شمانیوز
شما نیوز

کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا + فیلم

آماری عجیب از تعداد بلیتهای فروخته‌شده کنسرت محمدرضا گلزار در مهمترین سالن کنسرت دنیا منتشر شده است.

کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا + فیلم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: یکی از خبرنگاران موسیقی در جدیدترین توئیت خود مدعی شده که محمدرضا گلزار در حالی هفته آینده قرار است کنسرتی در مهمترین سالن کنسرت دنیا یعنی (دالبی تئیتر لس آنجلس) برگزار کند که تا این لحظه تنها ۱۱۷ بلیت به فروش رفته است.

 

بیشتر بخوانید : 

تجاوز جنسی وحشیانه به دختر تهرانی در اسانسور + عکس + 18

 

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

تاریخ تولد محمدرضا گلزار  زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶ است . او بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌ های تبلیغاتی ایرانی است . وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی  می شناسند . گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

 

 

اصلیت او آذری و متولد تهران است . گلزار در مصاحبه گفت :

من با افتخار تورک هستم، آذری هستم فامیلی ام گلزار  آذری می باشد . محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

 

محمدرضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است پدرش پرویز گلزار ، مهندس و مادر شان خانه دار است، یک برادر بزرگ تر به نام علیرضا مهندس عمران ، خواهر بزرگتر به نام آتوسا مترجم زبان آلمانی و یک برادر کوچک تر به نام بردیا مترجم زبان انگلیسی دارد .

 

daei7

 

قد و وزن محمدرضا گلزار چقدر است؟

وزن گلزار   84-87 کیلوگرم  و قد او 183 سانتی متر است

 

شروع بازیگری محمدرضا گلزار

 

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس  ساخته ایرج قادری  بازیگری سینما را تجربه کرد.

 

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است این بازیگر بیست و سه سال داشت که ایرج قادری  او را برای بازی در فیلم سینمایی سام و نرگس انتخاب کرد و این آغازی شد برای ورود گلزار به وادی سینما.

 

فیلمنامه شیش و بش  توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

 

او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

 

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

 

daei6

 

در سال 1386 محمدرضا گلزار  به عنوان مرد شایسته ایران در نظر سنجی مجله پوشش انتخاب شد .

 

استالیست اختصاصی گلزار برای انتخاب لباس

آهو سپانلو ، استایلیست محمدرضا گلزار از حدود سال ۲۰۰۸ تا به امروز کارهای طراحی و انتخاب لباس این هنرمند را در مراسم های مختلف برعهده دارد او که پیش از شروع همکاری با گلزار در بهترین دانشگاه های انگلستان در زمینه مد تحصیل کرده است آخرین متد طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند و همین باعث شده لباس های آقای سوپر استار از تمام همکارانش متفاوت باشد .

 

بیزنس و انواع شغل محمد رضا گلزار

رضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست ! محمدرضا گلزار یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است ، گلزار همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها از حضور وی در برج سازی و بسار بفروش نیز حکایت دارد .

 

daei8

 

صمیمی ترین دوست هنری محمدرضا گلزار  امین حیایی است .

 

در کارنامه کاری و بیوگرافی محمدرضا گلزار لیست بلند بالایی از فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود.

 

بازی در آثار سینمایی مانند «شام آخر»، «زمانه»، «بالای شهر پایین شهر»، «زهر عسل»، «چشمان سیاه»، «کما»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «بوتیک»، «گل یخ»، «شام عروسی»، «آتش بس»، «تله»، «کلاغ پر»، «توفیق اجباری»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر»، «دموکراسی تو روز روشن» ،«شیش و بش»، «در امتداد شهر»، «تو و من»، «بانویی از ماه» ،«دلم میخواد»، «مادر قلب اتمی»، «خشکسالی و دروغ»، «سلام بمبئی» از دیگر تجربیات بازیگری محمدرضا گلزار است. در فیلم سلام بمبئی «دیا میرزا» نقش همسر محمدرضا گلزار را بازی می کرد.

 

خواستگاری دختر هوادار از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هم به جایی رسید که از او خواستگاری کردند اما همین چند ماه گذشته طی مصاحبه‌ با یکی از سایت‌ها بیان کرد که امسال قرار است ازدواج کند.

 

خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازتاب گسترده‌ای داشت و جزو پربازدیدترین اخبار شد. به نحوی که گویا انتظاری برای این اتفاق در بین طرفدارانش به وجود آمده است.

 

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار + تصاویر جدید

 

محمدرضا گلزار هم اکنون فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» را روی پرده سینما و سریال «عاشقانه» را در شبکه نمایش خانگی دارد.

 

این اواخر محمدرضا گلزار در دیدار حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با هنرمندان حضور داشت. حضوری که به دور از حاشیه هم نبود.

 

تصویری از محمدرضا گلزار را در کنار مادرش می بینید. این تصویر را محمدرضا گلزار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است و نوشت:مادر، عزیز دلم روزت مبارک. با تمام وجود دوستت دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محسن

    این چه صداییه

  • کامران

    عالیه خبراتون

  • حسین

    بازی مصنوعی و صدای بد، فقط چهره اش باعث موفقیتش شده

  • هستی

    بد نبود