پرواز بودم

بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد

Reyhaneh-Parsa-OldFriend-www-OverDoz-IR (2)

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سریال پدر با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش از ازدواج خود خبر داده است برخی این خبر را یک دروغ سیزده می دانند و برخی با شرایط کنونی ایران ماتم زده این را واقعیت زندگی این بازیگر جنجالی دانسته اند که وی در چنین شرایطی دروغ نمی گوید. اما آنچه که جای سوال دارد این است که آیا ریحانه پارسا با روزبه حصاری ازدواج کرده است و یا نه زیرا به واسطه یک ساعت از هم خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند. در ادامه تصاویری از حلقه ازدواج ریحانه پارسا و تیپ دامادی روزبه حصاری را در نیک صالحی مشاهده کنید

ماجرای ازدواج ازدواج ریحانه پارسا چیست ؟ 

ریحانه پارسا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : گر هیچ نباشد چون تو باشی.. ممنون از تبریکاتون و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه هامون

روزبه حصاری در صحفه اینستاگرامش با انتشار تصاویری نوشت : جان مرا جان تورا هردو به هم دوخت قضا مولانا

985210967-samatak-com

ممنونم از همه ى دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه ى دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشمعشق در زندگیتان جارى باد ارادتمند پ.ن:از دوست خوبم محمد خلجى و مجموعه رستوران هاى مطبح بسیار ممنونم که در برگزارى مراسم مارو یارى کردند.

 

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۷۷ در یک خانواده ۵ نفره در تهران به دنیا آمده است و اکنون ۲۰ ساله است. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه حصاری

گفتنی است روزبه حصاری و ریحانه پارسا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و تنها با یک ساعت اختلافاز ازدواج خود با عکس های خبر دادند ابتدا روزبه حصاری و سپس ریحانه پارسا بدون اشاره به یکدیگرخبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و در کامنت ها به یکدیگر تبریک گفتند و این باب شایعه ازدواجاین دو را قوت بخشیده است. زیرا اولین نفری که ازدواج روزبه حصاری را تبریک گفته ریحانه پارسا بودهو همچنین اولین کسی که ازدواج ریحانه را به او در کنار همسر خوشتیپش تبریک گفته روزبه حصاری بوده است.

 

ریحانه پارسا و روزبه حصاری

ازدواج ریحانه پارسا

روزبه حصاری و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در مورد نحوه انتخابش برای سریال پدر در خندوانه گفته بود:

در ابتدا قرار بود که بازیگری به نام سوگل خلیق این نقش را بازی کند اما با انصراف ناگهانی او در حالی که ۲۴ ساعت تا شروع کار مانده بود گروه سازنده سریال پدر به دنبال یک بازیگر جایگزین بودند که دستیار آقای توفیقی من را برای این کار انتخاب کردند.

فردای آن روز من با پدرم به دفتر کارگردان رفتم و گویا که من نزدیک ترین گزینه برای این نقشتشخیص داده شدم. ۸ اسفند ما به دفتر آقای توفیقی رفتیم و ۱۰ اسفند من جلوی دوربین بودم!

تکذیب خبر ازدواج ریحانه پارسا 

ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام اش خبر از ازدواج خود داد.

ریحانه پارسا و روزبه حصاری بازیگران جوان تلویزیون با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خودشان خبر از ازدواج خود دادند.

هم زمانی انتشار این خبر در صفحه این دو بازیگر جوان و تبریک دوستان مشترکشان از جمله بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ( ریحانه زیبا برات آرزوی خوشبختی میکنم….ازدواج خوب هرچه زودتر بهتر و من ایمان دارم تو فرشته زیبا تمام تلاشت رو‌میکنی که زندگی مشترکت رو‌مهندسی کنی….همه چیز رو زن با تدبیر و عشق و خلوصش میتونه درست کنه..اون هم زن جواهری مثل تو ) باعث شد تا بسیاری از کاربران این دو را زوج جدید سینما بدانند، اما هر دو بازیگر با انتشار پست هایی جدید این موضوع را تکذیب کرده و آن را دروغ 13 نامیدند!

www.dustaan.com تکذیب ازدواج ریحانه پارسا و روزبه حصاری +عکس

خبر ازدواج ریحانه پارسا دروغ از آب درآمد!

زندگینامه ریحانه پارسا + تصاویر جدید 

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۷۷ در یک خانواده ۵ نفره در تهران به دنیا آمده است و اکنون ۲۰ ساله است. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان سوره در سال ۹۵ است و در برنامه خندوانه که اخیرا پخش شد گفت که به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک اعتقادی ندارد و قصد ادامه تحصیل ندارد!

ازدواج ریحانه پارسا

 

فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد و با بازی در سریال پدر در نقش لیلا به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

ریحانه پارسا در مورد نحوه انتخابش برای سریال پدر در خندوانه اینگونه توضیح داد:

در ابتدا قرار بود که بازیگری به نام سوگل خلیق این نقش را بازی کند اما با انصراف ناگهانی او در حالی که ۲۴ ساعت تا شروع کار مانده بود گروه سازنده سریال پدر به دنبال یک بازیگر جایگزین بودند که دستیار آقای توفیقی من را برای این کار انتخاب کردند.

فردای آن روز من با پدرم به دفتر کارگردان رفتم و گویا که من نزدیک ترین گزینه برای این نقش تشخیص داده شدم. ۸ اسفند ما به دفتر آقای توفیقی رفتیم و ۱۰ اسفند من جلوی دوربین بودم!

ازدواج ریحانه پارسا

خبر ازدواج ریحانه پارسا صحت دارد؟

عکس های جنجالی ریحانه پارسا پس از بازی در سریال پدر

ریحانه پارسا با انتشار تصاویر تازه ای در صفحه اینستاگرام خود سرو صدای زیادی به پا کرد. او پس از پایان سریال “پدر” تصاویری مربوط به این سریال را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد و تصاویر تازه و متفاوتی از خود را منتشر نمود. برخی کاربران جریان ارزشی به شدت از رفتار بازیگر نقش لیلا در سریال پدر انتقاد کرده اند.

پس از این اقدام پارسا حامد عنقا تهیه کننده سریال به سرعت واکنش نشان داد . او با انتشار عکسی از “لیلا” این جمله را در اینستاگرام رسمی سریال پدر منتشر کرد و نوشت : “ما عاشق نقش‌ها میشویم نه نقش پردازان”.

ازدواج ریحانه پارسا

 

تصاویر حدید ریحانه پارسا

ریحانه پارساهک با انتشار پستی در اینستاگرام درباره تصاویر تازه منتشر شده از خود ضمن تشکر از عوامل سریال پدر نوشت: “ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ی سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روز‌ها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.”

ازدواج ریحانه پارسا

عکس ریحانه پارسا

کنایه ریحانه پارسا به رسول صدرعاملی

ریحانه پارسا تصویری از رسول صدرعاملی را در اینستاگرام منتشر کرد و درباره انتخاب نشدنش برای فیلم جدید این کارگردان به نام “سال دوم دانشکده من” نوشت:

با سلام‌ و احترام، من ریحانه ۱۹ سال دارم، دو سالِ پیش نوشتم من ریحانه ۱۷ سال دارد میشود برای من اتفاق!مدتی نه کم نه زیاد با این رویا هر شب به خواب رفتم!

امشب بعد از دیدنِ فیلم دیدم که چه درست من ریحانه ۱۷ سال نداشتم من تکرارِ اتفاقِ سال‌ها پیش نیستم اما لبخند به لب دارم، با جانُ دل نشستم به تماشای دخترانی که یک ماه شب به شب با هم رویا بافتیم برای یک هدف!

کنارِ هم به ناچار می‌خندیدیم اما حالمون از هم برای اون روزها خوب نبود و نیست. اولین تشکر از شما بابت درسی که بهمون دادین، سینما بی رحمه، دومین سینما بی‌رحمه، سومین سینما بی‌رحمه. ممنون که باعث اشک و شاید حسرتِ یک دوره ما شدی، ممنون که اینقدر واقعی، تلخ عین حقیقت با ما رفتار شد.

کوتاه می‌کنم ممنونم که انتخاب نشدم، شما ثابت کردین انتخاب نکردنتون هم باعث رشد میشه و کمک است و قوت قلب، امشب نوشتم برای خودم، برای شما، برای ۴۰ نفر از طرف یکی از آن ۴۰ نفر کاندید نهایی آخرین اثر رسول صدرعاملی‌.

ازدواج ریحانه پارسا

کنایه ریحانه پارسا به رسول صدرعاملی

واکنش منفی دوستان ریحانه پارسا به انتخاب او برای نقش لیلای «پدر

در جایی گفته بودید که از بین تعداد زیادی که برای بازی این نقش تست داده بودند، انتخاب شدید ولی این روزها بسیاری می‌گویند که در بازیگری همه‌چیز با رابطه اتفاق می‌افتد. چه شد که شما را برای بازی در این نقش انتخاب کردند؟

بیشتر بخوانید :  مراسم ازدواج دوم و پنهان هومن سیدی + بیوگرافی و عکس

 

از سال ۹۳ که وارد هنرستان سوره شدم؛ هیچ وقت خودم برای بازی در کاری پیش‌قدم نشدم. ولی قطعا یک ارتباط، زمینه ایجاد ارتباط‌های دیگر می‌شود. اولین کسی که به من پیشنهاد بازی داد دستیار کمال تبریزی بود ولی از آنجا به بعد مرتب برای تست به‌جاهای مختلف معرفی می‌شدم و چند روز یکبار تلفنم زنگ می‌خورد و برایم پیشنهادهای بازی می‌رسید.

ازدواج ریحانه پارسا

 

خیلی از افراد تمام زندگی خود را صرف بازیگری کردند و هر کاری که لازم است را برای یادگیری آن انجام می‌دهند. یعنی این فرصت تا این اندازه راحت برای شما ایجاد شد؟

شاید تفاوت من با خیلی ازین افراد این بود که من در مسیر این کار بودم. درسم را می‌خواندم و در جشنواره‌ها حضور فعال داشتم و به هر حال ارتباطی با عوامل این حوزه گرفته بودم. ولی این راحتی تنها برای من نیست و می‌توانم نام بیش از صد نفر از دوستان خودم را ببرم که دستیار کارگردانان بیشتری را می‌شناسند و در پروژه‌های مختلف به آنها زنگ می‌زنند که برای تست بروند.

این اتفاق حتی برای نقش لیلا هم افتاده و تقریبا راحت ایجاد می‌شود. یعنی باید بگویم بسیاری از دستیاران کارشان این است که چهره‌های جدید را بشناسند و آنها را به پروژه‌های مختلف معرفی کنند.

ازدواج ریحانه پارسا

 

گفتگو با ریحانه پارسا

خیلی از افراد از مناسبات بد سینما صحبت می‌کنند. آیا در این مسیر برای شما از این دست اتفاقات بد ایجاد نشد؟

همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم.

البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم. کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند.

ازدواج ریحانه پارسا

استایل ریحانه پارسا در جشنواره فجر

امروز بسیاری از افراد هستند که تئاتر کار کردند و سال‌ها به بازی روی صحنه پرداختند و شاید آرزوی چنین نقشی را داشته باشند ولی به آنها نقشی نمی‌رسد.

از نظر من هر اتفاقی زمان خاص خود را دارد و وقتی این زمان فرا رسد قطعا اتفاق ایجاد خواهد شد. وقتی برای نقش لیلا انتخاب شدم، بسیاری از دوستان خودم که برای این نقش تست داده بودند، آنچنان واکنش منفی نشان دادند که انگار من مقصر انتخاب نشدن آن‌ها هستم. اینکه آدم‌ها از انتخاب یک دختر که از جنس خودشان است نارحت می‌شوند واقعا جای تعجب دارد. من فکر می‌کنم که همین انرژی بد می‌تواند بزرگ‌ترین عاملی باشد که سبب شده تا اتفاقی برای آن‌ها نیفتد و تازمانی که این انرژی همراه آن‌ها باشد؛ نمی‌توانند موفق شوند.

lubew-crop-c0-5__0-5-700x700-75

حرکت عجیب ریحانه پارسا در پی انتشار عکس های جنجالی اش 

در روزهای اخیر زمزمه های حذف این بازیگر از فصل دوم سریال پدر به خاطر عکس ها مدلینگش مطرح بوده است.

پس از انتشار عکس های مدلینگ جنجالی ریحانه پارسا احتمال حذف او از فصل دوم سریال پدر بخاطر عکس‌های مدلینگ قوت گرفت. در ادامه ببینید که شایعه حذف ریحانه پارسا از سریال پدر از کجا آب می خورد. آیا این ماجرا حقیقت دارد؟

عکس‌های مدلینگ ریحانه پارسا

 

عکس‌های مدلینگ این بازیگر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. صفحه رسمی سریال پدر با انتشار تصویر لیلا نوشت: ما عاشق نقش‌ها میشویم نه نقش پردازان.

همچنین ریحانه پارسا تمام تصاویر سریال پدر را از اینستاگرامش پاک کرد.

این بازیگر امروز صبح در اینستاگرامش نوشت:

ریحانه پارسا من دستِ شمارو میبوسم من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست(این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست. صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت(ظاهری)به لیلای دیده شده نداره!
 
عکس های جدید ریحانه پارسا در اینستا

نظر جالب ریحانه پارسا در مورد سریال پدر و اینده فعالیت حرفه ای خود 

این بازیگر با بیان اینکه «پدر» اولین کار تصویری من بود، یادآور شد: «من با این سریال معرفی شدم و نقطه شروع کار من بود و امیدوارم فصل دو آن هم ساخته شود. به ویژه که آنقدر همه چیز در این پروژه درست بود که امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد.»

پارسا در این‌باره که پیش از بازی در این سریال درگیر درس و مدرسه بوده است، اما بعد از ایفای نقش در سریال «پدر» بیشتر تلویزیون می‌بیند، تاکید کرد: «بی‌شک هرچیزی که از دل بربیاید بر دل می‌نشیند و من به سهم خودم برای این کار انرژی گذاشتم. حالا هم اگر در جشنواره جام جم به عنوان بهترین سریال انتخاب شود، اتفاق خوبی است اما همه چیز نیست.»

صحنه‌های دردناک و حسی سریال پدر

او درباره صحنه‌های دردناک و حسی سریال توضیح داد: «برای برخی سکانس‌ها که احوالات این چنینی داشتند، از قبل تمرین داشتیم، بنابراین گاهی پیش می‌آمد سکانس‌هایی که احوال گریه داشت، تک برداشتی بود. یادم است قسمت ۱۲ تا ۱۷ فیلمنامه آنقدر ناراحت کننده بود که با خواندن آن هم گریه می‌کردم.»

بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» که یکی از نامزدهای بهترین سریال در بخش مردمی جشنواره جام جم است، درباره ماندگاری در عرصه هنر اظهار کرد: «ممکن است تا زمانی که کار دیگری از من پخش شود، همچنان مردم مرا به عنوان لیلای سریال «پدر» بشناسند. به هر حال این فضا جذاب است و برای منی که از ۱۴ سالگی این فضا را دنبال کردم و درسش را خوانده‌ام، دیده شدن یک دغدغه بوده است. بعد از این هم ممکن است تا ۱۰، ۱۵ سال آینده کارهای دیگری هم بازی کنم اما همچنان به عنوان لیلای «پدر» شناخته شوم و این موضوع اصلا بد نیست چرا که نشان می‌دهد بازی من در ذهن مخاطب جا انداخته است.»

 

برای انتخاب نقش‌ها نباید عجولانه تصمیم گرفت

پارسا ادامه داد: «برای اینکه ماندگار شد، برای انتخاب نقش‌ها نباید عجولانه تصمیم گرفت. من هم باید صبوری کنم. حالا هم با گذشت سه چهار ماه از پخش «پدر» سر یک کار تازه هستم.»

او  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برای بازیگری مخالفت‌هایی از طرف خانواده داشته است، تصریح کرد: «بازیگری دست نیافتنی‌ترین رشته‌ای بود که می‌توانستم آن را بخوانم و تجربه کنم اما با ورود به این حوزه اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد و خیلی از ناممکن‌ها ممکن شد.»

از دیدن سریال پدر منقلب می شوم 

بازیگر نقش لیلا پس از پخش لحظاتی از سریال در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود درباره اینکه چرا هنوز با دیدن تصاویر سریال «پدر» منقلب می‌شود، گفت: «آقای سلطانی یک بار به من گفت تو واقعی بازی کن حتی اگر غلط بازی کنی. این موضوع برای من در یک سکانس اتفاق افتاد و من در آن لحظه صد در صد نقش لیلا را تجربه کردم. خیلی لحظه عجیب و غریبی بود که شاید برایم تکرار نشود. اما همان یک لحظه برای من در بازیگری بس بود و اتفاقی که می‌بایست، در آن سکانس برایم رخ داد. همچنین من از آقای سلطانی نه فقط بازیگری بلکه اخلاق و انسانیت را یاد گرفتم.»

پارسا در پایان در این باره که از کدام بخش بازیگری می ترسید، اظهار کرد: «هنوز جرات قدم گذاشتن روی صحنه تئاتر را در خودم نمی‌بینم. باید بگذارم زمان بگذرد. من از دوره ابتدایی دست به قلم هستم و می‌نویسم، هفته پیش کار کوتاهی نوشتم و ساختم که ذوق و شور و حالی که در من ایجاد کرد شاید به این موضوع که روزی روی صحنه تئاتر پا بگذارم، کمک کند.»/خبرآنلاین

ماجرای عکس های جنجالی ریحانه پارسا چه بود ؟

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که در نقش یک دختر با حجاب و مذهبی ؛ به شدت دیده شده بود عکس های‌ خود با آرایش غلیط و تیپ متفاوت را منتشر کرد.

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا که باعث دردسر برای او شد !

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا

شهرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به اصطلاح یک شبه راه 100 ساله را رفته و با سریال پدر به اوج شهرت رسید ودر حالی‌که انبوهی از طرفدارانش وی را بخاط نقش مذهبی و چادری اش تمجید می‌کردند به یک‌بار بعد از پایان سریال عکس های‌ جنجالی از خود منتشر کرد.

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا که باعث دردسر برای او شد !

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا

علت پخش این تصاویر چه بود؟

ریحانه پارسا میگوید : ریحانه پارسا دختری که از همین حالا تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست و این رو هیچ وقت یادش نمیره

اگر این روزها عکسی دیده شده از من که تفاوت زیادی با تصاویر این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت «ظاهری» به لیلای دیده شده ندارد ! 

باید دید بعد از انتشار این تصاویر توسط ریحانه پارسا محبوبیت وی به چه میزان خواهد شد.

476593405-talab-org

مصاحبه جذاب و خواندنی ریحانه پارسا بعد از رسیدن به شهرت 

 بازیگر سریال پدر گفت: قسمت اول سریال پدر به شکلی است که گویی قسمت اخر است یعنی قصه از آخر به اول روایت شده است. نمی‌توان گفت: قسمت اخر مخاطب را غافلگیر نخواهد کرد، اما از قسمت ۱۸ سریال پدر به بعد مخاطب با داستان‌های متفاوتی روبرو خواهدشد.

ریحانه پارسا بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون است، وی در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد.

او در سریال پدر به عنوان شخصیت اصلی این سریال با نام لیلا ایفای نقش می‌کند. ریحانه پارسا از میان ۲۵۰ دختری که برای بازی در شخصیت لیلا از آنها تست گرفته شده بود برای بازی در این سریال پذیرفته شده است. به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گفت و گویی را با ریحانه پارسا شخصیت اصلی سریال پدر که این شب‌ها از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود ترتیب داده است، که در ادامه خواهید خواند:

چگونه به عنوان بازیگر سریال پدر انتخاب شدید؟

پارسا: رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم.

چه کسانی از شما برای بازی در نقش لیلا تست گرفتند؟

پارسا: بهرنگ توفیقی و حامد عنقا

چگونه برای بازی در این سریال به توافق رسیدید؟

پارسا: هفته آخر پیش تولید سریال پدر بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم. مدت زمان پیش تولید کم بود اما فیلمبرداری مدتی طولانی داشت.

عوامل اصلی سریال پدر از جمله کارگردان و نویسنده بسیار با اخلاق و حرفه ای بودند و در کار تعامل و ارتباط خوبی برقرار می کردند و مثل پدر بالای سر من بودند، به همین خاطر نتیجه این سریال درست از آب در آمد، سریال پدر برای من به عنوان جوانی که بازی اولم را در محیط حرفه‌ای شروع کرده‌ام بهترین فرصت محسوب می‌شد. به خاطر سابقه کاری که بهرنگ توفیقی و حامد عنقا دارند طبیعی است که فضایی خوب و حرفه ای در تولید رقم بخورد. از حق نگذریم این دو هنرمند مرا سکانس به سکانس راهنمایی کردند و این برای من تجربه بسیار خوبی بود.

 در ابتدا پس از خواندن متن چگونه وارد دنیای شخصیت لیلا و زندگی او شدید؟

پارسا: روزی که برای تست نقش لیلا رفتم، متن سریال پدر به من داده شد، آن را خواندم و درباره شخصیت لیلا با حامد عنقا صحبت کردم. من یا هرکس دیگری که می‌خواست شخصیت لیلا را بازی کند باید دو نکته را برای بازی در نظر می گرفت. یک نکته شور و انرژی پیش از ازدواج در لیلا و نکته دوم زندگی و تحول پس از ازدواج با حامد. بازیگر باید این دو ویژگی را به شکلی بازی کند که به خوبی از نظر مخاطب باورپذیر شود و به عبارتی درست از آب در آید. با توجه به این که نقش لیلا از شخصیت من دور نیست و از نظر سنی به من نزدیک است چنین شخصیتی برای من قابل درک بود .

شخصیت لیلا چقدر به شما نزدیک است، آیا شباهتی به شما دارد؟

پارسا: شخصیت لیلا دو بعد دارد. یک بعد آن شخصیت پر انرژی و بازیگوش که به قبل از ازدواج بر می‌گردد و بعد دیگر به بعد از ازدواج و شخصیت تحول یافته و آرام او مربوط می‌شود. فکر می‌‍کنم بعد دوم و شخصیت بعد از ازدواج لیلا به من نزدیک‌تر است.

تا امروز استقبال مخاطبان و بازخوردها نسبت به سریال پدر چگونه بوده است؟

پارسا: پیام هایی که دریافت کرده‌ام مثبت بوده، کسانی هم که حتی تیزر کار را دیدند دوست داشتند. فرم قصه سریال "پدر" به گونه ای است که در قسمت ابتدایی سریال آخر آن مشخص است اما با سیر روند داستان که قسمت به قسمت طی می‌شود، مخاطبان با سوالات و جذابیت هایی احاطه می شوند که باعث دنبال کردن آنها برای رسیدن به جوابهایشان است.

روند تولید هر سریالی ممکن است سختی‌های خود را داشته باشد اما معمولا سریال‌های مناسبتی به دلیل رساندن اثر به زمان پخش، کار و سختی بیشتری را در تولید و برای عوامل به همراه دارد. یکی از این سریال‌ها که قرار بود مناسبتی باشد و تا دقیقه پایانی قبل از ماه مبارک رمضان قرار بود در این ماه پخش شود سریال پدر بود اما این اتفاق نیفتاد. از سختی هایی که در زمان تولید سریال با آن روبرو بودید برایمان بگویید.

پارسا: سریال پدر قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، بنابراین به شکل سخت و طاقت فرسا کار می کردیم یعنی روزی ۱۸ ساعت فیلمبرداری انجام می‌شد برای این که سریال را به ماه رمضان برسانیم، این روند تا دو روز قبل از ماه رمضان ادامه داشت. شرایط سخت فیلمبرداری برای عوامل به دلیل این که تجربه کار در گذشته را داشتند عادت بود اما برای من که اولین تجربه بازیگری ام بود استرس زا و سخت بود. در چنین شرایطی اما همه عوامل دلسوزانه و گرم و صمیمی در کنار هم کار می‌کردند. یعنی خستگی وجود داشت اما به دلیل انرژی جمع همه حال خوبی داشتند.

در کنار این مسئله حضور کارگردان و تهیه کننده ای مثل بهرنگ توفیقی و حامد عنقا نیز سر صحنه در رفت و آمد بودند و مثل یک استاد به عوامل کمک می کردند، آن قدر خوب مدیریت داشتند که به من با سن و سال کمم چگونه کار کردن را یاد به خوبی یاد دادند.

شما در مسیر شروع بازیگری با تیم خوبی کار کردید. تیمی که بی شک با آموزه هایی که از آنها آموخته اید در ادامه راهتان قوی تر، محکم تر و با علم بیشتر به جلو می روید. چه آینده ای برای خود ترسیم می کنید؟

پارسا: همیشه اولین تجربه ها به یاد آدم می ماند. نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی بسیار تجربه خوبی با سریال پدر برایم رقم خورد که می تواند در ادامه راه بازیگری ام تاثیرگذار باشد.

برای نظر دادن درباره بازیِ من به عنوان شخصیت لیلا هنوز زود است. مخاطبان باید دو هفته دیگر صبر کنند و آن وقت درباره بازی ام نظر دهند چون این شخصیت دارای ابعاد و ویژگی‌های متعددی است که باعث انتخاب‌های بعدی شخصیت‌ها در قصه سریال پدر می‌شود. این که یک نقش حالات خاص، تحولات درونی و شخصیت پردازی درستی داشته باشد کمتر در اثری وجود دارد.

1098549983-parsnaz-com

فضای تولید سریال پدر به عنوان اولین فضای حرفه ای که در بازیگری تجربه می کردید چگونه بود؟

پارسا: تجربه همیشه به افراد کمک می کند و هر روز برای من فضای تولید سریال پدر مثل کلاس درس بود که ازعوامل و بازیگران این سریال درس یاد می گرفتم. البته پیش از این در فضاهای ساده مثل مدرسه یا مراکز آموزشی رشته خودم تجربه بازی داشتم اما سریال پدر فضای حرفه ای است و باید نقش بی نقص و درست اجرا شود.

 هر بازیگری بالطبع در آثاری که بازی می کند سکانس یا لحظاتی برایش دوست داشتنی و تاثیر گذار است. کدام سکانس از سریال پدر را دوست داشتید و روی شما تاثیر گذاشت؟ 

پارسا: در سریال پدر حامد با بازی سینا مهراد همسر من است. بعد از مرگ حامد بازی‌ام در فضای داخلی و سرد برایم جذاب بود و آن را دوست داشتم.

من تا کنون مرگ هیچ یک از عزیزانم را در زندگی تجربه نکردم و مرگ حامد در سریال پدر اولین مرگ عزیز برایم بود که مرا دگرگون کرد. درواقع مدل دیگری از مرگ عزیز را با سریال پدر تجربه کردم.

بازی در کنار کدام بازیگر را دوست داشتید و چه حال و هوایی را در زمان بازی برایتان به همراه داشت؟

پارسا: مهدی سلطانی. این بازیگر به دلیل این که مدرس دانشگاه است و در امر تدریس فعالیت دارد بیان درستی نسبت به راهنمایی بازیگرانی چون من دارد. درست ترین حالت ممکن را در بازی داشت و هر کلمه و جمله‌ای که بیان می کرد کلاس درس بود و به من چیزهای زیادی یاد داد و از او بسیار یاد گرفتم. بازی در کنار مهدی سلطانی به شدت لذت بخش و بهترین شانس برای من بود.

 آیا دوست دارید باز هم در کنار مهدی سلطانی در اثر دیگری حضور داشته باشید یا بازیگر مقابل شما باشد؟

پارسا: صد درصد. تکرار همکاری دوباره با مهدی سلطانی و کمک به من در بازی شاید معجزه باشد. عوامل سریال پدر و بازیگران آن به اندازه ای خوب و پر انرژی بودند که دوست دارم در پروژه های دیگر در کنار آنان بازی کنم.

 آیا شخصیت لیلا و حامد نماینده و چراغ روشن احترام به خانواده برای مخاطب ایرانی هستند؟ 

پارسا: واقعیت این است که شخصیت لیلا در سریال پدر آرامش را در خانواده حامد می‌بیند، در حالی که این آرامش در خانه خودش نبود. این شخصیت پیش از این که تغییر کند و در جریان زندگی قرار گیرد حال و هوای خانواده حامد را دوست دارد. وجود خانواده‌ای مثل خانواده حامد در دنیای امروز کم است.

اگر خانواده حامد را معیار قرار دهیم با نگاهی به جامعه کنونی می بینیم که هر کس برای خودش زندگی می کند، همسران در یک خانه زندگی می کنند اما از هم دور هستند و حواسشان نیست که خانواده هستند و باید به هم محبت کرده و توجه داشته باشند.

ریحانه+پارسا

 بازی در کنار سینا مهراد به عنوان بازیگر مقابل چگونه بود؟

پارسا: سینا مهراد از سنین کودکی تا کنون تجربه بازی دارد و این تجربه به او در اجرای نقش کمک می کند. مهراد بازیگر خوبی در بازی است به شکلی که هر انرژی که بین من و او در اجرای نقشهایمان رد و بدل می شد دوطرفه بود. یعنی اگر من به او در اجرای نقش انرژی می دادم او نیز این انرژی را به من منتقل می کرد. هر دو هوای هم را در بازی داشتیم و فضای همکاری بسیار خوب بود.

 سریال پدر با پخش چند قسمت ابتدایی به نظر می رسد که از جذابیت لازم برای همراه کردن مخاطب برخوردار است. آیا در قسمت پایانی مخاطب را غافلگیر خواهد کرد؟

پارسا: قسمت اول سریال پدر به شکلی است که گویی قسمت اخر است یعنی قصه از آخر به اول روایت شده است. نمی‌توان گفت: قسمت اخر مخاطب را غافلگیر نخواهد کرد، اما از قسمت ۱۸ سریال پدر به بعد مخاطب با داستان‌های متفاوتی روبرو خواهدشد.

آیا سریال پدر فصل دوم خواهد داشت؟

پارسا: در حال حاضر و تا کنون درباره ادامه دار بودن سریال پدر و فصل دوم آن حرفی به میان نیامده است اما این موضوع بعید نیست و ادامه دار بودن آن محتمل است چون قصه سریال پدر قابلیت ادامه دار بودن را دارد.

پیشنهاداتی در این مدت به شما برای بازی شده است؟

پارسا: پیشنهادات سینمایی از فیلمسازان جوان و با تجربه به من شده است اما هنوز همکاری با آنها برایم قطعی نشده است.

 ترجیح خودتان برای بازی در اثر کدام کارگردانان است؟ کارگردانان جوان یا آنهایی که تجربه زیادی دارند؟

پارسا: در حال حاضر به دلیل این که در ابتدای عرصه بازیگری هستم فکر می‌کنم بازی در کنار فیلمسازان با تجربه برای این که یاد بگیرم بهتر است و ترجیح خودم در مقطع کنونی انتخاب آثاری با کارگردانان با تجربه است و چنانچه مسیر بازیگری ام ادامه پیدا کند مثلا ۵ سال دیگر با کارگردانان جوان نیز کار خواهم کرد.

خودتان دوست دارید جزو کدام دسته از کارگردانان باشید؟ جوان یا با تجربه؟

پارسا: در این باره نمی توانم مقایسه کلی کنم اما نسل جوان با توجه به این که ذوق و خلاقیت دارد و من نیز جزو این دسته هستم فکر می کنم برای بازی بهتر و ارائه حرف تازه، فیلمسازان جوان بهتر باشند اما کارگردانان با تجربه چون خود را کامل می دانند و جایگاهشان تثبیت شده است بیشتر به ساخت آثاری شبیه به آن چه پیش‌تر ساخته اند اقدام می کنند یعنی ریسک پذیر نیستند.

لازم است بیان کنم که ذوق و خلاقیت در حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تهیه کننده و کارگردان سریال پدر نیز وجود داشت. این دو هنوز هم به دنبال خلاقیت هستند و خودشان هم در کنار شما دست به ریسک می زنند. بهرنگ توفیقی با توجه به سابقه بالایی که در فیلمسازی دارد هنوز هم دوست دارد از خلاقیت که ویژگی جوانان است استفاده کرده و سکانس به سکانس و پلان به پلان بهتر باشد. وی در طول کار دست به ضبط و تصویربرداری دوباره می‌زد تا درست‌ترین سکانس گرفته شود. این شیوه کار برایم بسیار جذاب بود و باید از این رفتار و شیوه کار الگو گرفت تا بتوان در کار به موفقیت مطلوب رسید.

 آینده خود را چگونه پیش بینی می کنید.

پارسا: نمی‌توان گفت در آینده چه پیش خواهد آمد اما امیدوارم در بازی‌ها استرس داشته باشم تا بهترین بازی خود را نشان دهم.

از سیر تا پیاز دوران محبوبیت ریحانه پارسا تا عکس های جنجالی در سریال پدر 

ریحانه پارسا با انتشار یک پست جنجالی واکنش‌های زیادی را علیه خودش در رسانه‌ها و فضای مجازی به وجود آورد، به نظر می‌رسد این بازیگر تازه‌وارد برای شهرت بیشتر دست به این کارها زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام ریحانه پارسا بعد از پخش چند قسمت از مجموعه تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا برای مخاطب تلویزیون مطرح شد و برخی از پست‌ها و واکنش‌های این بازیگر تازه وارد به تلویزیون باعث شد تا نام او در فضای مجازی بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد.

ریحانه پارسا در سریال «پدر» نقش یک دختر محجبه با رفتاری متین و باوقار را بازی می‌کرد اما تنها بعد از پخش چند قسمت از این مجموعه که چهره او برای بیننده‌ها شناخته شد حضورش در فضای مجازی با ظاهری متفاوت با آنچه که تا کنون مخاطبان در سریال دیده بودند واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

ماجرا از کجا شروع شد؟
جرقه اولین انتقادها هم از پست اینستاگرامی خود او آغاز شد، پارسا با گذاشتن پستی در صفحه‌ شخصی خود نسبت به انتقادات وارد شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که هیچ شباهتی به شخصیتی که در سریال «پدر» بازی کرد ندارد.

او  با انتشار عکسی از بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در اینستاگرام نوشت: «من دست شما رو می‌بوسم...من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم... من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره)

از همین پست میگم، اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره، بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست... این عکس‌ها صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی(ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.»

واکنش ریحانه پارسا از انتقادات به تفاوتش با لیلای سریال پدر

کیهان علیه بازیگر تازه وارد
همین پست جنجالی کافی بود تا رسانه‌ها موضع‌گیری‌های مختلفی درباره این رفتار او داشته باشند و در همین راستا روزنامه کیهان نوشت:بازیگری که با اولین تجربه نقش‌آفرینی‌اش در صداوسیما به شهرت رسیده، این روزها در فضای مجازی رفتارهای نامتعارفی را در پیش گرفته است. البته این اولین بار نیست که یک بازیگر، این گونه از شهرت به دست آمده از طریق رسانه ملی سوءاستفاده می‌کند. اما سؤال این است که چگونه می‌توان این گونه رفتارها را کنترل کرد؟ »

واکنش سازندگان «پدر»
سازندگان سریال «پدر» نیز در واکنش به حرف‌های این نوبازیگر در مصاحبه‌هایشان اعلام کردند که فصل دوم این سریال تغییراتی خواهد داشت.

حامد عنقا (تهیه‌کننده سریال پدر) در گفت‌وگویی اعلام کرد: «فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.»

از سوی دیگر او در پستی با کنایه به ریحانه پارسا نوشت: «ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان.»

موضع مهدی سلطانی
ماجرا به همینجا ختم نشد و علاوه بر تهیه‌کننده «پدر» مهدی سلطانی بازیگر این مجموعه نیز با انتشار تصویری از خود در کنار ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» در اینستاگرام نوشت: «سلام دوستان. متاسفانه شرایط سینما به‌گونه‌ای است که هر اتفاق به ظاهر پیش‌پا‌افتاده و جزئی، برجسته می‌شه و اهمیت کاذبی پیدا می‌کنه.

کاری به درستی و یا غلطی بعضی چیزها ندارم اما گاهی وقتها همه ما‌ها، تاکید می‌کنم هممون ممکنه به مقتضای، تجربه، تعهدات، یاشرایط روحی و یا دلایل متعدد دیگه کارهایی رو بکنیم که شاید از نگاه بعضی‌ها چون در زمان و مکان مناسبی اتفاق نیفتاده، ایجاد سوء‌تفاهم کنه، اما معنیش این نیست که قضاوت عجولانه‌ای بکنیم و همه چیز و همه کس رو زیر سؤال ببریم. اینو من مطمئنم هم اکثر شما مخاطبین بادرایت متوجه هستید هم همکاران و مسئولین فهیم و دانا. در ضمن نگران هیچی نباشید، درست می‌شه، مواظب خودتون باشید.»

واکنش اینستاگرامی مهدی سلطانی به حواشی ریحانه پارسا

توصیه پدرانه کارگردان «گشت ارشاد»
تنها یکی دو روز بعد از حاشیه‌هایی که ریحانه پارسا برای خودش ساخت تا شاید این بهانه‌ای برای بیشتر مطرح شدنش باشد سعید سهیلی کارگردان سینما نیز با انتشار پستی توصیه‌هایی به او کرد. توصیه‌هایی که البته در جهت حمایت از این بازیگر جوان بود.

سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که به این شرح است: «دخترم لیلا ... دخترم ریحانه ... سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک می‌گویم، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که ... هیچکس حق قضاوت تو را ندارد، هیچکس جز خودت، قضاوت کار ساده اى نیست ، کار سختى ست که اینروزها براى بسیارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من این کار را بلد نیستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

اما میتوانم پدرانه بگویم که ... بیا و این روزهاى شیرین زندگیت را تلخ نکن، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو ... به آینده ... به افق هاى دور ... به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوى بیشمار ... بسیارى تو را دوست دارند.

اما مهر دو نفر از جنس دیگرى ست، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفیقى تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه، اما یک نفر دیگر هم هست، هواخواهى که بیشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوایت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ریحانه ... دخترم لیلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... همیشه.»

توصیه سعید سهیلی به ریحانه پارسا

و در نهایت صفحه‌ای که بسته شد
ماجرای ریحانه پارسا یا همان لیلای سریال «پدر» به همینجا ختم نشد و او عکس‌های بحث‌برانگیز خود را از صفحه‌اش پاک کرد و صفحه اینستاگرامش را هم از حالت عمومی خارج کرد، اما نکته جالب‌تر اینکه روز گذشته اخباری درباره مسدود شدن صفحه اینستاگرام این بازیگر در فضای مجازی پیچید. با یک جستجوی ساده مشخص شد که این بازیگر ظاهرا تصمیم گرفته فعلا صفحه‌اش را ببندد! بازیگری که خودش جرقه حاشیه‌ها را زد و حالا ظاهرا پشیمان شده است.

ناگفته های ریحانه پارسا از دوران حرفه ای وجنجالی اش 

ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر»، در یک برنامه تلویزیونی از تجربه بازی در این مجموعه گفت و پس از دیدن دوباره صحنه‌هایی از آن در حالی که اشک در چشمان حلقه زده بود، تاکید کرد در طول بازی هم بارها گریه کرده است.

ناگفته های «ریحانه پارسا» روی آنتن تلویزیون

به گزارش افکارنیوز، ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر»، دیشب (یکشنبه هفتم بهمن) مهمان برنامه «خیابان جام جم» بود.

این بازیگر با بیان اینکه «پدر» اولین کار تصویری من بود، یادآور شد: «من با این سریال معرفی شدم و نقطه شروع کار من بود و امیدوارم فصل دو آن هم ساخته شود. به ویژه که آنقدر همه چیز در این پروژه درست بود که امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد.»

پارسا در این‌باره که پیش از بازی در این سریال درگیر درس و مدرسه بوده است، اما بعد از ایفای نقش در سریال «پدر» بیشترتلویزیون می‌بیند، تاکید کرد: «بی‌شک هرچیزی که از دل بربیاید بر دل می‌نشیند و من به سهم خودم برای این کار انرژیگذاشتم. حالا هم اگر در جشنواره جام جم به عنوان بهترین سریال انتخاب شود، اتفاق خوبی است اما همه چیز نیست.»

او درباره صحنه‌های دردناک و حسی سریال توضیح داد: «برای برخی سکانس‌ها که احوالات این چنینی داشتند، از قبل تمرین داشتیم، بنابراین گاهی پیش می‌آمد سکانس‌هایی که احوال گریه داشت، تک برداشتی بود. یادم است قسمت ۱۲ تا ۱۷ فیلمنامه آنقدر ناراحت کننده بود که با خواندن آن هم گریه می‌کردم.»

اخرین و جدیدترین مصاجبه ریحانه پارسا در مورد بازیگری و فصل دوم سریال پدر 

بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» که یکی از نامزدهای بهترین سریال در بخش مردمی جشنواره جام جم است، درباره ماندگاری در عرصه هنر اظهار کرد: «ممکن است تا زمانی که کار دیگری از من پخش شود، همچنان مردم مرا به عنوان لیلای سریال «پدر» بشناسند. به هر حال این فضا جذاب است و برای منی که از ۱۴ سالگی این فضا را دنبال کردم و درسش را خوانده‌ام، دیده شدن یک دغدغه بوده است. بعد از این هم ممکن است تا ۱۰، ۱۵ سال آینده کارهای دیگری هم بازی کنم اما همچنان به عنوان لیلای «پدر» شناخته شوم و این موضوع اصلا بد نیست چرا که نشان می‌دهد بازی من در ذهن مخاطب جا انداخته است.»

چگونه به‌عنوان بازیگر سریال «پدر» انتخاب شدید؟

رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال «پدر» به‌دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم.

چه کسانی از شما برای بازی در نقش «لیلا» تست گرفتند؟

بهرنگ توفیقی و حامد عنقا.

چگونه برای بازی در این سریال به توافق رسیدید؟

هفته آخر پیش تولید سریال «پدر» بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم. مدت زمان پیش تولید کم بود اما فیلمبرداری مدتی طولانی داشت.

عوامل اصلی سریال «پدر» از جمله کارگردان و نویسنده بسیار با اخلاق و حرفه‌ای بودند و در کار تعامل و ارتباط خوبی برقرار می‌کردند و مثل «پدر» بالای سر من بودند، به همین خاطر نتیجه این سریال درست از آب در آمد، سریال «پدر» برای من به‌عنوان جوانی که بازی اولم را در محیط حرفه‌ای شروع کرده‌ام بهترین فرصت محسوب می‌شد.

به‌خاطر سابقه کاری که بهرنگ توفیقی و حامد عنقا دارند طبیعی است که فضایی خوب و حرفه‌ای در تولید ایجاد شد. از حق نگذریم این دو هنرمند مرا سکانس به سکانس راهنمایی کردند و این برای من تجربه بسیار خوبی بود.

مصاحبه با ریحانه پارسا

 

در ابتدا پس از خواندن متن چگونه وارد دنیای شخصیت «لیلا» و زندگی او شدید؟

روزی که برای تست نقش «لیلا» رفتم، متن سریال «پدر» به من داده شد، آن را خواندم و درباره شخصیت «لیلا» با حامد عنقا صحبت کردم. من یا هرکس دیگری که می‌خواست شخصیت «لیلا» را بازی کند باید دو نکته را برای بازی در نظر می‌گرفت.

نکته اول شور و انرژی پیش از ازدواج در «لیلا» و نکته دوم زندگی و تحول پس از ازدواج با «حامد». بازیگر باید این دو ویژگی را به شکلی بازی کند که به‌خوبی از نظر مخاطب باورپذیر شود و به‌عبارتی درست از آب در آید. با توجه به اینکه نقش «لیلا» از شخصیت من دور نیست و از نظر سنی به من نزدیک است چنین شخصیتی برای من قابل درک بود.

شخصیت «لیلا» چقدر به شما نزدیک است، آیا شباهتی به شما دارد؟

شخصیت «لیلا» دو بعد دارد. یک بعد آن شخصیت پر انرژی و بازیگوش که به قبل از ازدواج بر می‌شود و بعد دیگر به بعد از ازدواج و شخصیت تحول یافته و آرام او مربوط می‌شود. فکر می‌‌کنم بعد دوم و شخصیت بعد از ازدواج «لیلا» به من نزدیک‌تر است.

مصاحبه با ریحانه پارسا

 

تا امروز استقبال مخاطبان و بازخوردها نسبت به سریال «پدر» چگونه بوده است؟

پیام‌هایی که دریافت کرده‌ام مثبت بوده، کسانی هم که حتی تیزر کار را دیدند دوست داشتند. فرم قصه سریال «پدر» به‌گونه‌ای است که در قسمت ابتدایی سریال آخر آن مشخص است اما با سیر روند داستان که قسمت به قسمت طی می‌شود، مخاطبان با سوالات و جذابیت‌هایی احاطه می‌شوند که باعث دنبال کردن آنها برای رسیدن به جواب‌هایشان است.

ریحانه پارسا: تجربه خوبی با سریال «پدر» برایم رقم خورد

روند تولید هر سریالی ممکن است سختی‌های خود را داشته باشد اما معمولا سریال‌های مناسبتی به‌دلیل رساندن اثر به زمان پخش، کار و سختی بیشتری را در تولید و برای عوامل به‌همراه دارد.

یکی از این سریال‌ها که قرار بود مناسبتی باشد و تا دقیقه پایانی قبل از ماه مبارک رمضان قرار بود در این ماه پخش شود سریال «پدر» بود اما این اتفاق نیفتاد. از سختی‌هایی که در زمان تولید سریال با آن روبه‌رو بودید برایمان بگویید.

سریال «پدر» قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، بنابراین به شکل سخت و طاقت‌فرسا کار می‌کردیم یعنی روزی ۱۸ ساعت فیلمبرداری انجام می‌شد برای اینکه سریال را به ماه رمضان برسانیم، این روند تا دو روز قبل از ماه رمضان ادامه داشت.

شرایط سخت فیلمبرداری برای عوامل به‌دلیل اینکه تجربه کار در گذشته را داشتند عادت بود اما برای من که اولین تجربه بازیگری‌ام بود استرس‌زا و سخت بود. در چنین شرایطی اما همه عوامل دلسوزانه و گرم و صمیمی در کنار هم کار می‌کردند.

یعنی خستگی وجود داشت اما به‌دلیل انرژی جمع همه حال خوبی داشتند. در کنار این مساله حضور کارگردان و تهیه‌کننده‌ای مثل بهرنگ توفیقی و حامد عنقا نیز سر صحنه در رفت و آمد بودند و مثل یک استاد به عوامل کمک می‌کردند، آن قدر خوب مدیریت داشتند که به من با سن و سال کم خود چگونه کار کردن را یاد به‌خوبی یاد دادند.

مصاحبه با ریحانه پارسا

 

شما در مسیر شروع بازیگری با تیم خوبی کار کردید. تیمی که بی‌شک با آموزه‌هایی که از آنها آموخته‌اید در ادامه راه‌تان قوی‌تر، محکم‌تر و با علم بیشتر به جلو می‌روید. چه آینده‌ای برای خود ترسیم می‌کنید؟

همیشه اولین تجربه‌ها به یاد آدم می‌ماند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی بسیار تجربه خوبی با سریال «پدر» برایم رقم خورد که می‌تواند در ادامه راه بازیگری‌ام تاثیرگذار باشد.

برای نظر دادن درباره بازیِ من به‌عنوان شخصیت «لیلا» هنوز زود است. مخاطبان باید دو هفته دیگر صبر کنند و آن وقت درباره بازی‌ام نظر دهند چون این شخصیت دارای ابعاد و ویژگی‌های متعددی است که باعث انتخاب‌های بعدی شخصیت‌ها در قصه سریال «پدر» می‌شود. اینکه یک نقش حالات خاص، تحولات درونی و شخصیت‌پردازی درستی داشته باشد کمتر در اثری وجود دارد.

فضای تولید سریال «پدر» به‌عنوان اولین فضای حرفه‌ای که در بازیگری تجربه می‌کردید،چگونه بود؟

تجربه همیشه به افراد کمک می‌کند و هر روز برای من فضای تولید سریال «پدر» مثل کلاس درس بود که ازعوامل و بازیگران این سریال درس یاد می‌گرفتم. البته پیش از این در فضاهای ساده مثل مدرسه یا مراکز آموزشی رشته خودم تجربه بازی داشتم اما سریال «پدر» فضای حرفه‌ای است و باید نقش بی‌نقص و درست اجرا شود.

 

هر بازیگری بالطبع در آثاری که بازی می‌کند سکانس یا لحظاتی برایش دوست داشتنی و تاثیرگذار است. کدام سکانس از سریال «پدر» را دوست داشتید و روی شما تاثیر گذاشت؟

در سریال «پدر» حامد با بازی سینا مهراد همسر من است. بعد از مرگ حامد بازی‌ام در فضای داخلی و سرد برایم جذاب بود و آن را دوست داشتم.من تا کنون مرگ هیچ یک از عزیزانم را در زندگی تجربه نکردم و مرگ حامد در سریال «پدر» اولین مرگ عزیز برایم بود که مرا دگرگون کرد. در واقع مدل دیگری از مرگ عزیز را با سریال «پدر» تجربه کردم.

بازی در کنار کدام بازیگر را دوست داشتید و چه حال و هوایی را در زمان بازی برایتان به‌همراه داشت؟

مهدی سلطانی. این بازیگر به‌دلیل اینکه مدرس دانشگاه است و در امر تدریس فعالیت دارد بیان درستی نسبت به راهنمایی بازیگرانی چون من دارد. درست‌ترین حالت ممکن را در بازی داشت و هر کلمه و جمله‌ای که بیان می‌کرد کلاس درس بود و به من چیزهای زیادی یاد داد و از او بسیار یاد گرفتم. بازی در کنار مهدی سلطانی به شدت لذت‌بخش و بهترین شانس برای من بود.

آیا دوست دارید باز هم در کنار مهدی سلطانی در اثر دیگری حضور داشته باشید یا بازیگر مقابل شما باشد؟

صد درصد. تکرار همکاری دوباره با مهدی سلطانی و کمک به من در بازی شاید معجزه باشد. عوامل سریال «پدر» و بازیگران آن به اندازه‌ای خوب و پر انرژی بودند که دوست دارم در پروژه‌های دیگر در کنار آنان بازی کنم.

مصاحبه با ریحانه پارسا

 

آیا شخصیت «لیلا» و «حامد» نماینده و چراغ روشن احترام به خانواده برای مخاطب ایرانی هستند؟

واقعیت این است که شخصیت «لیلا» در سریال «پدر» آرامش را در خانواده حامد می‌بیند، در حالی‌که این آرامش در خانه خودش نبود. این شخصیت پیش از اینکه تغییر کند و در جریان زندگی قرار گیرد حال و هوای خانواده «حامد» را دوست دارد. وجود خانواده‌ای مثل خانواده «حامد» در دنیای امروز کم است.اگر خانواده «حامد» را معیار قرار دهیم با نگاهی به جامعه کنونی می‌بینیم که هر کس برای خودش زندگی می‌کند، همسران در یک خانه زندگی می‌کنند اما از هم دور هستند و حواسشان نیست که خانواده هستند و باید به هم محبت کرده و توجه داشته باشند.

بازی در کنار سینا مهراد به‌عنوان بازیگر مقابل چگونه بود؟

سینا مهراد از سنین کودکی تا کنون تجربه بازی دارد و این تجربه به او در اجرای نقش کمک می‌کند. مهراد بازیگر خوبی در بازی است به شکلی که هر انرژی که بین من و او در اجرای نقشهایمان رد و بدل می‌شد دوطرفه بود. یعنی اگر من به او در اجرای نقش انرژی می‌دادم او نیز این انرژی را به من منتقل می‌کرد. هر دو هوای هم را در بازی داشتیم و فضای همکاری بسیار خوب بود.

سریال «پدر» با پخش چند قسمت ابتدایی به‌نظر می‌رسد که از جذابیت لازم برای همراه کردن مخاطب برخوردار است. آیا در قسمت پایانی مخاطب را غافلگیر خواهد کرد؟

قسمت اول سریال «پدر» به شکلی است که گویی قسمت آخر است یعنی قصه از آخر به اول روایت شده است. نمی‌توان گفت: قسمت آخر مخاطب را غافلگیر نخواهد کرد، اما از قسمت ۱۸ سریال «پدر» به بعد مخاطب با داستان‌های متفاوتی روبه‌رو خواهدشد.

آیا سریال «پدر» فصل دوم خواهد داشت؟

در حال حاضر و تا کنون درباره ادامه‌دار بودن سریال «پدر» و فصل دوم آن حرفی به میان نیامده است اما این موضوع بعید نیست و ادامه‌دار بودن آن محتمل است چون قصه سریال «پدر» قابلیت ادامه‌دار بودن را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چی غلط های بیجا ما این همه شهید دادیم که امسال این عتیقه ها عرض اندام کنند واقعا خجالت داره

  • یلدا

    سلام. ریحانه جان اول که بهت تبریک میگم . دوم: آخه تو سنت هنوز کمه ، هنوز زودت بود که ازدواج کنی اونم با ۱۱ سال تفاوت سنی. البته هدفم فضولی نیست.

  • ناشناس

    ما کجاییم اینا کجان

  • zafari

    تسلیت عرض میکنم. غم آخرت باشه 😃😃😃😃

  • ناشناس

    هر چی آدم کم عقله

  • منتظر

    متاسفم خیلی وحشتناک

  • ناشناس

    روحش غمگین

  • مرادی

    اخه یک گربه هم تسلیت داره.واقعا اینها نادان هستند

  • Dfarshid43@gmail.com

    خدا خل من سرش بود

  • ریحون

    هر چی خاک ایشونه، بقای عمر صاحبش باشه