شمانیوز
شما نیوز

انتقادهای تلوزیون از گلزار به نفع او تمام شد.

هفته قبل با گزارش‌های منفی تلویزیون علیه گلزار، او توانست بیش از ۱۵۰۰ بلیت برای کنسرت لس آنجلسش بفروشد.

انتقادهای تلوزیون از گلزار به نفع او تمام شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری سیرجان نیوز:برخی از مجریان تلویزیون برای آنکه برنامه‌شان دیده شود دست به هر کاری می‌زنند حتی اگر به قیمت اینکه وجهه خوبی بین مخاطبان پیدا نکنند. به نظر می‌رسد مجریان برنامه «سلام صبح بخیر» از این دست افرادند. آنها هر از چند گاهی با شوخی‌های نا به جا یا حرف‌های توهین‌آمیزشان به یک چهره شناخته شده در کانون توجه قرار می‌گیرند مثلا به تازگی حسین کلهر در مورد آقای گلی علی دایی اسطوره
فوتبال کشورمان، حرف‌هایی را بر زبان آورد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، برخی از بازیگران و حتی خود علی دایی قرار گرفت.

اگرچه حسین کلهر از علی دایی و طرفدارانش بیش از ده بار عذرخواست و دلجویی کرد اما حسینی مجری دوم برنامه به مدافعان علی دایی طعنه زد. به محمدرضا گلزار گفت تو که کنسرت آمریکایت ۱۳۰بلیت فروخته نمی‌خواهد مدافع دایی باشی. او عبارات بدی هم علیه رامین راستاد استفاده کرد و البته طعنه‌ای هم به علی ضیا زد. البته حسین کلهر در بخشی از این برنامه به گلزار اشاره کرد و گفت او خودش دوباره هوادار دارد و سعی کرد دلش را به دست بیاورد. او علی ضیا را هم مبری دانست اما رامین راستاد را تمسخر کرد.

جالب اینجاست که هر زمان صدا و سیما شخصی را مورد انتقاد قرار داد بر محبوبیت بیشتر او افزود. همانطور که علی دایی گفته بود: « اینها باید بدانند با این کارها من را بین مردم محبوب‌تر می‌کنند.» یا از ابتدای هفته قبل با گزارش‌های منفی تلویزیون علیه گلزار، او توانست بیش از ۱۵۰۰ بلیت برای کنسرت لس آنجلسش بفروشد. با این اوصاف احتمال می‌رود که کنسرت این بازیگر تکمیل ظرفیت شود!

گفتنی است که برنامه ۲۰:۳۰ در گزارشی با انتقاد از رضا گلزار، به شکست بزرگ کنسرت او در دالبی تیاتر لس آنجلس پرداخت. انتقادی که(نکاتی درباره سلیقه مخاطب در آمریکا گفته بود) بنا به گفته بسیاری به دور از شان بود.

نکته اینجاست که این چنین صراحت کلام برخی مجریان که معمولا آغشته به توهین است، جای تعجب دارد چرا که تا پیش از این، حداقل مجریان به نام در گفتار و کلامشان دقت بیشتری به خرج می‌دادند تا مبادا کسی را آزرده خاطر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied