شمانیوز
شما نیوز

شهاب حسینی با «هزارتو» کولاک کرد

فیلم سینمایی «هزارتو» با بازی شهاب حسینی در نخستین هفته اکران خود توانست صدر گیشه را از دست رقبایی چون «مسخره باز» و «ماجرای نیمروز: رد خون» در آورد.

شهاب حسینی با «هزارتو» کولاک کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: نخستین هفته از آبان ۹۸ در حالی به پایان رسید که سینمای ایران شاهد اتفاقات متعدد و متنوعی بود و جدول فروش هفتگی هم دستخوش تغییرات زیادی نسبت به هفته‌های پیشین شد.

فیلم سینمایی «هزارتو» نخستین ساخته امیرحسین ترابی توانست از پس دو رقیب سرسخت چون «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده و «ماجرای نیمروز: رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان برآید و صدر گیشه هفتگی را از آن خود کند. همچنین قرار بود این هفته فیلم سینمایی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی به نمایش در بیاید که طبق گفته سازندگان درگیر مشکلات فنی است.

پس از اتفاق تلخی که برای «خانه پدری» رخ داد، مهم‌ترین رخداد این هفته سینماهای کشور، صدرنشینی فیلم سینمایی «هزارتو» با بازی شهاب حسینی در نخستین هفته کاملی است که روی پرده سینماهای کشور رفته است. 

فیلمی اجتماعی که مانند سایر آثار چند وقت اخیر سینمای ایران داستان آن حول محور یک بچه می‌چرخد که گمشده و پدرش (شهاب حسینی) به دنبال یافتن اوست و در همین حین افراد تازه‌ای وارد داستان می‌شوند.

«هزارتو» نخستین ساخته سینمایی امیرحسین ترابی است که پیش از آغاز اکران «لابیرنت» نام داشت، ساره بیات، پژمان جمشیدی، غزال نظر و... دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم در این هفته توانست با فروشی بالغ بر ۹۱۵ میلیون تومان، خیلی زود در آستانه پیوستن به باشگاه میلیاردی‌های سینما قرار بگیرد و با ادامه این روند به یکی از نامزدهای حضور در جمع پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۸ بدل شود. در واقع در این اوضاع اسفناک فروش سینما که حسابی امیدها را ناامید کرده است، «هزارتو» با این شروع غافلگیرکننده آن هم در نخستین هفته حسابی کولاک کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied