شمانیوز
شما نیوز

میترا حجار ازدواج کرد + تصاویر

مدتی پیش ماجرای ازدواج میترا حجار بازیگر کشورمان با سینا حجازی شکل گرفت و تعداد زیادی از عکسهای این دو هنرمند درکنار یک دیگر به این ماجرا قوت بخشید ، اما «میترا حجار» در برنامه دورهمی اعلام کرد که مجرد است

میترا حجار ازدواج کرد + تصاویر

پارس ناز نوشت: میترا حجار بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان با سریال پلیس جوان در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد. بازیگری که خیلی زود توانست پله های ترقی را در دنیای هنر طی کند بعد از مدتی درخشندگی در سینمای کشور ایران برای کسب تجربه های بیشتر به بیرون از کشور سفر کرد و راهی فرانسه و ایالات امریکا شد تا هم به تحصیل در رشته کارگردانی بپردازد و هم تجربه های جدیدی دراین زمینه کسب کند.

 

 

خبر داغ و جنجالی : 

 

 

 

 

144417_596

 

میترا حجار چند روز پیش مهمان برنامه دورهمی شد ودر این برنامه به مساله ای اشاره کرد که چند سالی است حواشی زیادی برای او دربر دارد. این بازیگر کشورمان در برنامه دورهمی اعلام کرد که مجرد و است و ازدواج نکرده است. این صحبت میترا حجار روی تعداد زیادی از ماجراهای اطرافش خط بطلان کشید و دلیلی شد تا به بررسی ماجرای ازدواج او با سینا حجازی که چند سالی است در رسانه ها مطرح شده است بپردازیم.

 

شایعه ازدواج میترا حجار از کجا شکل گرفت

میترا حجار در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت:هنوز ازدواج نکرده ام! در واقع هنوز هیچ بدبختی را پیدا نکردم که خوشبختش کنم و ماجرا از همین جا آغاز شد.

 

اگر سری در اینترنت داشته باشید و سری به سایت ها مختلف بزنید اسم میترا حجار درکنار سینا حجازی و تصویری که از پسر میترا حجار در سایت های مختلف وجوددارد و صحبتی که میترا حجار در برنامه دورهمی درباره مجرد بودنش مطرح کرد حتماً شما را هم سردرگم خواهد کرد.

 

اما واقعیت این است که میترا حجار یکی از طرفداران صدای سینا حجازی است و رابطه ای بین انها مبنی بر رابطه زن و شوهری وجود ندارد.

 

اگر سری به اینستاگرام میترا حجار بزنید خواهید دید که عکسهای مشترک این دو هنوز وجوددارد و اگر خبری مبنی بر جدایی این دو هنرمند وجود داشت قطعا تمام این عکسهای پاک می‌شد.

 

از سویی دیگر عکسهای دو نفره میترا حجار و سینا حجازی رنگ و بویی از عکسهای زن و شوهری ندارد ، زیرا همواره فاصله بین انها در عکسها رعایت شده است.

 

144418_893

 

 

عکسهای دو نفره میترا حجار و سینا حجازی

یکیدیگر از مسائلی که به این شایعه دامن زد انتشار عکسی در اینستاگرام میترا حجار بود که در توضیح آن نوشته شده بود :من و پسرم علیرضا «کسری»

 

انتشار این عکس به شایعات ازدواج میترا حجار و سینا حجازی دامن زد و این پسر بعنوان فرزند انها معرفی شد اما گویا این پسر بازیگر نقش پسر میترا حجار دریک فیلم است.

 

569169_153

 

 

عکس میترا حجار و سینا حجازی

میترا حجار از سال 76 و با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دوساله کارگردانی را در کلاس های بزرگمهر رفیعا گذراند. میترا حجار در سریال پلیس جوان نقش همسر گم شده شهاب حسینی «یونس هدایتی» را بازی می‌کرد.

 

 

عکسهای میترا حجار و سینا حجازی

او درسال 1377 در فیلم فریاد درخشید و بازی قابل توجهی از خود ارائه داد. پس ازآن با بازی در متولد ماه مهر ساخته احمد رضا درویش درسال 78 چنان بازی قدرتمندی رابه نمایش گذاشت که هیئت داوران هجدهمین جشنواره فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول رابه او دادند.

 

144420_905

 

درسال 81 در فیلم صورتی ساخته اجتماعی با مایه طنز فریدون جیرانی بازی متفاوتی را ارائه داد که نامزدی بهترین بازیگر زن از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied