شمانیوز
شما نیوز

معرفی سریال کرگدن با سبکی متفاوت در شبکه نمایش خانگی + اسامی بازیگران

سریال کرگدن از جمله سریال‌های جدیدی است که به شبکه نمایش خانگی آمده است. این سریال ساخته کیارش اسدی‌زاده بوده و با سرمایه‌گذاری سرو رسانه پارسیان و صادق یاری تهیه و تولید شده است. کرگدن داستانی اکشن و اجتماعی دارد.

معرفی سریال کرگدن با سبکی متفاوت در شبکه نمایش خانگی + اسامی بازیگران

سریال «کرگدن» Rhino جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است،کارگردانی این سریال به عهده کیارش اسدی‌زاده بوده است و بازیگران معروف ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند. در این مطلب اطلاعاتی در مورد سریال و زمان پخش اولین قسمت سریال کرگدن،بازیگران سریال «کرگدن» و بیوگرافی بازیگران را قرار داده‌ایم.

 

سریال «کرگدن» جدیدترین اثر کیارش اسدی‌زاده است که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است.اسدی‌زاده قبلا سریال هشتگ خاله سوسکه را ساخته است و فیلم «شکاف» و «گس» را هم او کارگردانی کرده است. نویسنده سریال «کرگدن» مهرداد کوروش‌نیا و علی اصغری است.

 

داستان سریال کرگدن

این سریال در ژانر اجتماعی و اکشن است و تهیه‌کننده آن صادق یاری است. کیارش اسدی‌زاده به جز کارگردانی این سریال،نویسندگی فیلمنامه و تدوین این سریال را هم به عهده داشته است.

 

این سریال به نظر داستان جذاب و خوبی هم خواهد داشت، در این زمان و دوره که چالش‌های رقابتی در بین جوانان بسیار داغ و هیجان‌انگیز است، دیدن داستان پنج جوان که با ورود به چالشی طراحی شده توسط یک مافیای بزرگ با هم آشنا شده و درگیر ماجراهایی می‌شوند که روحشان هم بی‌خبر بوده خالی از لطف نیست.

 

سریال کرگدن

 

در ادامه به بازیگران سریال کرگدن و سوابق این هنرمندان خواهیم پرداخت:

 

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ است.او با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.او فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۳۸۳ با بازی در یوسف پیامبر شروع کرد.

پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است.او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.

از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد.

 

مصطفی زمانی افتخارات زیادی نیز در ۱۳ سال بازیگری خود کسب کرده:

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در جشن سینمای ایران.

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا ورزی، در جشن سینمای ایران.

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم، در سی امین جشنواره فیلم فجر.

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در چهاردهمین جشنواره فیلم حافظ.

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی، در پانزدهمین جشن سینمای ایران.

کاندیدای بهترین بازیگر مرد سال برای بازی در فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی، از دیدگاه منتقدان.

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم بدرود بغداد به کارگردانی مهدی نادری، در یازدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس.

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور، در دوازدهمین جشنواره فیلم حافظ.

کاندیدای بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، در هجدهمین جشنواره فیلم حافظ.

حضور مصطفی زمانی در سریال ایرانی کرگدن نویدبخش سطح خوبی از بازیگری است.

 

سریال کرگدن

 

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد بهمن سال ۱۳۶۱ در شهر اصفهان است.او در یک خانواده ۶ نفره متولد شده است و دو خواهر و یک برادر دارد.

 

بهرامی شهرت اصلی خود را مرهون بازی در مجموعه تلویزیونی “پروانه” می‌داند که در سال ۹۲ و به کارگردانی جلیل سامان ساخته شد. او در این سریال نقش مقابل حامد کمیلی را بازی می‌کرد و در آن نقش خوش درخشید.

 

از افتخارات سارا بهرامی بازیگر سریال کرگدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم “متولد ۱۳۶۱” در جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر.

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم “پروانه” در سومین جشنواره جام جم.

برنده یاس زرین بازیگر زن برای بازی در فیلم “آرزوهایت را به خاک نسپار” از جشنواره فیلم یاس.

برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن برای بازی در فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” از نوزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران.

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “ایتالیا ایتالیا” در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم “تو فقط مادر من باش” از دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “دارکوب” از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر.

 

سریال کرگدن

 

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال ۱۳۶۴ است.از مهم‌ترین آثار ستاره پسیانی می‌توان به بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع، سریال شوخی کردم و فیلم لانتوری اشاره کرد.

 

او دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است که آنها هم بازیگر هستند.ستاره پسیانی برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر سال ۱۳۹۶ در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.ستاره پسیانی نیز به جمع بازیگران سریال کرگدن پیوسته و پیش‌بینی می‌شود این بازیگر بازی خوبی برای این نقش ارائه کند.

 

هدی زین‌العابدین

هدی زین‌العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج است.او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود .وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده است و رشته عکاسی نیز فعال می‌باشد.هدی زین‌العابدین مدل برندهای معتبر لباس و لوازم آرایشی می‌باشد.

 

هدی زین‌العابدین بازیگر سریال کرگدن سال ۸۸ در ۲۰ سالگی با سریال آشپزباشی وارد قاب تلویزیون شد.سپس در سال ۸۹ در تله فیلم مانی حقیقی بنام چمدان بازی کرد اما اولین تجربه حرفه ای اش را بازی در سریال سقوط یک فرشته در سال ۹۰ می داند و با بازى در این سریال در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.

 

هدی زین‌العابدین نیز در سریال ایرانی کرگدن به هنرمندی خواهد پرداخت و در تلاش است تا تجربه موفق دیگری به کارنامه خود اضافه کند.

 

الهام کردا

الهام کردا بازیگر ایرانی و کارگردان تئاتر متولد ۱۷ اذر سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است. او کارشناسی رشته طراحی صحنه دارد و از سال ۱۳۸۰ با تئاتر شروع کرده است. او بیش از ۲۰ سال است که در زمینه نمایش و بازیگری مشغول است.

 

الهام کردا نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و یکمین جشن سینمای ایران برای فیلم به دنیا آمدن نیز شده است.

 

سریال کرگدن

 

پوریا رحیمی‌سام در کرگدن

پوریا رحیمی سام متولد بهمن ۱۳۶۱ در هشتگرد، بازیگر ایرانی است.پوریا، دانش‌آموخته هنر است و فعالیت‌های هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده است.

 

سال ۱۳۹۱ در فیلم سینمایی «از جنوب شرقی» به کارگردانی آیدا پناهنده به ایفای نقش پرداخت و بازیگری مقابل دوربین حرفه‌ای سینما را تجربه کرد؛اما بازی در فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» باعث دیدن شدن و مورد توجه قرار گرفتن او شد.پوریا این روزهای علاوه بر بازی در فیلم‌هایی سینمایی به ایفای نقش بر روی صحنه تئاتر نیز مشغول است.

او نیز در بین بازیگران سریال کرگدن است.

 

بانیپال شومون قبل از سریال کرگدن

بانیپال شومون متولد ۳ آذر ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک مهندسی عمران دارد.او دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده است. بانیپال شومون، فعالیت حرفه‌‌ای خود را با انیمیشن سینمایی “آخرین داستان” به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز کرد. او در این انیمیشن، صداپیشگی نقش «روزبه» را به عهده داشت و تجربه حضور درکنار ستارگانی چون پرویز پرستویی، حامد بهداد و لیلا حاتمی را کسب کرد.بانیپال شومون بعد از حضور در انیمیشن «آخرین داستان» در فصل اول سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل‌دره‌ای» بازی کرد.

 

سال ۱۳۹۶، یک سال پرکار برای بانیپال شومون بود. او در ۴ فیلم سینمایی «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی، «جاده قدیم»به کارگردانی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان، دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و دو تئاتر «تنهایی پر هیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرد. در این سال دو فیلم «خجالت نکش» و «تنگه ابوقریب» با بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شدند. بانیپال شومون لوح تقدیر ویژه برای بهترین بازیگر را برای بازی در نمایش «خانه وا ده» در دوازدهمین جشن بازیگر از طرف انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت کرد.

 

سریال کرگدن

 

بانیپال شومون در شبی که ماه کامل شد نیز به هنرمندی پرداخت،او حالا به کرگدن که سریال ایرانی پر بازیگری‌ است پیوسته.

 

اسامی دیگر عوامل سازنده سریال ایرانی کرگدن

مدیر تولید: وحید مرادی

مدیر صدابرداری: بابک اردلان

طراح صحنه: امیرحسین حداد

طراح لباس: مرجان گلزار

مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی

صداگذار: فرامرز ابوالصدق

طراح گریم: امیر ترابی

تدوین: سپیده عبدالوهاب

مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: رضا بختیاری نیک

برنامه ریز: محمد ثقفی

منشی صحنه: مارال فتحی

موسیقی: علی شهبازی

فیلمبردار: بهروز سیفی، عکاس: حبیب مجیدی

مدیر تدارکات: وحید دمنده

جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی

جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان

طراح حرکات اکشن: ارشا اقدسی

 

 

منبع: ایسنا ، نماوا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied