شمانیوز
شما نیوز

وزیر ارشاد: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در اقتصاد نشر موثر است

وزیر ارشاد که صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در اقتصاد نشر و ترویج کتاب و کتابخوانی نقش موثری داشته است.

وزیر ارشاد: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در اقتصاد نشر موثر است

به گزارش خبرنگار شمانیوز وبه نقل از خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در اقتصاد نشر و ترویج کتاب و کتابخوانی نقش موثری داشته است.

* نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز مهمترین نمایشگاه کتاب بعد از نمایشگاه بین المللی تهران

سیدعباس صالحی در ادامه افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز مهمترین نمایشگاه کتاب بعد از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در کشور به شمار می آید.

* برگزاری هفتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال تبریز

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر برگزاری این نمایشگاه به طور همزمان، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال تبریز نیز برگزار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره ساماندهی مد و لباس هم گفت: بر اساس قانون مد و لباس که دبیرخانه آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است، برابر مقررات و موازین تعیین شده این موضوع به صورت جدی دنبال می شود.

وی در عین حال تاکید کرد: بر این اساس وظایف هر یک از اصناف در این زمینه از سوی قانونگذار تعیین شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرده و دیدار با امام جمعه این شهر و بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز از جمله برنامه های وی در این سفر یک روزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied