شمانیوز
شما نیوز

کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا + فیلم

تصاویر لایو اینستاگرام محمدرضا گلزار از لس آنجلس نشان داد که کنسرت او پر از جمعیت بوده است و گوهر خیراندیش نیز با حضور در کنسرت محمدرضا گلزار گفت: رضا گلزار توانست سالن را کاملا را پُر کند.

کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا + فیلم
به گزارش شمانیوز به نقل از فرارو: محمدرضا گلزار دوم نوامبر ۲۰۱۹ در جدیدترین کنسرتش، در سالن ۳۴۰۰ نفری دالبی تیئتر در لس‌آنجلس که محل برگزاری مراسم اسکار است، ساعت ۸ شب به وقت لس‌آنجلس به روی صحنه رفت و برای هواداران خود اجرای برنامه کرد. به نظر می‌رسد که اغلب صندلی‌های سالن پر شده است.

 

 

 

حواشی پر رنگ تر از متن کنسرت گلزار

حاشیه‌های کنسرت لس آنجلس محمد رضا گلزار از هفته پیش و  با انتشار یک توئیت از بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی آغاز شد. او در توییتر خود مدعی شده بود که تا یک هفته قبل از کنسرت فقط ۱۱۷ عدد از ۳ هزار و ۳۳۲ بلیط کنسرت محمد رضا گلزار به فروش رفته بود، این در حالی ست که گلزار مهم‌ترین سالن کنسرت جهان یعنی دالبی تیئتر میزبان ۱۷ ساله مراسم اسکار را برای برگزاری کنسرت اجاره کرده است.

 

 

 

پس از این توئیت بسیاری از کاربران به عدم استقبال از گلزار و ماجرای خواننده شدن او پرداختند. نکته جالب اینجاست که پس از بالاگرفتن انتقاد‌ها میزان فروش بلیط‌های این کنسرت افزایش چشم گیری داشت.

پس از فضای مجازی این بار نوبت انتقاد به بخش خبری بیست و سی شبکه دو رسید تا به موضوع عدم استقبال از کنسرت لس آنجلس محمد رضا گلزار در کنسرت لس آنجلس بپردازد.

 

بیست و سی در گزارشی، بخشی از کلیپ ویولن نوازی گلزار در یک از کنسرت‌های داخلی اش را پخش می‌کند که یاسر یگانه روزنامه نگار حوزه موسیقی در این باره به بیست وسی، می‌گوید: «خواننده‌ای که در آمریکا مورد استقبال مخاطبان، حتی مخاطبان ایرانی قرار نمی‌گیرد، همان خواننده‌ای ست که چندی پیش کلیپی از او منتشر شد با این تیتر که خواننده‌ای مرز فالش خوانی را جابجا کرده است. این اتفاق یک تلنگر برای ما در داخل ایران است تا بدانیم که فاکتور مردم کشور‌های دیگر برای انتخاب رویداد و کنسرت رفتن، فقط مشهور بودن نیست!».

 

پس از این انتقاد‌ها پیروز ارجمند، کارشناس موسیقی و آهنگساز نیز به حاشیه‌های محمد رضا گلزار وخوانندگی اش واکنش نشان داد و به ایرنا، گفت: «طبیعی است که بسیاری از مردم دوست دارند محمدرضا گلزار را ببینند. اگر گلزار یک گل‌فروشی هم بزند و آنجا بایستد، روزانه هزاران نفر برای دیدنش می‌روند. حال به‌جای گل‌فروشی، او کنسرت را انتخاب کرده است. همان اندازه که سینماگران این دغدغه را دارند که نابازیگران ثروتمند وارد سینما نشوند، همان دغدغه را ما در موسیقی داریم».

در آن طرف انتقاد‌ها، احسان کرمی مجری تلویزیون با حمایت از محمد رضا گلزار و کنسرتش درلس آنجلس، صداوسیما را مورد انتقاد قرار می‌دهد و در اینستاگرام خود می‌نویسد: «اینجا ایران است! جایی که سوپر استارش تا وقتی در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند سرش سر شاه است. ولی وای از وقتی که تلویزیون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود... نفس کشیدنش هم فالش است! قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! می‌شود بی مخاطب! می‌شود سنگ روی یخ! حاشا به معرفتتان!»

 

پاسخ محمد رضا گلزار به حاشیه‌ها چه بود؟

محمدرضا گلزار نیز در واکنش به انتقاد‌ها از کنسرتش در لس‌آنجلس در گفتگو با یک شبکه اینترنتی، می‌گوید: «من حدود بیست سال است که با این موضوع (حواشی‌ها) غریبه نیستم. اما شدتش بعضی مواقع مثل حالا بیشتر می‌شود.»

او ادامه داد: «سنجش موفقیت یا عدم موفقیت یک کار بعد از انجام آن محاسبه می‌شود نه قبلش! من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در مورد کنسرت من خیلی‌ها پیشواز رفتند. کنسرت من سه هفته آینده برگزار می‌شود و ۶۰ درصد بلیت‌هایش تا به امروز فروش رفته، چگونه قضاوت می‌شود که موفق بوده یا نبوده؟! من اهل بلندپروازی نیستم. افتخاری هم نیست، اما صبر و تحمل دو وجه تمایز بین من و خیلی‌های دیگر است.»

 

*وضعیت استقبال مردم از کنسرت محمد رضا گلزار در آمریکا

گوهر خیراندیش که این روزها برای فیلمبرداری فیلمی در آمریکا به سر می برد، با حضور در کنسرت محمدرضا گلزار گفت: رضا گلزار توانست سالن را کاملا را پُر کند.

 

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار:

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا کتلی یا صدریان

    من یکی از بزرگ ترین ترفتار آقای محمد رضا گلزار هستم و آشقشم عالی