شمانیوز
شما نیوز

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا که برای او دردسر ساز شد + تصاویر

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که بتازگی با همین سریال به دنیای بازیگری معرفی شده بود با انتشار عکسهایی با آرایش غلیظ که مربوط به مدلینگی بود جنجال آفرید.

تصاویر جنجالی ریحانه پارسا که برای او دردسر ساز شد + تصاویر

تالاب نوشت:  بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که بتازگی با همین سریال به دنیای بازیگری معرفی شده بود با انتشار عکسهایی با آرایش غلیظ که مربوط به مدلینگی بود جنجال آفرید.

عوامل سریال پدر از احتمال حذف ریحانه پارسا در فصل 2 سریال پدر خبر دادند.

 

تصاویر ریحانه پارسا که باعث دردسر برای او شد !

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که در نقش یک دختر با حجاب و مذهبی ؛ به شدت دیده شده بود عکس های‌ خود با آرایش غلیط و تیپ متفاوت را منتشر کرد.

 

925082811-talab-org

 

شهرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به اصطلاح یک شبه راه 100 ساله را رفته و با سریال پدر به اوج شهرت رسید ودر حالی‌که انبوهی از طرفدارانش وی را بخاط نقش مذهبی و چادری اش تمجید می‌کردند به یک‌بار بعد از پایان سریال عکس های‌ جنجالی از خود منتشر کرد.

 

39044596-talab-org

 

علت پخش این تصاویر چه بود؟

ریحانه پارسا میگوید : ریحانه پارسا دختری که از همین حالا تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست و این رو هیچ وقت یادش نمیره

اگر این روزها عکسی دیده شده از من که تفاوت زیادی با تصاویر این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت «ظاهری» به لیلای دیده شده ندارد ! 

باید دید بعد از انتشار این تصاویر توسط ریحانه پارسا محبوبیت وی به چه میزان خواهد شد.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا بازیگر دختر  جوان  تئاتر و تلویزیون متولد سال ۱۳۷۷ می باشد و ۲۰ سال سن دارد .

تحصیلات : ریحانه در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در  عکاسی  نیز تخصص دارد .

حضور  او در تلویزیون با بازی در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان ۹۷ پخش شد اتفاق افتاد . وی در این سریال یکی از نقش های اصلی این مجموعه دختری به نام لیلا را ایفا  می نماید  که نقش مقابل او را سینا مهراد که او هم از بازیگران تازه کار است ایفا می نماید. پارسا تاکنون ازدواج  نکرده  است و مجرد می باشد

او در مصاحبه ای گفت: همیشه در زندگی بلندپرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم این بود که با اتمام مدرسه و حین  تحصیل  در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است

 

نحوه انتخاب برای بازی در  سریال  پدر چگونه بود؟

من و حدود ۲۵۰ نفر از کسانی که حتی برخی از آن‌ها در کارهای کمتر دیده شده، بازی کرده یا تئاتری بودند، برای این نقش تست داده بودند و خدا را شکر می‌کنم که توانایی‌های  من  به چشم آقای عنقا و توفیقی آمد.

در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می‌توانم خودم را  نشان  بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم که نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم.

لیلا یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا  مهراد  بازی می‌کند و من در این کار با چهره‌هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه که پیش از این سال‌ها مخاطب بازی‌های درخشانشان بوده‌ام، همبازی هستم .

 

حاشیه
با وجود اینکه سریال پر  حاشیه  “پدر” به پایان رسیده است، اما انتشار تصاویر ریحانه پارسا بازیگر نقش اول زن این سریال جنجال تازه‌ای به پا کرده است. این جنجال در حالی ایجاد شده که سازندگان سریال “پدر” به دنبال تولید فصل دوم آن هستند.

ریحانه پارسا با انتشار تصاویر تازه ای در صفحه اینستاگرام خود سرو صدای زیادی به پا کرده است. پارسا پس از پایان سریال “پدر” تصاویری مربوط به این سریال را از صفحه اینستاگرام خود پاک  کرد  و تصاویر تازه و متفاوتی از خود را منتشر نمود. برخی کاربران جریان ارزشی به شدت از رفتار بازیگر نقش “لیلا” در سریال پدر انتقاد کرده اند. پس از این اقدام پارسا حامد عنقا تهیه کننده سریال به سرعت واکنش نشان داد. او با انتشار عکسی از “لیلا” این جمله را در اینستاگرام رسمی  سریال  پدر منتشر کرد”ما عاشق نقش‌ها میشویم نه نقش پردازان”.

از طرف دیگر درحالی تولید کنندگان سریال در حال تدارک برای ساخت فصل دوم آن هستند زمزمه هایی مبنی بر احتمال کنار گذاشتن ریحانه پارسا از فصل دوم سریال  به  گوش می‌رسد. اما ریحانه پارسا روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام درباره تصاویر تازه منتشر شده از خود ضمن تشکر از عوامل سریال پدر نوشت: “ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ی سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روز‌ها  عکسی  دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری  خاصی  و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.”

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • معصومه چکویی

    من خیلی عاشقتم ریحانە جونم

    • ناشناس

      چی بگم فقط دیگه عکسا بازیگرا نزارید چیه قیافه میگرن اخ

  • روژان

    من عاشقه ریحانه پارسا هستم