شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

آهنگ جانم باش این روها نام آرون افشار را بر سر زبانها انداخته است. خواننده ای که شاید تا پیش از این کسی او را نمی شناخت اما الان طرفدران خاص خود را پیدا کرده است.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

آرون افشار کیست؟

آهنگ جانم باش این روها نام آرون افشار را بر سر زبانها انداخته است. خواننده ای که شاید تا پیش از این کسی او را نمی شناخت اما الان طرفدران خاص خود را پیدا کرده است.

 

در مورد بیوگرافی آرون افشار اطلاعات زیادی در دست نیست و منبع معتبری هم وجود ندارد تا در مورد زندگی خصوصی آرون افشار اطلاعات خاصی را منتشر کند. بنابراین ما هم در این مقاله از پارسی نو به اصطلاح دست مان باز نیست و سعی کرده ایم اطلاعات پراکنده در مورد این هنرمند جوان را گردآوری و منتشر کنیم.

 

در مورد آرون افشار و بیوگرافی او بیشتر بدانید

در ابتدا باید بدانید که آرون افشار هم خواننده پاپ است و هم آهنگساز ایرانی به شمار می ورد. بنابر  اطلاعات منتشر شده در مورد زندگی او، آرون افشار در شاندیز مشهد به دنیا آمده است.

 

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

 

سبک کارهای آرون افشار مختص خودش است و از آنجایی که دارای صدایی دلنشین است تحریرهای زیبایی خلق می کند و همین عوامل گفته شده در مورد آرون افشار دست به دست هم داده اند و جذب مخاطب را برای او به ارمغان آورده اند.

 

ازدواج آرون افشار

در مورد وضعیت تاهل این خواننده باید بدانید که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. پس اگر در مورد آرون افشار و همسرش مطلبی دیدید یا شنیدید حتما به منبع آن توجه کنید.

 

خوانندگی آرون افشار در کودکی

آرون افشار خواننده با انتشار یک ویدئو در پیج اینستاگرام خود اینطور گفته بود که از دوران کودکی به خوانندگی علاقه داشته ام و این ویدئو مربوط به ۲۰ سال پیش می شود و آهنگ گل گل گل گل از همه رنگ را خوانده ام که تصور می کنم در آن زمان یک تبلیغ تلویزیونی بوده است.

 

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

 

آرون افشار در خندوانه

این خواننده پر طرفدار در نوروز سال ۱۳۹۸ به برنامه خندوانه دعوت شد و در این برنامه آهنگ معروف خود به نام جانم باش را اجرا کرد. رامبد جوان و مهمانان برنامه خندوانه ار این اجرا بسیار لذت بردند. او در این برنامه از طرفداران خود بابت حمایت از کارهایش تشکر کرد.

 

آرون افشار در برنامه خندوانه یک کار جالبی کرد او بعد از اتمام موسیقی جانم باش، از رامبد جوان اجازه خواست تا بخشی از این آهنگ را به طور زنده بخواند!

 

این خواننده ادامه داد که اگر موفقیتی در عرصه موسیقی و خوانندگی کسب کرده است، مدیون معین راهبر است و این حمایت معین راهبر را در پیج اینستاگرامش هم درج کرده و او را مدیر هنری خود معرفی کرده است.

 

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

 

آهنگ جانم باش آرون افشار و حواشی آن

این خواننده جوان در پیج اینستاگرام خود با انتشار یک ویدیو از آهنگ جانم باش اینگونه نوشت که :

 

سلام به همه دوستان عزیزم، به کمک خدا آهنگ “جانم باش”با کلی عشق و کلی تلاش پخش شد. او گفت که حمایت شما هوادارانم من را برای برداشتن قدم های دیگر و برای برداشتن قدم های بزرگتر امیدوارتر کرد.

 

بنا به این که این روزها که دابسمش در فضای اینستاگرام مد شده است، آرون افشار هم از طرفداران خود خواست تا دابسمش این آهنگ را برای او ارسال کنند.

 

در نهایت هم افشار از معین راهبر به عنوان مدیر هنری خود تشکر کرد. او همچنین در این پست اینستاگرامی از سایر عوامل ساخت این آهنگ از جمله شاعر، نوازنده و… تشکر کرد.

 

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ماجرای ازدواجش

 

آهنگ های آرون افشار

این خواننده جدید در عرصه موسیقی پاپ کشورمان موفق شده است تا کنون آهنگ های زیبایی را منتشر کند هر چند از دید مخاطبان او، آهنگ جانم باش از همه آهنگ های او دلنشین تر است.

 

در ادامه لیست ترانه های آرون افشار را می توانید مشاهده کنید :

آهنگ جانم باش آرون افشار

آهنگ طبیب ماهر آرون افشار

آهنگ خط و نشان آرون افشار

آهنگ ترکم کردی آرون افشار

آهنگ چال گونه آرون افشار

آهنگ دلشوره آرون افشار

 

گفتنی است که اهنگساز سه آهنگ اول او در این لیست خودش است که معین راهبر آنها را تنظیم کرده است. سه آهنگ دیگر او که آهنگ های جدید آرون افشار هم محسوب می شوند.

 

گفتنی است که بنا به آنچه که در اینستاگرام آرون افشار منتشر شده است، تمام فعالیت ها این خواننده جوان تحت نظر شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر انجام می گیرند.

 

آرون افشار در شبکه های اجتماعی

این خواننده هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است. آدرس اینستاگرام آرون افشار aronafshar@ است که در صورت تمایل می توانید آن را فالو کرده و از جدیدترین آهنگ های آرون افشار مطلع شوید.

 

 

منبع: پارسی نو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied