شمانیوز
شما نیوز

آغاز به کار پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

آغاز به کار پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «جنگ رسانه‌ای و مسئولیت روابط عمومی‌ها» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: در این رویداد که با حضور رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، استادان کشورهای ایران، بلغارستان، فرانسه و ترکیه و نیز مقاماتی از جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، برای اولین بار موضوع «جنگ رسانه‌ای و مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها» در این زمینه، مورد بحث و بررسی علمی قرار خواهد گرفت.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این موضوع افزود: در مقطع کنونی که کشور مورد هجمه و جنگ رسانه‌ای دشمنان قرار دارد، لازم است تا سیاست رسانه‌ای و ارتباطی کشور در جنگ رسانه‌ای تبیین شده و استراتژی‌ها و عملیات مرتبط با حوزه روابط‌ عمومی تدوین و ارائه شود تا با کاربرد صحیح آن ها، اهداف دشمنان، خنثی شده و روابط عمومی‌ها بتوانند در تأمین امنیت نرم کشور، ایفای نقش شایسته‌ای داشته باشند.

نائب رئیس خانه روابط عمومی ایران، با اشاره به اینکه این اقدام، یک ضرورت راهبردی در مقطع کنونی به حساب می‌آید، افزود: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توانمندسازی و اثربخشی روابط‌ عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای دنبال خواهد شد.

 این رویداد با حضور 400 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی‌های کشور در مرکز همایش‌های تلاش برگزار شده و در جنب این رویداد، ضمن معرفی مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی سال 1397 ایران، نسبت به معرفی روابط عمومی های برتر در 7 رشته اقدام خواهد شد.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی