شمانیوز
شما نیوز

سریال فوق لیسانسه ها | قسمت اول تا اخر

سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت این شب ها حوالی ساعت 8:45 از شبکه سه سیما پخش می شود . شما می توانید تمامی قسمت های این مجموعه را به صورت انلاین با ما دنبال کنید.

سریال فوق لیسانسه ها | قسمت اول تا اخر
به گزارش شمانیوز : هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آیدا نامجو و آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگران  سریال فوق لیسانسه ها هستند.

 

به جز بهنام تشکر که در سری سوم حضور ندارد تمام بازیگرانی که در دو فصل گذشته این مجموعه بازی کرده‌اند، در «فوق لیسانسه‌ها» نیز حضور دارند.

 

تصویربرداری فصل سوم این سریال با نام «فوق لیسانسه‌ها» از اواخر فروردین آغاز شد. رضا جودی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.

 

سریال لیسانسه‌ها

سریال لیسانسه‌ها نخستین بار دی ماه سال ۹۵ به تلویزیون در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن تلویزیون رفت. کارگردانی این سریال توسط «سروش صحت» انجام گرفت و تهیه کننده آن «رضا جودی» بود.

در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که این سریال بتواند چنین موفقیتی به دست آورد و به چنین محبوبیتی در میان مردم دست پیدا کند.

از بازیگران این مجموعه میتوان «امیر حسین رستمی»، «امیر کاظمی»، «هوتن شکیبا»، «متین ستوده»، «بیژن بنفشه خواه» و خیلی دیگر از کمدی کاران ایرانی را نام برد.

 

عکس-های-جدید-از-سریال-فوق-لیسانسه-ها


لیسانسه‌ها ۲

پس از موفقیتی که فصل اول این مجموعه به دست آورد، تهیه کنندگان سریال خیلی زود به فکر ساخت سری دوم «لیسانسه‌ها» افتادند و در همان روز‌های نخستین بعد از پخش فصل اول، ساخت لیسانسه‌ها ۲ آغاز شد و نهایتا کمتر از ۱ سال بعد، در آذر ماه ۹۶، «لیسانسه‌ها ۲» در قالب ۴۰ قسمت منتشر شد.

سروش صحت به خوبی توانست از محبوبیت فصل اول سریال استفاده کند و کمی طنز سیاسی را چاشنی سریال قرار داد و به شدت با واکنش مثبت از سوی مخاطبین مواجه شد.

 


فوق لیسانسه‌ها

در پایان فصل ۲ سریال، شاهد دیالوگ‌هایی بودیم که خبر از ساخت سری سوم، با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» می داد. کمی بعد از اتمام فصل ۲ سریال لیسانسه‌ها، اخباری منتشر شد که درآن مهدی روشن روان جزئیاتی از ساخت «فوق لیسانسه‌ها» را افشا کرد.

 

ساخت فصل سوم در اواخر اسفند ماه ۹۷ کلید خورده و انتظار می‌رود که طبق فصل‌های گذشته در زمستان ۹۸، سریال به پخش تلویزیونی برسد. در ادامه با توجه به صحبت‌های امیر کاظمی «بازیگر نقش مازیار» بیشتر راجب این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 

IMG637084005067025656


صحبت‌های سروش صحت پیرامون فوق لیسانسه‌ها

سروش صحت، کارگردان این مجموعه پیرامون فصل سوم یعنی «فوق لیسانسه‌ها» توضیح داد که:
لیسانسه‌ها طنزی بر اساس روایت‌های جامعه و مشکلات آن بود و مردم توانستند با لحظه به لحظه آن همذات پنداری کنند. این واکنش از سوی مخاطبین سبب شد تا عنوان جدید را به نگارش درآوریم. اما این بار لیسانسه‌ها نیست، بلکه «فول لیسانسه‌ها» است.

 

او تاکید کرد که فوق لیسانسه‌ها در ادامه فصول قبلی ساخته می‌شود، صحت همچنین افزود که بازیگران اصلی فصل‌های قبلی در این سریال حضور دارند و باید شاهد حضور چهره‌های جدید نیز باشیم.


سروش صحت در مورد عنوان خود افزود: لیسانسه‌ها را مردم باور کردند، چون با بسیاری از مشاغل و چهره‌ها شوخی شد، او گفت: بعد از سریال «شمعدونی» با خود فکر می کردم که با چه چیزی می‌شود شوخی کرد؟ اینقدر که دست و پای کارگردانان در ساخت طنز بسته است، به فکر این رسیدم که رو به ژانر ملودرام اجتماعی بیاورم. به همین خاطر به این نتیجه رسیدم که لیسانسه‌ها را بر اساس همین کم ظرفیتی در شوخی و عدم انتقادپذیری جامعه بسازم.

 

0_95

 

فصل سوم مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها با نام فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت از جمعه ۱۷ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سریال فوق لیسانسه ها به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت در ۳۰ قسمت هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم پخش خواهد شد.

divider1

قسمت اول سریال فوق لیسانسه ها // جمعه 17 ابان 

 

 

divider1

قسمت دوم سریال فوق لیسانسه ها // شنبه 18 ابان 

 

divider1

قسمت سوم سریال فوق لیسانسه ها // یکشنبه 19 ابان 

 

divider1

قسمت چهارم سریال فوق لیسانسه ها // دوشنبه 20 ابان 

 

divider1

قسمت پنجم سریال فوق لیسانسه ها // سه شنبه 21 ابان 

divider1

قسمت ششم سریال فوق لیسانسه ها // چهارشنبه 22 ابان 

 

divider1

قسمت هفتم سریال فوق لیسانسه ها // پنجشنبه 23 ابان 

 

divider1

قسمت هشتم سریال فوق لیسانسه ها // جمعه 24 ابان 

 

divider1

قسمت نهم سریال فوق لیسانسه ها // شنبه 25 ابان 

 

divider1

قسمت دهم سریال فوق لیسانسه ها // یکشنبه 26 ابان 

 

divider1

قسمت یازدهم سریال فوق لیسانسه ها // دوشنبه 27 ابان 

 

divider1

 

*در حال بروز رسانی ...... 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied