شمانیوز
شما نیوز

«ملت عشق» با تسهیلات ویژه!

کارگردان کنسرت نمایش «ملت عشق» از در نظر گرفتن تسهیلاتی ویژه در فروش بلیت‌های این اثر خبر می‌دهد تا علاقه‌مندان بیشتری بتوانند آن را تماشا کنند.

«ملت عشق» با تسهیلات ویژه!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: محمد حاتمی درباره این کنسرت نمایش توضیح داد: «ملت عشق» به تهیه‌کنندگی روزبه نعمت‌اللهی براساس اشعار مولانا آماده می‌شود و قرار است از ۲۲ آبان با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده آن را روی صحنه ببریم که اسامی آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

او افزود: مدتی قبل آقای نعمت‌اللهی گفت که قصد دارد چنین کاری را براساس داستان شمس و مولانا اجرا کند و در صحبت‌هایی که داشتیم درباره قیمت بلیت این کار با این هدف که تماشاگران بیشتری بتوانند آن را ببینند، هم برنامه‌ریزی شد.

حاتمی بیان کرد: نمایشنامه «ملت عشق» توسط حسن علیشیری، سعید کریمی و میثم یوسفی نوشته شده و قرار است اجراهای آن گردشی باشد نه مانند تئاتر که مثلا یک ماه هر شب در یک سالن روی صحنه باشیم. درواقع چند شب در یک سالن تهران و بعد در سالن‌ها و شهرهای دیگر هم اجرا خواهیم داشت و تلاش می‌شود در تعیین قیمت بلیت‌ها، رقم‌هایی در حد بلیت‌های تئاتر شهر یا تالار وحدت به مخاطبان ارائه شود چون «ملت عشق» برای عموم مردم است.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تفاوت‌های کارگردانی آثاری همچون کنسرت نمایش هم گفت:‌ به هر حال من همیشه در تئاتر  هستم و از عشق و علاقه خودم در هر کاری که باشم نمی‌توانم دور شوم، ممکن است یک زمان تئاتر باشد یک زمان هم کنسرت - نمایش. البته شاید عده‌ای این واژه را نوظهور تصور کنند در صورتی که من اولین بار ۳۰ سال قبل در اثری به کارگردانی خانم پری صابری  کنسرت نمایش را روی صحنه تجربه کردم آن هم برای نمایشی که درباره زندگی سهراب سپهری بود و در آن بازی می‌کردم. خانم صابری بارها چنین آثاری را روی صحنه برده است.

 پیش‌تر اعلام شده بود که «ملت عشق» در برج میلاد تهران اجرا می‌شود اما فعلا سالن اجرای اسپیناس پالاس در نظر گرفته شده و احتمالا پیش‌فروش آن به زودی آغاز خواهد شد.

این اثر بار روایت نسیم ادبی، کارگردانی محمد حاتمی و خوانندگی روزبه نعمت‌اللهی اجرا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied