شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی هانده ارچل + تصاویر جدید

هانده ارچل به عنوان یکی از ۱۰ زن زیبای دنیا انتخاب شد، هانده ارچل بـه غیر از بازیگری مجری و مدل مشهوری نیز می باشد، صفحه اینستاگرام هانده ارچل نزدیک بـه ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد. هانده ارچل در رده بندی زیبایی امسال« واندر فهرست» رتبه ۱ زیبایی را ازآن خود کرد

بیوگرافی هانده ارچل + تصاویر جدید

بیوگرافی هانده ارچل:

تولد  : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳

محل تولد : استانبول (ترکیه)

محل زندگی : استانبول، ترکیه

ملیت : پدر (ترکیه) مادر (آلمان)

پیشه : بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینمای ترکیه و بهترین مدل ترکیه)

شریک زندگی : مورات دالکلیچ

 

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل به انگلیسی Hande Ercel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. هانده ارچل دو ملیتی میباشد ، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به اسم غمزه دارد.

 

هانده ارچل دارای لیسانس هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زیبایی معمارستان ترکیه میباشد و بخاطر چهره جذابش علاوه بر بازیگری و اجرا بعنوان مدلینگ نیز فعالیت میکند .

 

سریالهای هانده ارچل

سریال های تلویزیونی هانده ارچل

هانده بازیگر زیبا و خوش آتیه، حرفه مدلینگ را از سال ۲۰۱۲ با کمپانی های مختلفی آغاز کرد. وی در سال ۲۰۱۲ پس از شرکت در رقابت های ملکه زیبایی، توانست برنده عنوان دختر شایسته ترکیه شود و پس از این موفقیت او توانست در سال ۲۰۱۳ نقش زاهیده را در سریال “چکاوک” (Çalikușu) به دست آورد که در حقیقت اولین تجربه بازیگری وی در سریال های تلویزیونی محسوب می شود. همچنین به دنبال برنده شدن در این رقابت ها، شانس خود را در صنعت مدلینگ نیز امتحان کرد.

 

در راستای همین موفقیت او توانست حضور بیشتری در صنعت سرگرمی داشته و نقش مریم را در سریال ترکی “دیوانه در کلاس درس دانشگاه” (Çilgin Dershane Üniversitede) به دست آورد. وی در سریال تلویزیونی “درخت زندگی” (Hayat Ağaci) نیز نقش کوچکی به نام “سلین” را بازی کرد.

 

قابل توجه ترین نقشی که هانده آن را ایفا کرده، شخصیت سلین ایلماز در سریال “دختران آفتاب” (Gunesin Kizlari) در سال ۲۰۱۵ است که با این نقش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و نقش مقابل وی را تولگا ساریتاش بازی می کرد.

 

بیوگرافی هانده ارچل + تصاویر جدید

 

حضور در سریال عشق حرف حالیش نمیشه

سپس وی در سال ۲۰۱۶ در سریال عاشقانه – کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” (Aşk Laftan Anlamaz) در نقش حیات ازون ظاهر شد که می توان گفت معروف ترین و اصلی ترین نقشی است که وی در سریال تلویزیونی بازی کرده است، نقشی که شهرت او را بیش از پیش فراهم کرد و تا سال ۲۰۱۷ نیز پخش این سریال ادامه داشت. وی در این مجموعه نقش مقابل بازیگر معروف ترک، بوراک دنیز را بازی می کند.

 

در سال ۲۰۱۷ او در سریال “مروارید سیاه” (Siyah Inci) در نقش هازال سانجاک ایفای نقش کرد، این سریال از شبکه استار تی وی پخش می شد و تا سال ۲۰۱۸ نیز به پخش خود ادامه داد. ارچل در این سریال نقش مقابل تولگاهان ساییشمان را بازی می کرد.

 

آخرین سریال ارچل سریالی به نام “حلقه” (Halka) محصول سال ۲۰۱۹ است که وی در آن نقش شخصیتی به نام مژده را ایفا می کند و نقش مقابل وی را سرکان چای اوغلو به عهده دارد.

 

هانده ارچل

هانده در کنار مادرش

 

زندگی شخصی هانده ارچل

هانده ارچل در سال ۲۰۱۵ با بوراک سردار شانال بازیگر ترکیه ای آشنا شد ولی تنها پس از گذشت حدودا دو ماه از هم جدا شدند.

 

این بازیگر سپس از سال ۲۰۱۵ با اکین مرت دایماز بازیگر ترک رابطه داشت و آنها در چندین مراسم مختلف نیز با هم مشاهده شدند. ولی در آوریل سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. برطبق برخی گزارش ها ظاهرا هانده با یکی از دوستان نزدیک اکین به نام مهمت آشنا شد در نتیجه رابطه آنها به اتمام رسید.

 

در سال ۲۰۱۷ شایعات رابطه هانده با مهمت دینچایلار فوتبالیست ترک وجود داشت ولی هانده اظهار داشت آنها دیگر رابطه ای با هم ندارند.

 

این بازیگر زیبای ترک از سال ۲۰۱۷ با مورات دالکلیچ آشنا شد و برای مدتی به رابطه خود پایان دادند ولی پس از فوت مادر هانده، این رابطه را دوباره آغاز کردند. مورات یکی از خواننده های ترک متولد ۱۹۸۳ است و تاکنون بارها با هانده ارچل در بین عموم مشاهده شده و در سخت ترین زمان های زندگی ارچل کنار او بوده است.  این زوج تاکنون تمایلی به صحبت در مورد رابطه شان در رسانه ها نداشته و پاسخ خبرنگاران را نمی دهند.

 

بیوگرافی هانده ارچل + تصاویر جدید

هانده ارچل در کنار پدرش

 

هانده ارچل علاقمند به بازی در فیلم های هالیوودی است و دوست دارد روزی نقش مقابل بازیگران معروفی نظیر رایان گاسلینگ و لئوناردو دیکاپریو را بازی کند. او همچنین فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی داشته و حساب اینستاگرام او به تنهایی بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد.

 

این بازیگر ترک که رنگ مورد علاقه او صورتی است، همچنین با برخی از برندهای معروف از جمله برند آرایشی لورآل پاریس (L’Oréal Paris) و همچنین پوشاک جین دیفکتو (defacto jeans) قرارداد تبلیغاتی دارد.

 

بیوگرافی هانده ارچل + تصاویر جدید

هانده ارچل و همسرش

 

هانده ارچل چگونه مشهور شد؟

هانده ارچل بازی در سریال مدرسه دیوانه« Çılgın Dershane» مورد توجه مردم قرار گرفت و معروف شد. البته هانده ارچل پیش از این سریال، در سریال درخت زندگی« Hayat Ağacı» کـه از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

 

هانده ارچل در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را می توان بـه سریال دختران آفتاب نسبت داد. دراین سریال هانده ارچل در نقش سلین حضور داشت و بازی دراین نقش باعث شد تا بـه شهرت فراوانی برسد. هانده ارچل یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت.

 

هانده ارچل و صنعت مدلینگ

استایل و مینیک صورت هانده ارچل یکی از عوامل موفقیت او در امر مدلینگ اسـت. بسیار معتقد هستند او سیمایی کاملاً ترک گونه دارند و نمونه زیبای یک دختر ترکیه ای اسـت.

 

مشخصات ظاهری و علایق هانده ارچل

رنگ مو: رنگ سبز روشن، رنگ چشم: قهوه ای تیره. هانده ارچل یک رؤیا دارد کـه روزی با ستاره های هالیوود: رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو هم بازی شود. هانده ارچل مسافرت و خوانندگی علاقه دارد ودر دوران کودکی اش بیش تر کنار مادربزرگ و پدر بزرگ بوده اسـت.

 

هانده ارچل

 

ازدواج هانده ارچل و همسر هانده ارچل

تعداد زیادی از کاربران سوالات زیادی در مورد همسر هانده ارچل داشتند کـه باید بگوییم ایشان مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده. ولی حواشی زیادی پیرامون رابطه عاشقانه هانده ارچل و اکین مرت دایماز وجود دارد. هانده ارچل از سال ۲۰۱۵ بـه مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی درسال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

 

چندی نگذشت کـه لو رفتن رابطه عاشقانه جدید هانده با خواننده مطرح ترکیه جنجال رسانه ای به پا کرد. این رابطه زمانی برملا شد کـه تلوزیون ملی ترکی دربخش اخبار سراسری خود، عکس های هانده ارچل و همسرش را منتشر کرد. هانده ارچل و مورات دالکلیج هیچ واکنشی بـه این اخبار نشان ندادند و آن را تکذیب نکردند.

 

حضور هانده ارچل در فیلم مست عشق

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می پردازد ، در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه ای مشهوری همبازی است که می توان به پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد. این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت می کند و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

 

هانده یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت. صفحه اینستاگرام هانده ارچل توسط بیش از پنج میلیون نفر فالو شده اســت.اما در مورد قد و وزن هانده ارچل باید بگوییم که قد وی ۱۷۵ سانتیمتر اســت و در زمان گردآوری این مطلب وزن وی 56 کیلوگرم در ویکی پدیا ثبت شده اســت. هانده در دانشگاه های هنر های زیبا و هنر های سنتی فارغ التخصیل شده اســت. وی در عرصه بازیگری در نقش سلین ییلماز در سریال Güneşin Kızları به معروفیت و محبوبیت رسید.

 

آدرس پیج اینستاگرام هانده ارچل: @handemiyy

 

 

منبع: سرپوش ، نیک شو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نازی

    شریک زندگی : کرم بورسین