شمانیوز
شما نیوز

قسمت آخر سریال ستایش3 لورفت + فیلم

با توجه به تیزری که به تازگی از این سریال پخش شده پیش بینی می شود که ستایش با پسر خانم مظفری ازدواج می کند و حشمت فردوس با خانم بزرگ ازدواج و عروس دوم فردوس بازداشت می شود.

قسمت آخر سریال ستایش3 لورفت + فیلم

 

ستایش پربیننده ترین سریال شد 

مرکز تحقیقات صداوسیما در ادامه نظرسنجی درباره مجموعه‌های در حال پخش از شبکه‌های سیما به بررسی میزان بینندگان و مخاطبان سریال های در حال پخش تلویزیون پرداخته است.

 

 

 

بر اساس این نظرسنجی ۸۳.۸ درصد پاسخگویان، بیننده برنامه‌های صداوسیما اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، مستند، سخنرانی، گفت‌وگو محور، ورزشی و اخبار بوده اند، که در این میان سریال «ستایش ۳» با میزان قابل توجه مخاطب در مقایسه با سریال‌های غیرمناسبتی سیما در سال‌های اخیر، در زمره پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون قرار گرفت.

 

طبق این نظرسنجی ۶۱.۸ درصد از مردم حداقل بیننده یکی از سریال‌های جدید «ستایش ۳»، «ترور خاموش» و «مرضیه» بوده‌اند که سریال «ستایش ۳» با ۵۸.۴ درصد بیننده و ۸۵ درصد رضایت در صدر سریال‌های تلویزیونی در حال پخش سیما قرار دارد.

 

 

برای مشاهده اخبار داغ و ورزشی ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 

 

سریال «ترور خاموش» شبکه یک سیما با ۲۱ درصد بیننده و ۷۶.۲ درصد رضایت و سریال «مرضیه» شبکه دو سیما با ۱۴.۵ درصد بیننده و ۷۳.۳ درصد رضایت مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

تیزر سریال ستایش 3

 

در این سریال پیش بینی می شود که ستایش با پسر خانم مظفری ازدواج می کند و حشمت فردوس با خانم بزرگ ازدواج و عروس دوم فردوس بازداشت می شود.

 

و همچنین یش بینی می شود انتهای سریال باز بماند و فصل چهارم این سریال برای سال بعد کلید بخورد.

 

تقابل دو سبک موسیقی در ستایش 

تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش ۳» را خواننده‌ای در موسیقی ایرانی و تیتراژ پایانی‌اش را خواننده‌ای در سبک پاپ خوانده است؛ در چنین حالتی، تقابل این دو نوع موسیقی و کار این دو خواننده در نگاه مخاطبان با هم مقایسه می‌شود.

میان خوانندگان موسیقی پاپ بر سرِ خواندنِ تیتراژ سریال‌های تلویزیونی، همیشه جنگی نابرابر بوده و هست و خواهد بود. خواندنِ تیتراژِ فلان سریال معروف یعنی رهِ صد ساله را یک شبه طی کردن.

 

سریال‌ها در تلویزیون ایران از پُربیننده‌ترینِ برنامه‌ها هستند. فرقی هم نمی‌کند کیفیت سریال چیست و چقدر فیلمنامه‌ای آبکی دارد یا چقدر ساختارش پُر از ضعف است. همین که فلانی به عنوان خواننده‌ای تازه‌کار بتواند تیتراژ یک سریال را بخواند به معنی رسیدن به سکوی پرتاب است و خوانندگان تازه‌کار و البته شرکت‌های موسیقی برای معروف شدن خوانندگان‌شان به هر قیمتی حاضرند این اتفاق را رقم بزنند.

 

شاید از این روست که خواندن تیتراژ در سریال‌های تلویزیونی مافیایی پنهان دارد و هر کسی نمی‌تواند تیتراژ بخواند.

در سال‌های گذشته کیفیتِ پایین تیتراژ سریال‌های تلویزیونی اثبات می‌کند که انتخاب خوانندگان برای خواندن تیتراژها براساس توانایی و کیفیت‌شان نبوده است.

 

در این میان اما گاه‌گاهی خواندنِ برخی از تیتراژها به خوانندگانی سپرده می‌شوند که از هر نظر توانایی لازم برای این کار را دارند. نمونه‌اش همین سریال «ستایش ۳» و تیتراژ ابتدایی آن است. اثری که اشکان کمانگری خوانده و فرید سعادتمند آهنگش را ساخته است. کمانگری نه از اهالی موسیقی پاپ که از خوانندگان توانمند موسیقی ایرانی است. در کارنامه‌ کمانگری آلبوم‌ها و آثار درخشانی قرار دارد که بررسی این آثار نشان می‌دهد که کمانگری تا کنون به جایگاه واقعی هنری که شایسته‌اش هست، نرسیده است.

کمانگری پیش‌تر هم با فرید سعادتمند همکاری کرده بود و قطعه‌ «ره سلامت» با شعری از مولانا یکی از این همکاری‌هاست.

این خواننده در کارنامه‌ هنری‌اش آلبومی مانند «باداباد» را دارد که در نوع خودش اثری درخشان است. همچنین سال گذشته خبر رسید که قرار است آلبومی را بخواند که آهنگسازش محمدجواد ضرابیان است؛ هرچند تا کنون خبری از انتشار این آلبوم نشده و بسیاری از علاقه‌مندان منتظر شنیدنش هستند.

به هر روی پس از مدت‌ها شاهد هستیم که تیتراژ یکی از سریال‌های تلویزیون به خواننده‌ای جوان از اهالی موسیقی ایرانی سپرده شده است. این اتفاق باعث می‌شود که گوش مخاطبان این سریال کمی با آوازِ ایرانی هم آشنا شود.

برکسی پوشیده نیست که در سال‌های گذشته مخاطبان تلویزیون آنقدر صداهای پاپ و البته کم‌کیفیت شنیده‌اند که گوش‌شان به شنیدن موسیقی و آوازهای با کیفیتِ بالا چندان عادت ندارد.

به هر روی شنیدن صدای اشکان کمانگری با تکنیک‌های آواز ایرانی، در تیتراژ ابتدای «ستایش ۳» می‌تواند اتفاقی نو در صدا و سیما تلقی شود. شاید زمان آن فرا رسیده که رسانه ملی بیشتر از گذشته به موسیقی و آواز ایرانی و اصیل توجه کند.

موسیقی پاپ فضاهای بسیاری برای تبلیغ و دیده شدن دارد. سرمایه‌گذاران بسیاری پشت موسیقی پاپ هستند و می‌خواهند از این موسیقی کسب درآمد کنند؛ اما موسیقی ایرانی حامیان چندانی ندارد. اگر تلویزیون هم از این موسیقی اصیل حمایت نکند، همان اتفاقی رخ می‌دهد که در سال‌های گذشته رخ داده است؛ یعنی موسیقی پاپ در اولویت شنیداری مردم قرار می‌گیرد و موسیقی ایرانی و اصیل به حاشیه رانده می‌شود.

سریال «ستایش ۳» علاوه بر تیتراژ ابتدایی، تیتراژ پایانی هم دارد که با صدای شهاب مظفری اجرا شده است. شاید تهیه‌کنندگان سریال «ستایش ۳» خواسته‌اند تا هم موسیقی ایرانی را داشته باشند و هم موسیقی پاپ را، تا در نهایت نه سیخ بسوزد نه کباب. البته اینگونه استفاده کردن از موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ می‌تواند باعث نوعی تقابل میان این دو ژانر از موسیقی هم بشود. تقابلی که در نهایت به سردرگمی مخاطب می‌انجامد.

 

 

 

گاف های عجیب و جنجالی ستایش 3

مجموعه «ستایش» به عنوان یک پروژه دنباله‌دار سریال‌سازی‌، دوباره به کنداکتور صداوسیما بازگشت؛ این‌بار با عنوان «ستایش ۳» و مجموعه جدیدی از گاف‌ها و حاشیه‌های عجیب!

 

اولین باری که سریال «ستایش» مورد توجه مخاطبان صداوسیما قرار گرفت، مربوط به سال ۱۳۸۹ می‌شود. داستان تلخ و عجیبی از دختر جوانی که مشکلات و دردسرهای زیادی را در زندگی شخصی خود تجربه می‌کند و وجود نقش‌هایی مانند حشمت فردوس با بازی داریوش ارجمند مخاطبان را جذب این سریال می‌کند.

 

 

اما در همان سری اول انتقادات زیادی به باگ‌های فیلم‌نامه، پرداخت سوژه، گاف‌های کارگردانی و نویسندگی و تم تلخ و کش‌دار این سریال مطرح شد و خیلی‌ها را به آنجا رساند که این سریال می‌خواهد همه چیز را برای اشک گرفتن از مخاطب فراهم کند.

 

فصل اول، مصیبت‌نامه‌ای برای «ستایش»

داستان فصل اول این سریال این‌گونه بود که قصه یک ک دختر جوانی به نام ستایش را روایت می‌کند که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار او از خدمت سربازی وی را تهدید می‌کرد، به دوست برادر خود، طاهر فردوس، پناه برده و با تمهیداتی برادرش را راهی مرز می‌کند. محمد برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می‌افتد.

 

در نهایت با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد شده و از آنجایی که مجذوب و شیفته ستایش شده بود، علی‌رغم مخالفت خانواده خود و خانواده ستایش و با وجود میل باطنی ستایش، با او ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند دختر و پسر می‌شود. تا اینجا همه چیز برای رسیدن خط قرمز به کلیشه‌های سریال‌سازی ایرانی فراهم بود. اما سریال در اینجا به نقطه پایانی نرسید و طاهر همسر ستایش در پی ماجرای حسادت همسر برادر خود (انیس، همسر صابر) که برادر بزرگتر او و در واقع پسر بزرگتر حشمت فردوس (پدر طاهر فردوس) به حساب می‌رفت، که مبنی بر علاقٔ شدید پدر طاهر به او و با توجه به مال و ثروت زیاد او بود، متهم به حمل مواد مخدر گشته و پس از فرار از دست مأمورین در تصادفی به کما رفته، فوت می‌کند.

 

از اینجای سریال سیر داستان تلخ‌تر و عجیب‌تر می‌شود ستایش در فراق برادر، همسر و مادر خود و با توجه به وضعیت نامناسب پدر خود به زندگی با دو فرزندش همچنان ادامه داده و برای فرار از پدر شوهر خود حشمت فردوس که به دنبال محمد می‌گشت تا به گفته خودش اسم وی را به یدک بکشد، راهی دیار دیگری می‌شود و در نهایت پدر خود را نیز از دست می‌دهد؛ ولی همچنان محکم و استوار به زندگی و آینده فرزندانش می‌اندیشد.

 

ستایش ۳ و گاف های عجیب و غریب!

 

فصل دوم، گره‌های غیرواقعی و کیفیت پایین

در فصل دوم این مجموعه، ستایش با دو فرزند خود نازگل و محمد و با نام مستعار رودباری (به جای فردوس) و پس از گذشت ۲۲ سال از آن قضایا در منطقه‌ای در شمال کشور زندگی می‌کند و صاحب رستورانی محبوب در میان مردم است. پسر او محمد ماهی فروشی دارد و با موتور ماهی به خانه‌ها می‌برد.

به صورت اتفاقی حشمت فردوس با خانواده اش در شمال به ویلایشان آمده‌اند، از محمد ماهی می‌خرند و محمد هربار با یک بهانه‌ای به آن خانه می‌رود چون هم از نوه دختر حشمت فردوس خوشش آمده و می‌خواهد پیش وی کار کند تا به مقامی بالا برسد و ثروتمند شود. پس از آن بعد از فعل و انفعالاتی عجیب ستایش دوباره مجبور می‌شود با حشمت فردوس رودرو شود واین داستان باز دنباله‌دار می‌شود.

 

اوج‌گیری انتقادات تا توقف پخش سریال

اما فصل دوم سریال ستایش انتقادات فراوانی را به سمت عوامل سریال روانه کرد و باعث شد رییس وقت سازمان صداوسیما در سال ۱۳۹۳ یعنی عزت‌الله ضرغامی دستور توقف پخش این سریال را صادر کند. در واقع در آن مقطع اولین باری بود که یک سریال به واسطه «کیفیت پایین» روند پخش آن متوقف می‌شود. توقفی که در نوع خود اگر نگوییم در تاریخ رسانه ملی بی‌سابقه بوده، قطعاً کم سابقه بوده. چرا که تولید یا پخش برخی مجموعه‌ها در ‌چند دهه اخیر به دلیل حساسیت‌های سیاسی، امنیتی، قومی و مذهبی متوقف شده، اما هیچ‌گاه بحث کیفی به میان نیامده بود

 

فصل سوم؛ ستایش پیر چگونه جوان شد؟

حالا پخش سری سوم سریال ستایش دوباره حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. یکی از مهم‌ترین این حواشی این است که نرگس محمدی بازیگر نقش ستایس که در سری دوم این سریال گریم زنی میان‌سال را داشت در سری سوم و جدید این سریال جوان شده و همین موضوع دوباره سوژه نقد و حتی طنزپردازی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

در این زمینه ، آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم، گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد. این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

 

 

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3

 

سریال ستایش 3 جدیدترین مجموعه شبکه سه می باشد

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کندگی آرمان زرین کوب در 30 قسمت آماده شده است که ساختار آن نسبت به دو فصل قبل متفاوت است

 

داستان فصل سوم سریال ستایش

فصل سوم ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است و شروع داستان از سال‌های ابتدایی دهه 60 است و ادامه آن به سال‌ های اخیر می‌ رسد

 

ساعت پخش و تکرار

سریال ستایش 3 هر شب راس ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می رود، و باز پخش آن 45 دقیقه بامداد، 9:45 صبح و 14:40 بعد از ظهر  روز بعد است

 

 

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3

 

در زیر بصورت کامل با اسامی هنرمندان این سریال آشنا می شوید

 

در پایین هر عکس بازیگر، بیوگرافی کوتاهی از وی نوشته شده است و لینک دسترسی به صفحه زندگینامه ایشان نیز قرار داده شده که با کلیک می توانید بصورت کامل مطالعه کنید

 

بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند در بازیگران سریال ستایش 3

 

** برای مطلاعه بیوگرافی کامل داریوش ارجمند اینجا کلیک کنید **

 

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد 1323 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوس مشهد و فوق لیسانس تئاتر و سینما از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد

ارجمند یکی از شاگردان دکتر علی شریعتی و اصالتا اهل بیرجند خراسان جنوبی است

 

 

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری در بازیگران سریال ستایش 3

 

** برای مطلاعه بیوگرافی و جزئیات زندگی خصوصی فریبا نادری اینجا کلیک کنید **

 

فریبا نادری متولد 21 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است، فوت همسرش زندگی را برایش سخت کرد، یک دختر دارد و در حال حاضر با او زندگی میکند

 

خودش در یک خانواده شش نفری بدنیا آمده است

 

 

بیوگرافی فرهاد جم

بیوگرافی فرهاد جم در بازیگران سریال ستایش فصل سوم

 

فرهاد جم متولد 1345 در تهران، بازیگر و مجری است

 

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشکده هنر وزارت ارشاد اسلامی می باشد، از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بوده و حالا در کنار بازیگری و اجرا نویسنده رمان است

 

بیوگرافی لاله مرزبان

عکس لاله مرزبان در بازیگران سریال ستایش فصل سوم

 

**برای مطالعه بیوگرافی کامل لاله مرزبان اینجا کلیک کنید**

 

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است

 

 

بیوگرافی امیر محمد زند

امیر محمد زند در بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3

 

**برای مطالعه بیوگرافی کامل امیر محمد زند اینجا کلیک کنید **

 

امیر محمد زند متولد 1 مهر 1357 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا است او همچنین در رشته مهندسی شبکه رایانه ای تحصیل کرده است

 

علاقمند لباس پوشیدن مارک دار است

 

 

بیوگرافی نرگس محمدی

عکس نرگس محمدی در بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3

 

*برای خواندن بیوگرافی کامل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی اینجا کلیک کنید*

 

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد، فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد

 

 

بیوگرافی مهدی سلوکی

بیوگرافی مهدی سلوکی در اسامی بازیگران سریال ستایش 3

 

**برای خواندن بیوگرافی کامل مهدی سلوکی و همسرش اینجا کلیک کنید **

 

مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان، بازیگر است

 

در هنرستان رشته گرافیک خوانده و متاهل می باشد، پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد دارد

 

 

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی در اسامی بازیگران سریال ستایش 3

 

کمند امیرسلیمانی متولد 16 خرداد 1352 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 76 است، یک خانواده هنرمند و مشهور دارد، یکبار ازدواج کرده و مدتی در امارات زندگی می کرد

 

 

بیوگرافی شهرام پوراسد

بیوگرافی شهارم پور اسد در بازیگران ستایش 3

 

شهرام پوراسد متولد 1347 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد واحد تهران و دوره دیده عکاسی حرفه می باشد، سپس وارد عرصه بازیگری شد و مدت ها در رادیو نیز گوینده بود

 

بیوگرافی محمدرضا داوودنژاد

عکس و بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد در بازیگران ستایش 3

 

محمدرضا داوودنژاد متولد 1336 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل دیپلمه رشته ریاضی فیزیک می باشد با تئاتر بازیگری را آغاز کرد سپس در کنار برادر کارگردانش دستیار بود و حالا از اساتید این هنر می باشد

 

بیوگرافی نگار جوکار

بیوگرافی نگار جوکار بازیگر سریال فصل سوم ستایش

 

**برای خواندن بیوگرافی کامل نگار جوکار و جزئیات زندگی خصوصی و حرفه ای اینجا کلیک کنید **

 

نگار جوکار متولد 27 مهر 1377 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد، فعالیت خود را با اتودهای دانشجویی شروع کرد سپس وارد عرصه سینمایی و تلویزیونی شد

 

 

بیوگرافی قربان نجفی

بیوگرافی قربان نجفی بازیگر سریال فصل سوم ستایش

 

قربان نجفی متولد 1 فروردین 1347 در شیراز، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر می باشد، قربان نجفی در عشایر قشقایی به دنیا آمده است

 

او از رادیو شروع کرد و در تلویزیون و سینما هم بازی کرده است

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • .

    فیلم خوبی بود سریال ستایش 3

  • یک ایرانی

    چه جااااااالب میشششششششششششه

  • علیرضا

    همشون ازدواج میکنن که

    • ناشناس

      خوب بود

  • ناشناس

    لو رفتن نمیخواهد از اواسط سریال معلوم بود خانم با شوهری همسن دامادش و فردوس افتاد افتاد هم دید اون خانم پولداره تورش را پهن کرد دیگه آخرشو حدس زدن زحمت زیادی نمیخواهد

  • سارا از اهواز

    خوبه دیگ همشون سزو سامون گرفتن رفتن خونه بخت

  • خدا

    سریال مضخرف اه اه اه اه

  • خدا

    سریال مضخرف اه اه اه اه

  • ستایش

    ساعت پخشش کیه؟

    • امیرعلی

      فیلم ستایش بهترین فیلمی بود که من دیدم با تشکر

  • Pou

    پسر ستایشم بت دختر صابر

  • حامد

    محمد هم با دختر عموش ازدواج میکنه 😄

  • هدیه

    حشمتم ازدواج کرد

  • شیوا

    خانم مظفری نه خانم فرجی

  • فاطمه

    من که فقط ستایش یک رو دیدم..
    از گریم ستایش تو فصل دوم معلوم بود چنگی به دل نمیزنه این فصلش چه برسه به فصل سوم

  • Donya

    اصلا فیلمش جالب نیس خیلی ساده میشه حدس زد ک اخرش چی میشه

  • مهسا

    من که عاشق تیتراژ اول این سریال هستم با صدای اقای کمانگری عالییییی

  • K.r

    چه ربطی داره ؟؟ همه ی قسمت های تیزر توی فیلم دیده شده اون لباس سیاه برای طاهر بوده . اون قسمت انیس هم میخواست دست دخترشو بگیره . البته معلومه که همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه

  • بهار

    فیلم خوبی بود مخصوصا فصل ۱ با بازی اقای پاکدل عالی بود مرسی❤🙏

  • مسعود

    فصل اول بهترین فصل ستایش

  • شهردند،منتقد

    اولا که سریالهای ایرانی همه آخرشون معلومه وحدسش خیلی آسون،در ضمن وقتی هیچ کدوم از شبکه ها چیزی برای ارائه ندارن،مجبوری از بدوبدتر بد رو انتخاب کنی

  • ناشناس

    چیزی نداره معلوم چه میشه اگه ستایش۴ باشه با ریزش مخاطب روبرو میشه.

  • مهسا

    لطفا دیگه ستایش را بعدازاتمام فصل ۳ ادامه ندند عوامل برنامه سعی کنند این فیلم را به بهترین نحو درهمین فصل تمام کنند.چون این مدل سریال سازی جالب نیست

  • بهزاد

    به نظر من خانواده مظفری اضافه بود چرا باید خانمی که پسرش هم قد اقای نقاش و داماد داره باید بعد از 25 سال عاشق بشه ایا اگه مادر نویسنده این داستان همین اتفاق براش بیفته عکس العملش چیه و میتونه باهاش کنار بیاد چرا توی تمام سریالهای ایرانی باید عروسی داشته باشه خدا کنه این سریال ادامه دار نشه چون هیچ محتوایی نداره و سر در گمه

  • آذر

    خب معلومه بود دیگه

  • الهام

    خب فیلمای ایرانی همشون ازقسمت اول قابل تشخیصن ک آخرش چی میشه...جدای ازنقصای سریال.نقش حشمت باتکه کلاماش خیلی قشنگه

  • ریحانه

    یه سوال فصل ۱ستایش جوون بود فصل ۲ میانسال گریمش کردن بعد فصل ۳که باید پیر باشه دوباره جوون گریمش کردن؟؟؟ سوتی تا این حد🤔🤔🤔

  • ناشناس

    فیلم هندیه مگه . این ستایش 3 نیست . ادامه ستایش 2 است که 5 سل بعد ساخته شده است .این یک توهین به مردم بود که ستایش 2 را نیمه کاره رها کردند و 5 سال بعد ادامه اش را ساختند. منظور از فصل بندی این نیست که یک فیلم را نیمه کاره رها کنیم و ادامه اش را 5 سال بعد بسیازیم . منظور این است که یک فصل را به نتیجه برسانیم و در فصل بعد موضوع جدیدی را به چالیش بکشیم . همین داستان رو میشد در فصل دوم ادامه داد. امیدوارم به فصل چهارم نرسه و اگر هم می خواهند فصل چهارم را بسازند بهتر است که این فصل را به نتیجه برساننذ و بعد فصل چهارم را با موضوع جدیدی بسازند

  • ناشناس

    عروس دوم فردوس بارانندش

  • اسکندر حسنلو

    فیلم خوبی بود

  • ناشناس

    آقا فردوس دوره گردن کلفتی گذشت . صدایت را بیاور پایین بهتره. افتاد؟

  • ناشناس

    این حرف نزنید معنی فیلم نمی فهمین این فیلم نماد اجتماعی کوچک بزگی احترام نگه داشتن بزگتر

  • ناشناس

    از بیست نفر تو خیابون میپرسن و اوناییکه گفتن عالی رو به آنتن میبرن کجاش عالیه!اصلاداستانش چیه ! بجز کَشششش دادن چیزی دیدید!؟؟

  • Rf

    چقدر خوب پیش بینی کردین ده یه بچه هم میفهمه که فیلم دیده باشه خلاصه گذشته تعریف نکنین گفتین قسمت آخر فیلم که نبود

  • Ata

    چه زرنگی شما
    اینو که از یه بچه هم میپرسیدی میدونست
    واقعا زحمت کشیدین

  • حسین‌ خزایی

    فیلم‌ ستایش بهترین فیلم‌ی است‌ که‌ من‌ ديدم من‌ دررای خود100 درصدرامیدهم

  • یاسین

    اصلا جالب نیست چراکه بچه بازی شده ،مردم برای این سریال و مشاهده میکنند که برنامه ای نسیت که ببینند فقط همین....

    • ناشناس

      افرین

  • احسانی کیا

    چقد مسخره

  • ناشناس

    کیفیت سریال سیر نزولی داشته بخصوص از نظر تدوین،بعنوان مثال چند قسمت پشت سر هم فقط یک داستان را دنبال میکند مثلا وقتی روند بررسی پرونده توسط پلیس را دنبال می‌کند مخاطب، از بقیه شخصیتهای سریال بی اطلاع است.اما به هرحال آقای سعید سلطانی کارگردان بزرگی است شاید با ادامه سریال سطح انتظارات مخاطبانش بر آورده کند.برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

    • پدیده

      ما که مشغول میشیم کلی هم بهمون خوش میگذره با دیدنش

  • ایوب

    ستایش ازدواج میکنه حشمت برمیگرده به اموالش و دختراش میان پیشش انیس هم کشته میشه اون زنه عروس فردوسه کیه مالشو میخواد بالا بکشه قتل هایی که انجام داده رو میشه میوفته زندان

  • ایران

    واقعا مسخره که فصل چهارم درست کنن
    شده مثل سریال پایتخت

  • سارا

    خوب چیکار کنیم وقتی تلویزیون هیچی نداره مجبوری این فیلم خنک و نگاه کنی یادش بخیر قبلا چه فیلمهایی داشت تلویزیون آخرشان که دیگه نمیخواد حدس بزنی همه فیلمهای ایرانی همینجوری

  • حسین زاده

    عالی هست فقط قسمتی که صورت خانم بزرگ دچارحساسیت پوستی شده رفتارفردوس اصلابادسبریمش همخوانی نداشت

  • رسول شفیعی

    سریال ستایش۳ عالیه خیلی قشنگه چرا راستی فردوس زن گرفت ستایش دباره شوهر کرد محمد چرا زن نگرفت

  • ناشناس

    خیلیم فیله خوبیه خیلی زر نزنین

  • راحله

    مبگن محمد به وسیله عروس حشمت تو این سری کشته میشه تو آخر فیلم هم میخونه که طفلکی مادرم بعد من افسرده میشه

  • علی

    سریال مسخره و مزخرفیه

  • ناشناس

    سه

  • فرجی

    ستایش یک خوب بود

  • ناشناس

    کوجانه

  • کوروش

    بسیار سریال خوبیه

  • ناشناس

    فیلمش خیلی جالب نی همش دزدی یاد مردم میدن

  • بانو ی ایرانی

    سرگرم کننده ومفید است متشکریم

  • رویا

    میخان فرهنگ سازی کنند ک مجردها میتونن با زن بیوه ازدواج کنه
    یا این ک مثلا بگن ثروتی ک ازدست رفته برمیگرده در صورتی ک اصن چنین چیزی نیس کاش زندگی واقعی ماهم مث این سریال اهداف و امیدهای واقعی داشت بیشتر سریالش بچه بازی و مزخرف

  • نا شناس

    بازی آقای داریوش ارجمند در سریال ستایش3 عالی

  • ناشناس

    بنظر من قسمت آخرشو خیلی خیلی مزخرف جمع کردن...
    ۱.اینکه ستایش واقعی توی این سن نیست
    ۲.اینکه چرا باید با یک پسره مجرد که جای پسره خودش هست ازدواج کنه...
    اینو توی جامع بابترش نکنین...
    هزاران هزار آدمهایی هستن اینکه این مسائلو الگو میکنند و خانوادها که بدبخت میشن

  • سيما

    اقا به شعور مردم توهين كرديد با اين ديالو گها وصحنه هاى عاشقانه مزخرف عشق پيرى گر بجند سر به رسوايى زند

  • لیلا

    خیلی زیباست من عاشق آقای شهرام پور اسد هستم

  • افتاد

    عالی بود

  • مهسا

    فیلم خیلی خوبی بود خیلی خوب میشه اگه ستایش۴هم ساخته میشد

  • Amin

    واقعا سریال خوبیه

  • علیرضا رادپور

    به نظر من ستایش از پدر شوهر ش اجازه میگرفت

  • ملیکا

    سریال خیلی خوبیه ازهمه عوامل که تو ساخت این فیلم زحمت کشیدن سپاسگزاریم لطفا فصل چهارشم بسازین

  • محمد مهدی

    پس عاشقی محمد چه می شود

  • ناشناس

    واقعامزخرفترین فیلم همین ستایشه

  • Unknown

    محمده آخرش میمیره میگید نه نگاه کنید

  • محمد

    خوبه

  • تیارا

    سوال من این بود ایا ستایش بازم عکس طاهر رو کنار تختش میزااره یان

  • ایرانی

    سریال سخیف و بدحتوا و آبکی.

  • مانلی

    به نظر من خیلی فیلم رو زیادش میکنن مثلا توی 45 دقیقه یعنی یه قسمت فقط رفت و آمد فر د وس رو نشون میده اصلا هم ادامه قسمت قبل رو نشون نمیده و کلا مثل سریال دلدادگان قاتی پاتیه

  • یلدا

    فیلم خیلی خوبی بو د